Jimin
Szia baba🥰
kézbesítve: szombat 9:16
Jungkook
Szia kicsim🤍
kézbesítve: szombat 10:00
Jimin
Mizuu? Akkor jössz ma át?
Jungkook
Nem tudom
Lehet mégsem jó a mai
Jimin
Ez komoly?
Jungkook
Sajnos igen
Ne haragudj de ma nem fog menni
Jimin
Okés🥺 akkor megkérem anyát, hogy ne süssön sütit
Jungkook
Sajnálom Mimi
Jimin
Nem baj😄
Jungkook
Bepótoljuk ígérem
Látta : 11:03
Jimin szemszöge
Hogy mit is csináltam ma? Bőgtem egész nap és depresszióztam mellette. Kookkal azóta nem is beszéltem egy szót se és igazából ő sem keresett engem. Habár biztos nyomós oka volt rá Jungkooknak, hogy lemondja a mait, de mégis nagyon rosszul esett. Nem szeretem, ha az utolsó pillanatban valami változás történik, nagyon ideges tudok olyankor lenni.
Anya is nagyon várta, hogy találkozhasson a barátommal, nem hogy még én. Már egy hete nem találkoztunk és nagyon nagyon hiányzik már.
A telefonom zaja szakítja meg a csendet a szobában, mivel rezzen egyet a készülék.
Fel is oldom a Whatsappet, hogy elolvashassam Jungkook üzenetét, mire szemöldökeim egekbe szöknek.
Jungkook
Öltözz, negyed óra és ott vagyok érted!
Jimin
Mivan???
Jungkook
Majd meglátod ;)
Jimin
Ne szórakozz velem!!!
Jungkook
Negyed óra alatt fix nem tudsz elkészülni.
Most meg már el telt két perc szóval igazán készülhetnél.
Jimin
Jól van na
Jungkook nem hazudott, ugyanis tizenöt perc múlva valóban itt volt a ház előtt. Elköszönve anyától húztam fel a cipőm meg a kabátom, persze megkérdezte, hogy hova megyek ilyenkor. Erre a válaszom az volt, hogy nem tudom, mivel tényleg nem tudom.
- Megint milyen gyönyörű vagy! – hajol oda hozzám Jungkook, miután beszálltam mellé a kocsiba.
Durcásan rántom el a fejem, sőt még a kezemet is mellkasára teszem, hogy eltoljam magamtól. Tényleg mérges vagyok most rá.
- Most meg mi bajod? – vonja fel szemöldökét.
- Nem is tudom, szerinted? – forgatom szemeimet, mire elkuncogja magát.
- Nem hittem volna, hogy ennyire magadra veszed – mosolyodik el.
- Rosszul esett – meresztek boci szemeket, mire megsimítja arcomat.
- Sajnálom kincsem. Remélem most majd ki tudlak engesztelni. Most pedig adj egy puszit és induljunk – kezd el csücsöríteni.
- Addig úgy sem indulunk el – neveti el magát, mikor már két perce hunyorítva méregetem a fiút. Végül beadom derekam és egy mély csókba hívom, kezeimet felvezetve hajába, míg ő combomba markol egyik kezével.
- Elmondod hova viszel? – kérdezem miután elváltunk egymástól és az övért nyúlok, hogy bekössem magam.
- Nem lesz meglepetés akkor – rázza meg a fejét, mire sóhajtok egyet. Hagyom inkább a témát, mert tudom, hogy úgy sem fogja elmondani hiába faggatom.
Egy bő tíz perc múlva meg is érkezünk Busan egy külvárosi részére, majd barátom leparkol az egyik lakópark parkolójában.
Beüti a kódot a kapun, és miután az kinyílt besétálunk a lépcsőházba. Jungkook a lift felé vezet, amibe beszállva beüti a tizedik emeletet.
- Hova viszel? – kérdezem a tőlem magasabbat, miközben felpillantok rá. Imádom, hogy ilyen magas.
- Nem is mondtam még, hogy van egy lakásunk itt. Én sokat szoktam itt lenni, így gondoltam téged is elhozlak – hajol le hozzám, miközben egy puszit nyom a számra.
Miután felér a lift a tizedikre Kook előhalássza a kulcsot a zsebéből és kinyitja az ajtót, majd előre enged engem a lakásba az én állam pedig szó szerint leesik a döbbenettől. Mindenhol rózsaszirmok, egészen az étkezőig vezetve, ahol a pulton van egy üveg pezsgő és két pohár mellette.
Hatalmas mosoly szökik az arcomra és barátom nyakába ugrok szorosan magamhoz szorítva őt.
- Még nem is láttál mindent – kuncogja el magát, majd húzni kezd a háló felé csuklómnál fogva.
- Úristen – kapom szám elé a kezem. A hálószoba alapból is gyönyörű, az egyik fala egy hatalmas üveg ablak ami a belvárosra néz, viszont szerelmem tett róla, hogy még szebbé varázsoljon mindent. Az ágy közepén egy hatalmas plüss nyuszi, körülötte rózsák, rózsaszirmok, szívecske alakú csokik és néhány hamburger is.
- De bolond vagy – kacagom el magam, majd a nyakába ugrok, mire Jungkook a kezeit fenekemre vezetve emel fel a padlóról. Hosszasan megcsókolom, kezeimet levezetve pólója aljához, majd egyszerűen lehúzom azt róla.
Hát hello, remélem vannak még itt olvasóim🥹 tudom nagyon nagyon eltűntem az elmúlt fél évben, utoljára májusban írtam ebbe a könyvbe valamit amit le is töröltem, mert rájöttem, hogy úgy nem tudom folytatni.
Azóta elballagtam, leérettségiztem, voltam nyaralni 3 hetet, elkezdtem az egyetemet most pedig december elején költözök külföldre szóval nem volt a legjobb időzítés az, hogy új részt hozzak mert nem tudom mennyire fogok tudni írni újra.
Ezt a részt jó hosszúra akartam írni szex jelenetekkel, de nem volt kedvem hozzá szóval azzal kicsit várnotok kell🤣🤣
Kövessetek instán is addig (yoonra1a)Hogy tetszett? Ugye nem haragszotok rám?🥹
YOU ARE READING
𝙎𝙖𝙨𝙨𝙮 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠|
FanfictionCsúnya dolog összejönni a legjobb barátod exével még annak ellenére is, hogy a barátod megcsalta ugye? 🔞