En çok da bu kadar güzel rol yapması bitirdi beni.
♪♪♪
En son yaşadıklarımın şokuyla hafifçe gözlerimi araladım, Berfu ve Elyan önemli bir konu hakkında konuşuyorlardı sanki. Gözlerimi tekrar geri kapatarak onları dinledim.
"Elyan beni daha ne kadar görmezden geleceksin?" Elyan, Berfuya cevap vermedi.
Elyan sadece, "Makası getir Berfu.." dedi, Berfu iç çekti ve adım seslerini duydu. Odadan ayrıldı ve sonra tekrar adım sesi duydum sanırım gelmişti.
"Uyanmadı mı?." yanılmıştım, bu ses Serime aitti, içim titredi ama sessiz kaldım.
Sessizliğimizin külleri yeni bir yangın çıkartıyor.
İç sesime fazlasıyla katıldım. Hep sessiz kalmıştım, sessizliğimin külleri yeni bir yangın çıkartıyordu.
Elyan, "Hayır efendim, hala uyanmadı." dedi.
Serim, "Anlaşıldı" dedi ama sesinde garip bir tını vardı.
Adım sesleri bana yaklaştı,
"Kulak misafiri olmak hoş değildir mavi kız" Serim'in nefesini yüzümde hissediyordum, Nasıl anlamıştı ki?, Serim sertçe çenemi kavrayınca ağzımdan küçük bir inilti çıktı.
Serim bana doğru daha fazla yaklaşarak.
"Ölüme doğru gittiğin yolda duydukların seni üzecek, mavi kız."
Ne dediğini anlamıştım. Bana eskiden olduğu gibi hala 'Mavi kız' diyordu.
Berfu, "Getirdim" dedi ve adım seslerini tekrar duydum. Serim, "Gözlerini açmak ister misin?" diye sorunca gözlerimi merakla araladım. Serim'in elinde bir makas vardı, yüzünde ise 'acı' ifadesi vardı, benim ise şaşkınlık. Anlamsız bir şaşkınlıkla sadece Serime odaklandım. Serim bana doğru yaklaşıp saçlarımdan uzun bir süre öptü. Dudaklarını saçlarımdan çekti ve acıyla yüzüme baktı ki bu sadece iki saniye sürmüştü, ne olduğunu anlayamadan Serim'in elinde ki makas saçlarıma gitti. saçlarımın mavisinden bir tutam avucuna aldı ve acımasızca saçlarımın mavi kısımlarını makasla kesti, Saçlarım artık ruhum gibi siyahtı. Siyah saçlarıma renk katan uzay mavisi saçlarım yoktu artık. Gözyaşlarımın ardından Serime baktım, o bana değil elinde ki saçlarıma bakıyordu. Serim saçlarımı yere attı ve Berfuya temizlemesini söyledi. Saçlarım ömrüm gibi kısa ruhum gibi siyahtı . Serim üzgündü ama saklıyordu, o çok iyi rol yapıyordu ve bundan nefret ediyordum. Berfu önümde ki kesilen saçları süpürgeyle temizledi. Gözlerimde ki bulanıklıktan tam göremiyordum, gözyaşlarım görüşümü engelliyordu.
Serim bana doğru yaklaştı ve yüzümü avuclarının içine aldı. Ben onu bile zor görüyordum gözyaşlarım yüzünden, alnını alnıma yasladı ve biraz öyle durdu sonra dudaklarıma minik bir buse kondurdu. Bu beni ilk öpüşüydü ama böyle olmasını hiç istemezdim..
"Serim.. n'olur çöz beni." diyebildim sadece, o ise yapamam der gibi bakıyordu bana, neden yapamıyorsun Serim? hiç duymadığım bir isim bana bu kadar yakın gelirken şimdi çok yabancı geliyordu.. Serim elyana beni bayıltmasını söyledi, Elyan bana yaklaşırken ben sadece çırpınmakla yetiniyordum. Bezi ağzım ile burnumu kapatacak şekilde bastırdı, 2 dakika geçmeden bayıldım bilincimi kaybettiğimi hatırlıyorum ve sonrası yok.
♪♪♪
Arabada uyanmıştım, araba hareket ediyordu ve anlaşılan bir yere gidiyorduk. Gözlerimi hafif açtım ve Serim'in uyurken beni izlediğini gördüm. Gözlerimi tam açtığımda artık izlemiyordu, hemen gözlerini üstümden çekti ve önünde ki yola baktı, sanırım arabayı Elyan kullanıyordu ve ön koltukta da Berfu vardı, Berfuya üzülmeli miydim? bilmiyordum, Elyan tarafından olumlu cevap alamıyordu ve hala onu seviyordu. Sanırım üzülmeme gerek yok çünkü kendi hatası..Berfuya bi baktım, bence güzel bir kızdı. Hafif kalkık burnu, koyu kahverengi saçları ve yeşil gözleriyle bence büyüleyici görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Ve Ela
Teen Fictionkaranlık bir labirentin içinde tek başınaydım sonra o geldi labirentin içine bir ışık tuttu tam önüme,sonra o gitti,ışık gitti ruhum karanlıkta boğuldu biz karanlıkta kaldık o benim ruhumun kurtarıcısıydı Her şey, hemde her şey sadece aptal bir rüya...