3

26 4 0
                                    

Bu kitabi cok ozenerek yazdigim halde hic tutmadi. Bu yuzden sinir dolmasini bekledim ama dolmadi. Surekli okuyucularima tesekkur ederiyorum  💕

Umarim begenirsiniz.



Doktor Hye "Nasılsın Jeongguk?"

"Olmam gerektiği gibi"

Doktor Hye "Nasıl olman gerekiyor?"

"Mutlu"

Doktor Hye "Neden mutlu olmak zorundasın ki?"

"Etrafımı kötü etkilememek için"

Doktor biraz durdu ve Jeongguk'u inceledi. Çok özel ve düşünceli olduğunu ama bunu dışarıya yansıtmakta zorlandığını en başında fark etmişti.

Doktor Hye "Etrafını kötü etkilesen ne olur ki Jeongguk?"

"Üzülürler"

Doktor Hye "Herkes üzülür, ama önemli olan sen üzgün olduğunda yanında olup olmadıklarıdır"

Doktor Hye eğer -tamamen- üzgün olursa etrafındakiler ondan uzaklaşır diye korktuğunu biliyordu.

"Onlar yanımdalar"

Doktor Hye "Bunu hissetmen güzel, hem sizler yıllardır berabersiniz. Tabi ki yanında olacaklar"

Jeongguk bir şey demedi, boşluğa bakıyordu.

Doktor Hye "Jeongguk"

Kafasını kaldırıp doktora baktı.

Doktor Hye "Ne düşünüyorsun?"

"Hiçbir şey"

Doktor Hye "Bir insanın hiçbir şeyi düşünmesi de bir şeydir?"

Jeongguk kafasını yine yere çevirdi.

Doktor Hye "Şimdi söyle bana, ne düşünüyorsun?"

Jeomgguk içinde kopan fırtınayı bastırmaya çalışıyordu. O her zaman düşünürdü, düşünmediği an elbette yoktu. Fakat tasvir edecek kelime ya da anlatmaya güç bulamıyordu.

Doktor Hye "Hala o günde miyiz?"

'Elbette o gündeyiz' dedi içinden. Nasıl olmayabilirdi ki?

Doktor Hye "En son hangi kitabı okudun?"

"Bilmiyorum"

Doktor Hye "En son ne zaman kitap okudun?"

"Bilmiyorum"

Doktor Hye "En son ne zaman eğlendin?"

"Hatırlamıyorum"

Jeongguk sanki annesinin en sevdiği vazoyu kırmış ve suçu üstünden atmaya çalışan çocuklar gibiydi. Doktor Hye onu sanki azarlıyor gibi gittikçe olduğu yere siniyordu.

Doktor Hye "En son ne zaman aşık oldun?"

Harika bir soruydu bu. Bilmiyordu ki Jeongguk. Aşk ne demek onu bile bilmiyordu.
Kendisini olduğu gibi kabul edecek kimseyi tanımıyordu ve zaten aşk diye bir şeye de inanmıyordu.

Doktor Hye "Cidden olmadın mı?"

"Olmam mı gerekiyordu?"

Doktor Hye "herkes aşık olmuştur, hoşlandığın birisi de mi yoktu?"

"Hayır"

Dedi ve sessizleşti.
Küçük Jeongguk her şeyi sessizliğiyle kabullenmişti. Ölümü, terk edilişi, acıyı ve bir çok şeyi. O, küçücük yaşta omuzlarına yük ve sorumluluk alması gerektiğini kabullenmişti.

Çok zor şeyler yaşamıştı ve bunun kalıntılarını yaşamaya devam ediyordu. Öğürerek, kanter içinde uyandığını kimseye açmak istememişti. Güçsüz gözükürdü çünkü.

Doktor Hye "Aşk ne demek sence?"

Jeongguk biraz düşündü,
Bilmiyordu.
Ona aşkı hissettiren hiçbir şey yoktu ki. Annesi babası aşık değildi, çevresini izlemiyordu. Kandırmanın ta kendisiydi aşk Jeongguk'a göre. Babası masum annesini kandırmıştı, evet öyle yapmıştı.

"Saçma"

Doktor Hye "Ne gibi"

"Saçma olan her şey gibi"

Doktor Hye " sana göre saçma olan her şey nedir?"

"Aşk?"

Doktor Hye cevap vermedi, ondan böyle bir cevap beklemiyordu.

Ellerini birleştirip masaya dirseğini koydu.

Doktor Hye "Aşk neden saçma?"

"Kandırmaktan başka bir şey değil"

En büyük örneği annesi ve babasıydı. Tüyleri diken diken oldu.

Doktor Hye "Neden kandırmak olsun ki? Aşk seni hayata geri döndüren bir şey olamaz mı?"

"Saçmalık"

Doktor Hye "Bunu sana bir gün hatırlatmayı çok isterim"

Jeongguk yine cevap vermedi.

Doktor Hye "aşık olmak ister miydin?"

İstemezdi, babasının annesine yaptığı gibi bir başkasını kaybetmek istemiyordu ama yine de

"Bilmiyorum"

Demeyi tercih etti.

Doktor Hye "bilinmezlik çok can sıkıcı bir şey. Aşk seni hayata bağlayan, sevdiğinle yaşama hissi katan şeydir. Aşk hayatına girmeden önce karamsar olsan da aşık olduktan sonra her şey gözüne farklı gelir"

Doktor Hye haklıydı fakat Jeongguk bunu henüz idrak edememişti. Tekrar ve tekrar düşündü, aşk neydi?

"Doğru.."

Dedi fısıltıyla, daha çok kendi düşüncelerini kolayca susturmak için söylemiş gibiydi. Ancak hala aşk diye bir şey olduğuna kendini inandıramamıştı. Hem aşık olduğunda illa mutlu ve hayat dolu mu oluyordu insan? Aşık olsa bile üzgün, ruhsuz ve sessiz olamaz mıydı?

Doktor Hye "Sana ödev veriyorum, aşık ol. İşte o zaman sessiz kalıp kabullenmen gerektiği her şeyi fark edip, aşkın içinde filizlendirdiği ateşle, sevgiyle ,bağırmayı öğreneceksin, zamanında kabullenmen gereken her şeyi inkar edebileceksin"

Jungkook "Aşık olursam elime ne geçecek?"

Doktor Hye "Bu bir çıkar ilişkisi değil fakat dene ve gör."

Dene, gör.



Okumaya basladiginiz tarih?

KalopsiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin