Kurva béna 18+
Heves csókolózásunkat megszakítva válik el tőlem barátom, majd letesz a padlóra, hogy az ágyon lévő ajándékokat nemes egyszerűséggel a földre söpörje. Pedig annyira le akartam fotózni az összképet.
Ismét felkap, majd a matracra mászik velem együtt, lefektet ő pedig felém mászik. Lábaimmal átkulcsolom derekát és szorosan magamhoz húzom. Leereszti csípőjét, hogy lent is tökéletesen összeérjünk, ám nekem muszáj felsóhajtanom a jó érzésre.
- Biztos akarod? – támaszkodik felettem Jungkook, izmai pedig csak úgy feszülnek karján. Idő közben minden ruha lekerült rólunk, így már teljesen meztelenül fekszünk a paplanok között.
- Te szeretnéd? – simítok fel meztelen hátán, majd bicepszeire csúsztatom tenyereim, mire a felettem támaszkodó aranyosan elvigyorodik.
- Hogy ne akarnám pont veled? – hajol le hozzám és csókol meg, majd kezével lesimít farkamra és megmarkolja azt.
Oké, azt hiszem itt az ideje, hogy én is össze kapjam magamat. Erőt véve magamon megfordítom magunkat az ágyon úgy, hogy én kerüljek felülre. Lemászok szerelmem lábai közé, majd rámarkolva farkára verni kezdem neki, amit hatalmas sóhajokkal díjaz. Nyelvemet is bevetve megnyalom tetejét, majd ráköpök és nyálamat eloszlatva rajta bekapom péniszét.
- Baszki – markol hajamba, majd finoman húzni kezdi tincseimet. Nem akarok sokat időzni szopással, bármennyire is szeretek, csak kell valami bevezető szex előtt.
- Kurva jól csinálod – lihegi, de elhúzza fejemet és felhúzva magához mélyen megcsókol.
Heves csókolózásba kezdünk, majd végül elválva számtól puszijaival lejjebb halad nyakamig, és ott kezd el kényeztetni.
- Annyira szexi vagy – motyogja bőrömre két csók között, amikkel lejjebb halad hasamig.
- Nagyon kívánlak – suttogja fülembe, mikor kezeimet nyaka köré fonom és felhúzom magamhoz jelezve, hogy szeretném ha megölelne.
Sóhajtozva fúrom fejem nyakába mikor ujjazni kezd először csak az egyik ujjával, majd a második és harmadikkal is. Egyre gyorsabban járnak bennem ujjai érzem, hogy majdnem végem is van, de nem ettől akarok elmenni, hanem mástól és ezt jelzem is neki.
- Jungkook? — szólítom meg halkan.
- Baj van gyönyörűm? – pillant fel rám ijedten, befejezve mindent amit eddig csinált, mire megrázom buksimat.
- Nem csak... nem így akarok elmenni – mondom szemébe nézve, mire ő elvigyorodik és orromra puszil.
- Ezen könnyen változtathatunk – térdel fel, majd arra utasít, hogy forduljak oldalra.
Összeráncolt szemöldökkel teljesítem kérését, ő pedig mögém fekszik és farkát fenekemnek dörgöli, mire sóhajtozni kezdek.
- Mehet? – kérdezi, mikor bejáratomhoz illeszti magát. Elmotyogok egy apró igent, majd erősen behunyt szemekkel az ágytáblára markolok, mikor megérzem magamban farkát. Basszus, ez hogy ilyen nagy?
Nyöszörögve várom míg teljesen elmerül bennem, hogy meg tudjam szokni hatalmas méretét, ám ez örökkévalóságnak tűnik hirtelen.
- Jól vagy baba? Kivegyem? – kérdezi aggódva barátom, majd magához szorít hátulról.
- Ne! Csak meg kell szoknom – sóhajtok fel, mikor kicsit megmozdul bennem.
Lassan dugni kezd, fejét nyakamba nyomva liheg és nyakamat harapdálja, aminek biztos vagyok benne, hogy nyoma fog maradni holnapra.
