Selin kılıç'ın küçük notu
Serim,bazen beni kalpten götüren ama kalbimi alıp yerine takan kişi,Serim dengesiz bir çocuk beni sevmediğini söylesede o günün akşamı yanıma gelip sevdiğini söyleyen biridir,onun bu dengesizliğinii çok seviyorum,beni bıraktığı o gün içimde bir umut 'geri dönücek' demişti ve döndü de onu her zaman bekliyor olacağım nereye giderse gitsin :)
♪♪♪
Elyan ve yanına gelen ama bizim hiç görmediğimiz adam vardı,hemen duvar kenarına geçtim ve yanıma Onları da çağırdım konuşulanları çok duyamasakta yarısını duymuştuk.
O adam Elyana,''Kızın işini bitirdin mi?'' dedi ve korkuyla dinlemeye devam ettim, Elyan'ın vereceği cevaptan çok korkuyordum,Elyan etrafını tekrardan kontrol ettikten sonra
''Evet işi bitti'' dedi ve korkuyla Serime baktım,dizlerim öyle bir titriyordu ki her an yere düşebilirdim, aramızda gerginlik vardı ve lafa atlayıp ''Serra?'' diye sordum Serime doğru, Serim tedirginlikle başını sallayıp
''Olabilir'' dedi. Bir kaç dakika sonra adam yine konuşmaya başladı.
''O kız işimizi bozuyordu'' dedi sinirle Elyan ardından sanki o adamdan korkarmışcasına tereddütle konuşmuştu
''Aslında o kız işimize yarayabilirdi Patron, çünkü Serra Serim ve Selin'in sınıfında'' dedi ve sustu adam sinirle Elyana bakıyordu. ''Bunu neden daha önce söylemedin Aptal!'' Hepimiz onları korkuyla ve merakla dinliyorduk,ölen kızın Serra olduğunu öğrenince hepimizin yüzü kireç gibi olmuştu
Adam,''İşimiz daha kolay olabilirdi'' dedi dişlerini sıkarak,Elyan ona korkuyla bakıyordu.
O sırada Elyan bizi fark etmişti, korkuyla geriye çekilidk Aral ağzının içinde bir küfür savurdu ''gitmeliyiz'' dedim ve hızla kantinin arka kapısından dışarıya çıktık. Dışarıda çok şiddetli yağmur yağıyordu ıslanmak o an kimsenin umurunda değildi.Miral işaret diliyle Arala bir şeyler söyledi ve Aral bize dönüp Miralin dediğini söyledi ''Adamın tipini bir yerden çıkarıyormuş ama hatırlamıyormuş'' dediğinde umutla Mirala baktım. Ardından kantinden ses gelince hızla oradan uzaklaştık ve ön bahçeye geldik, tam ön bahçeye ulaşınca zil çalmıştı ve aklıma bir fikir gelmişti hemen onlara bakarak ''dersi bu günlük asmaya ne dersiniz ''diyip fısıldayarak ''bence hak ettik '' dedim,hepsinin yüzünde büyük bir gülümse oluştu. hepsi aynı anda başını salladı ve benimde yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu ''o zaman taco?'' dedim şımarık bir tavırla Serim, ''memnuniyetle'' dedi ve yağmurun yağmasını önemsemeyerek hemen yola çıktık. Miral el işaretleriyle mutlu bir yüz ifadesiyle bir şeyler söyledi, Aral ''Tabii gideriz'' dedi ve bize dönerek ''eğlence merkezine gitmek istiyor '' dedi ve sıcak bir gülümsemeyle Mirala baktı.
Miral'a öyle güzel baktı ki ben bile büyülendim,Aral bakışlarını Miraldan çekti ama Miral hala ona bakıyordu...
Bence böyle saf bir aşkı hiç bir olay bozamazdı.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MERHABAAA!!! CANLARİM UZUN ZAMANDIR BÖLÜM YAYINLAYAMIYORUM KUSURAMA BAKMAYIN
SINAVLARA ÇALIŞMAM GEREKTİ Kİ BİLİYORSUNUZ !!YIL BAŞI HAZIRLIKLARI!!
YIL BAŞINIZ KUTLU OLSUNNN !YIL BAŞINA ÖZEL BÖLÜM GELİCEK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Ve Ela
Teen Fictionkaranlık bir labirentin içinde tek başınaydım sonra o geldi labirentin içine bir ışık tuttu tam önüme,sonra o gitti,ışık gitti ruhum karanlıkta boğuldu biz karanlıkta kaldık o benim ruhumun kurtarıcısıydı Her şey, hemde her şey sadece aptal bir rüya...