part thirteen

614 58 13
                                    

Enyhe, ultra béna 16+!

Jimin szemszöge

A kapuban toporgok, arra várva, hogy Jungkook megérkezzen értem. Együtt fogjuk tölteni az estét, szóval hoztam egy kis rágcsálni valót is, annak ellenére, hogy kfc-be fogunk menni. Ha már egészségtelenül eszünk, akkor adjuk meg a módját rendesen nem?

Egyből megindulok a kocsija felé, mikor látom, hogy lelassít a ház előtt. Kitárom az ajtót, majd beszállok a kocsiba, Jungkook mellé. Rám mosolyog, majd felém hajol, először nem is tudom mit szeretne és meg is lepődök, viszont mikor karjai közé von, hatalmasat szusszantva ölelem vissza.

Belefúrom arcomat nyakába, hogy dugiban meg tudjam szaglászni parfümjét. Annyira jó illatú, vajon mit használhat?

- Elengedsz és el tudunk indulni, vagy szeretnél itt aludni? – nevet bele nyakamba, mire kiráz a hideg. Zavartan húzódok el a fiútól, elmotyogva egy bocsánatot.

Elmosolyodik a fekete hajú, majd kikanyarodik az utcánkból, egészen a város fele véve az irányt. Út közben igazából minden hülyeségről beszélgetünk, vagy éppen szakadunk a röhögéstől.

Leparkol a gyorsétterem driveja előtt, mivel nem terveztünk bemenni, majd várja míg az eladó beleszól a mikrofonba.

- Mit kérsz? – simítja meg a combomat, kezét rajtahagyva az említett testrészemen.

- Twister menüt, hagymakarikával. De én fizetek! – teszem hozzá mosolyogva. Lemondóan felsóhajt, mikor felé nyújtom bankkártyámat, majd lehúzza a terminálon, ezzel kifizetve a kajánkat.

Miután kikaptuk az ételt, Kook felém nyújtja a papír zacskókat, hogy fogjam őket az ölembe. A házuk felé kanyarodik, majd feljár a feljáróra. Már innen látom, hogy egy iszonyúan aranyos, hatalmas dobermann kutya ül a lépcsőn. Istenem, imádom az ilyen kutyusokat.

- Nagyon körbe fog ugrálni, szóval inkább hozom én a zacskókat – kuncog fel Jungkook, majd kinyitja előttem a kaput. Alig lépek be, az állat már nyüszítve fut felém és ugrálni kezd körülöttem. Nevetve veszem fejét két kezem közé, majd hagyom, hogy megnyalogasson.

- Nagyon szeret téged! – mondja Kook, mire felnézek rá. Mosolyogva néz minket, mire zavartan sütöm le szemeim.

- Olyan aranyos! – mondom, bár már inkább a kutyának.

- Gyere menjünk be, mert megfázol – simít vállamra Kook, majd beljebb tessékel a házba.

A kutyát is beengedi akinek, mint kiderült Bam a neve, majd az állat kíséretében fel is megyünk az emeletre.

Kitárja előttem a szoba ajtaját, majd beljebb tessékel. Ahogy beérek elterülök az ágyán és várakozva nézem a fiút, aki Bam táljába önt kaját meg egy kis vizet. Ki van alakítva egy kis kuckó a kutyának a szobája sarkában, irtó aranyos!

- Mennyi idős? – biccentek a kutyus felé, aki már lecsukott szemekkel piheg, a párnáján összegömbölyödve.

- Négy hónapos múlt. Még kisbaba – cirógatja meg az állat fülét, majd letelepedik mellém az ágyra. Bólintok egyet, majd még utoljára rápillantok a cukiságra, aki már az egyik játékát rágcsálja, majd visszahelyezem fejem a párnára.

- Mit szeretnél nézni? – kérdezem, miközben kicsomagolom a szendvicset a zacskóból.

- Téged – mondja szemrebbenés nélkül, én pedig zavaromban azt sem tudom, hogy hova bújjak.