- Kurva jó vagy! – nyöszörgöm fülébe, mire vigyorogva húzódik ki belőlem, majd felém kerekedve lábaimat nyakába veszi és ismét elmerül bennem.
Szemeim felakadnak a csodálatos érzésre, amit mérete okoz, és behunyt szemekkel élvezem érintéseit testemen és bókjait amiket felém intéz.
Nem sok kell, hogy elmenjek, így kezem rávezetve farkamra verni kezdem magamnak. Jungkook felettem támaszkodik, miközben szemöldökeit összeráncolva munkálkodik rajtam. Ezek szerint neki is közel a vég. Szemeim felakadnak, mikor gyorsabb tempót vesz fel és váladékom egyenesen hasamra spriccel, amivel teljesen kiürülök.
- Azt akarom, hogy a szádba menjek el – azzal hirtelen kihúzza belőlem farkát és fejem felé térdel. Így most farka majdnem a számnál van, amit nem vagyok rest bekapni és újra elkezdem szopni, hogy ő is elmenjen. Nem nagyon szeretem a sperma ízét, így kiengedem számból, mikor szól, hogy nem sok kell neki. Ám így egyenesen arcomra spriccel, váladéka pedig az egész arcomat beteríti most.
- Hogy tudsz ekkorát élvezni? – törlöm le kezemmel gecijét pofimról, mire vállat vonva felnevet.
- Szexi partnerem volt biztos – von vállat és felkel, hogy zsepit keressen a szobában. Talál is egy csomagot az éjjeli szekrényen és egyet kivéve belőle a kezembe adja, hogy letöröljem magam.
Miután letisztogattam magam az ágyon elterülő férfihez bújok, aki szorosan magához ölel, puszikat nyomva homlokomra.
- Szeretlek! Köszönöm az estét, igazán megleptél – motyogom mellkasába.
- Komolyan megköszönöd azt, hogy megdugtalak? – kuncog fel halkan.
- Idióta vagy! – csapom mellkason és kigurulok kezei közül.
- Naa! Gyere vissza kicsim – biggyeszti le ajkait, miközben utánam nyújtózkodik. Megrázom fejemet és lehajolok, hogy az ágy mellett, a földön heverő hambikhoz nyúljak. Kettőt felveszek és az egyiket kibontva falatozni kezdek, a másikat meg a mellettem lévőnek nyújtom.
- Film? – kérdezem tele szájjal, mire hevesen bólogatni kezd, azzal felkelve az ágyról alsóját felvéve kiszalad a konyhába. Furcsán nézek utána, mivel nem értem miért hagyott itt. A tévé is itt van ráadásul.
Fél perc sem telik el és visszajön, kezébe a borral és a két pezsgős pohárral, mire felcsillannak szemeim.
- Gondoltam megihatnánk közben – mosolyodik el, miközben vissza mászik mellém és egy csókot nyom a számra.
- Jó ötlet – állok fel én is, hogy megkeressem a ruháim. Vagyis legalább a pólóm és az alsómat.
Azokat visszavéve fekszek a paplanok közé, majd elfogadva a pohár pezsgőt egy koccintás után bele is kortyolok.
- Chim? – szólít meg halkan Jungkook, mire felé fordulok, ezzel jelezve, hogy figyelek.
- Én is szeretlek. Nagyon – mosolyodik el és magához szorít fél kézzel.
Jó reggelt mindenkinek, nem rég keltem lol
Ezt eredetileg 18+ könyvnek szántam, de rájöttem, hogy utálok szex jeleneteket írni nem tudom miért. Na mindegy remélem tetszett nektek ma este lehet jön még rész haha
Insta: yoonra1a
YOU ARE READING
𝙎𝙖𝙨𝙨𝙮 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠|
FanfictionCsúnya dolog összejönni a legjobb barátod exével még annak ellenére is, hogy a barátod megcsalta ugye? 🔞