Írok egy üzenetet Jiminnek, hogy megérkeztem a házuk elé és engedjen be, mivel lassan éjfél és nem akarok zavarni senkit a csengetéssel. Egyből meg is pillantom a szőkét az ajtóban toporogni egy cuki kis szőrös mamuszban és egy pólóban, ami a combja közepéig ér. Szeretem ilyen ruhákban, olyan édes ahogy kis teste elveszik bennük. Bárcsak az én pólóimban láthatnám!
- Szia! – bújik hozzám, majd felemeli buksiját és ajkaimra puszil, mire elvigyorodok és egy mély csókba hívom.
- Hiányoztál – suttogom ajkaira, miközben újra rájuk tapadok.
- Te is nekem. Bemegyünk? Kicsit fázok – didereg a szőkeség, abban az egy szál pólóban, amiben előttem áll, tekintetem pedig azonnal lesiklik meztelen combjaira.
Gyorsan beljebb tessékelem, mielőtt megfázik, majd levedlem a saját ruháimat magamról. Az előszobából szabad rálátást kapok a nappalira és a konyhára, az utóbbi helyiségben pedig a szöszi tevékenykedik. Hátamra kapva a hátizsákom a konyhába lépkedek, majd Jimin mellé állok, aki éppen melegszendvicset süt.
- Kérsz te is? – pillant rám, mire megrázom kobakom, ezzel jelezve, hogy nem.
Bólint egyet, majd elővesz egy másfél literes mentes vizet és hóna alá csapva int nekem, hogy kövessem. Egészen a szobájáig vezet, aminek lábával belöki ajtaját és a szendvicset lepakolja francia ágya azon felére, ahol tanszerek foglalnak helyet.
- Bocsi a kupiért, csak tanultam. Gyors elpakolok és el fogsz te is férni – mondja Jimin, mire elmotyogom egy okét és helyet foglalok székében. Míg ő pakol addig van időm körbe szemlélni kuckóját. A falak szürke és kék szín keverékében pompáznak, a bútorai pedig fehérek. Van a falának támasztva egy hosszúkás, álló tükör, aminek két oldalán egy-egy polc helyezkedik el. Az egyiken növények, parfümök és egyéb dolgok vannak, a másikon pedig cipők. Szóval ő is cipőbuzi, ez tetszik! Én is imádom a cipőket!
- Most már van hely neked is! Mit szeretnél csinálni? Filmezünk? – terül el az ágyán, mint egy tengericsillag, én pedig felkuncogok rajta, annyira aranyos.
- Amit csak szeretnél – megkeresem a villanykapcsolót, majd leoltom a villanyt és befekszek a szöszke mellé. Azonnal hozzám bújik, egyik lábát átvetve rajtam, mire felcsúszik testén a hatalmas póló és megvillan puha combja. Most direkt kínozni akar? Így is minden porcikám kívánja, de addig nem akarom megdugni, míg össze nem jövünk. Ha egyáltalán össze fogunk...
- Min gondolkodsz? – néz fel rám egy pillanatra, majd tekintetét visszavezeti a tévére, amin horror filmeket keresgél.
- Rajtad – mondom ki egyszerűen, mire zavarában arca elé kapja kezecskéit.
- És... mire jutottál? – mosolyodik el, lassan végigszántva nyelvével alsó ajkát.
Azonnal fölé mászok, még jobban a takaróba préselve kis testét, kezei pedig megtalálják nyakamat és körbekulcsolják. Lábait felhúzza derekamig, majd azokkal is átölel, ezzel teljesen magára húzva.
Felsóhajtok és fejemet nyakhajlatába dugom, hisz annyira jó érzés. Taevel miért nem éreztem sose ezt? Jiminnel annyira jó! Olyan szép, kedves, bújós és annyira kívánom minden egyes porcikáját.
- Annyira jó veled! – suttogom nyakába, majd csókolgatni kezdem selymes bőrét. Aprókat sóhajtozik, miközben kezeivel hajamba túr és közelebb von magához.
