part eighteen

590 53 22
                                    

Jimin

Mivel az ébresztőm mindig hat óra harminc perckor ébreszt, ez a mai reggelen sincs másképp. Viszont míg eddig mindig nyűgösen tudtam csak felkelni, most boldogan ébredek az erős karol szorításában, amik hátulról ölelnek magukhoz. A mögöttem fekvő félisten is morogni kezd nyakamba, majd kapok egy apró csókot is tarkómra.

- Fenn vagy már Kicsim? – kezdi el simogatni hasamat, mire megfordulok és mellkasába bújok, elmotyogva egy igent.

- Jól aludtál? – dünnyögöm meztelen bőrére, kezemmel végig simítva izmos felsőtestén.

- Mivel veled aludtam, így tökéletesen – bújik fejével nyakamba és apró csókokat kezd rá hinteni.

Ezután kikelek az ágyból, mert nekem suli van és készülődnöm kell, Kook meg még pihenhet egy kicsit. A szekrényem elé lépek, majd egy sima fekete pólót veszek ki, amihez egy szintúgy fekete skinny farmert is felkapok, ami térdnél szakadt. Egy pulcsit is túrok magamnak, de nem találok olyat, ami a kedvemre lenne most, míg nem megpillantom Kook tegnap levetett, fekete pulcsiját a székemen.

Odatipegek elé, majd magamra öltöm a darabot, ami olyan, mintha rám öntötték volna. Esküszöm nagyon jól áll, szeretném ma felvenni.

- Azt akarod felvenni ma? – hallom meg álmos hangját az ágyamból, mire hatalmas boci szemekkel fordulok felé, hátha megengedi.

- Kérlek – motyogom arcába, miközben felé mászok és csípőjére ülök. Kezei egyből megtalálják fenekem, majd erősen rámarkolva megemel, hogy feljebb ülve hátát az ágytámlámnak döntse, engem pedig visszahelyezzen ölébe.

- De csak, mert szeretem, ha a ruháimban vagy – puszil orromra, majd egy apró csókot ad a számra is.

Elszakadok tőle, majd kimászok kényelmes öléből és a fürdőbe indulok, hogy fogat mossak. Kook is követ engem és ő is nyom fogpasztát a fogkeféjére, majd elkezdi sikálni fogait.

Fogmosás után végre válthatunk egy csókot is, amire már ébredés óta várok, majd közösen lemegyünk a konyhába, hogy tudjak főzni magunknak egy kávét.

- Hogyan iszod? – kérdezem Kookot, ő pedig elmondja, hogy két bogyóval issza és sok tejjel. Szóval ugyanúgy, mint én.

Amíg főnek a kávék megkeresem anyát, hogy be tudjam neki mutatni Jungkookot. Már kétszer körbejártam az alsó szintet, de sehol senki. Lehet elment dolgozni? De hát ilyenkor sosem szokott...

Gyorsan meglesem a telefonom, hogy írt-e valami üzenetet nekem messengeren, mire meglátom, hogy tényleg írt. Azt mondta, hogy behívták és már tegnap este szóltak, hogy ma hajnali ötre kell mennie, csak elfelejtett engem is tájékoztatni. Azt üzente még, hogy csinált nekünk reggelit, ami ott van a hűtőben, csomagoljuk el magunknak. Még annyit mondott, hogy sajnálja, hogy nem tudta megismerni Jungkookot, de hozzam el máskor is és majd akkor összebarátkoznak. Alig várom!

- Sajnos anya nincs itthon most, de akkor ha valamikor szeretnél még jönni, akkor bemutatlak neki – fordulok a fiú felé, mire közelebb lép hozzám.

- Persze, hogy szeretnék – fogja kezei közé derekam, és megcsókol. Arcát kezeim közé fogom és úgy viszonzom csókját, amit egyből el is mélyítek azzal, hogy nyelvemmel átfurakodok szájába.

- Szeretlek – suttogja számra, mire elmosolyodok és én is visszamotyogom neki ezt a szót. A sütőn lévő órára pillantva meglátom, hogy idő van, sajnos mennem kell suliba. Ezt elmondom Kooknak is, majd egy utolsó puszi után felvágtatok az emeletre és összepakolva táskámat leszáguldok a lépcsőn, hogy felvegyem cipőm és Jungkook pulcsijára ráhúzzam kabátom.

𝙎𝙖𝙨𝙨𝙮 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠|Where stories live. Discover now