- Megbeszéltük, hogy nem csináljuk ezt! – mondom szomorúan, mire felsóhajt, majd magához ölel. Fejemet beletemetem mellkasába, lábamat pedig átdobom derekán, úgy bújok hozzá.

- Tudom – suttogja, majd állam alá nyúl és felemeli fejemet. Lopva lepillantok ajkaira, majd hosszasan szuggerálni kezdem. Ahogy észreveszi ezt, végignyal ajkain, majd nyom egy apró puszit a számra. Innentől pedig engem már nem érdekel mi fog történni kettőnk között, ugyanis hirtelen mindkettőnk egymásnak esik.

Ott csókoljuk egymást ahol érjük, miközben mindketten elkezdünk megszabadulni a ruháinktól. Mintha gondolataim kiürülnének fejemből, innentől már nem foglalkozok semmivel. Nem gondolok arra sem, hogy Taehyungot ezzel még jobban hátba szúrom, és arra sem, hogy mennyire nem kéne ezt csinálnom. Egyszerűen csak engedek mindent egy olyan fiúnak, akit alig ismerek, nem gondolok arra, hogy rossz vége is lehet akár.

- Tovább mehetek? – sóhajt fel a mellettem fekvő, mikor kezemet rávezetem férfiasságára.

Megrázom a fejem, mert azért lefeküdni nem szeretnék még vele. A múltkori is csak azért volt, mert be voltunk állva.

- Még nem szeretném! – mondom halkan, szégyenlősen lesütve szemeimet.

- Rendben nem baj, nem fogom erőltetni – mosolyodik el, majd nyom egy puszit a számra.

Nyakába karolok, és miután ő is közelebb húzott magához egymás nyakába lihegve kényeztetjük egymást. De csak kézzel természetesen.

***

Pihegve terülök el mellette az ágyon, majd elfordulva tőle magamra húzom a takaróját. Érzem, hogy óvatosan átölel hátulról erős karjaival, majd hozzám bújik.

- Haragszol? Elfelejthetjük, ha gondolod – motyogja halkan bőrömre.

- Nem szeretném elfelejteni. Majd Tae is megbékél vele. Ha ezután szeretne még barátkozni velem – mondom neki, miközben szembe fordulok exével.

- Biztos vagyok benne, hogy szeretne. Nagyon fontos vagy neki ezt tudom! – mosolyodik el, majd kitűri hajamat szememből.

- Honnan tudod? – nézek fekete szemeibe.

- Onnan, hogy mikor együtt voltunk be nem állt a szája veled kapcsolatban. Nagyon szeret téged és egy ilyen dolog nem fog titeket végleg szétszakítani! – csókol homlokomra, én pedig nem tudok mást csinálni, mint hinni neki.

- Rendben. Filmezni akarok! – jelentem ki, Jungkook pedig kuncogva kapja fel a távirányítót és belép a netflixbe.

Bam is az ágyra telepedik kettőnk közé, buksiját felsőtestemre rakva, amit már Jungkook levetett pólója fed. Mosolyogva kezdem cirógatni az állat forró kobakját, Jungkook pedig pocakját kezdi simogatni, így ennek az lesz a vége, hogy a kutyus bealszik a nagy kényeztetéseinknek hála.

Nem is tudtam, hogy ennyire régen volt rész. Nem terveztem ma kitenni újat, de mikor egyik olvasóm válaszolt instán a sztorimra, azzal hogy december óta ezt várja, egyből összeszedtem magam. A könyv első helyen van Kookmin kategóriában🥰🥰ty

Holnap megyek forgalmi vizsgára, gondoljatok majd rám, remélem sikerülni fog😍😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Holnap megyek forgalmi vizsgára, gondoljatok majd rám, remélem sikerülni fog😍😍

Remélem tetszett a rész, kövessetek instán, ott aktívabb vagyok sokkal. @ yoonra1a

𝙎𝙖𝙨𝙨𝙮 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠|Where stories live. Discover now