- Veled is – motyogja halkan, majd egy hosszú és érzelmes csókba hív. Úgy érzem rá van szükségem most, főleg ezután a beszélgetés után. Alapból is elakartam neki mondani ezt a dolgot, de nem tudtam sosem, hogy hogyan kezdjek hozzá. Mert csak így random felhoztam volna? Nem, annak nem lett volna értelme. Ezért örültem kicsit, mikor rákérdezett a dologra és szerintem most már tényleg nincsen semmi titkom előtte. Már csak az a kérdés, hogy Jiminnek van-e valami titkolnivalója.
- A sikoly jó lesz? – válik el tőlem lihegve, egy hosszúra sikeredett csókcsata után, amit muszáj vagyok megmosolyogni.
- Persze cica – kacsintok rá, mire mérgesen pillant rám.
- Mondtam, hogy ne nevezz így! – vágja rá keresztbe font karokkal.
- Nem tetszik? – kérdezem, kis mosollyal a szám szélén.
- De. Pont ez a baj, hogy túlságosan – fekszik el nekem háttal, mire egyből átkarolom, hogy ő legyen a kis kifli. Hozzábújok és mélyen beszívom Jimin tipikus illatát, ami keveredik egy kis vaníliával is. Gondolom ez a tusfürdője lehet, ami nagyon tetszik nekem.
- Kook? – szólít meg hirtelen, majd megfordul karjaim között, így szembekerül velem.
- Mondjad drága – hunyom le szemeim, mikor kezeit belevezeti hajamba és cirógatni kezdi fejem.
- Nem akarom, hogy vége legyen ennek köztünk – motyogja halkan, mire homlokára puszilok, ő pedig halkan felszusszant.
- Nem fog kicsim. Ha rajtam múlik egy ideig biztosan nem szabadulsz tőlem – motyogom szájára, mire lesüti pilláit.
- Épp ez az, hogy csak egy ideig. Mindig így indult minden kapcsolatom, és végül mindenki elhagyott – szipog fel halkan, de én gyorsan magamhoz szorítom, még mielőtt elkezdene sírni.
- Te csináltál valamit, ami miatt vége lett? – suttogom.
- Csak szerettem. Lehet ez volt a baj nem? – szipog fel, majd megmarkolja a felsőmet a hátamon.
- Az sosem baj. Jó dolog, ha szeretsz valakit. És megígérem, hogy a mi történetünk nem fog egyhamar véget érni okés? – szegezem kérdésem a karjaim között pihenőhöz, mire bólint, majd letörli a könnyeit.
- Helyes. Na de... nézzük a filmet, mert nem nézi meg magát! Reggel meg elviszlek suliba, úgy is arrafele lakok – vetem fel az ötletet, mire bólogatni kezd.
- Köszönöm Kookie. Bemutatlak majd akkor anyának – mosolyodik el aranyosan és nyom egy puszit arcomra. Felkuncogok, bólintva egyet, Jimin pedig elhelyezkedik kezeim között és jó közel préseli magát hozzám annyira, hogy minden egyes testrészünk összeérjen a takaró alatt.
Sokszor annyira jól esnek az ilyen érzelmes, soft részek a lelkemnek, mert nem érzem magam annyira magányosnak, mint amúgy :((
A szado-mazo 18+ még nem most lesz, pedig gondoltam, hogy lehet már sokan azt várják. DE Tapasztalatból mondom, hogyha azelőtt feküdnének le, hogy összejönnek két hét múlva vége is lenne az egész dolognakXDD így egy kicsit csúszik a dolog, de ami késik nem múlik.
Van még fenn amúgy valaki vagy csak magamnak írom? Ki a kedvenc szereplőtök a könyvben és miért?💞
Insta: yoomra1a
YOU ARE READING
𝙎𝙖𝙨𝙨𝙮 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠|
FanfictionCsúnya dolog összejönni a legjobb barátod exével még annak ellenére is, hogy a barátod megcsalta ugye? 🔞