7. fejezet

58 3 0
                                    

Reggel kivételesen Harry előtt sikerült felkelnem, így nehogy felkeltsem óvatosan kikeltem mellőle és lementem a konyhába. Ott egy papírt és egy tollat összeszedve kezdtem el kigondolni, hogy mit vegyek Harrynek, illetve a családomnak karácsonyra.

Anyához felírtam egy „konyhai dolgok" pontot. Ő úgyis mindig az ilyeneknek örül a legjobban. Lottienak egy hajvasalót veszek, úgyis mindig panaszkodik, hogy a mostani nem jó. Az ikreknek valami sminkes dolgokat gondoltam. Mármint Daisynek és Pheobenak. Nem értek azokhoz a dolgokhoz szóval, majd megnézem az instájukat, meg majd a boltostól is kérdezgetek dolgokat. Fizzynek valami egyszerűt veszek szerintem. Egy közös pólót vagy egy LED fényt. Azt hiszem arra gyűjt most. A kisebb ikerpárosnak pedig megveszem azt a társast amiért anyát nyúzzák már három hónapja, de ő csak nem akarja azt megvenni.

A fiúknak veszek utalványokat. Meg is ölnének, ha bármi mást vennék nekik. Egyszer vettem valami más ajándékot ezek pedig egy hónapig nem beszéltek velem. Úgyhogy azóta tanultam a saját hibámból így kuponokat ajándékozunk egymásnak.

Eleanornak valami bögrét szeretnék. Lehet, hogy a legtöbb ember utálja őket, de Eleanor gyűjti őket és teljesen odavan, ha egy bögrét kap ajándékba.

Mindenki ajándékát sikerült felírnom kivéve...kivéve Harryét.

Harry ajándéka minden egyes évben fejtörést okoz nekem. Persze nyilván tudtam, ha valamire szüksége van. Idén viszont nincs semmi ilyen dolog, így teljesen tanácstalan voltam, majd beugrott.

Harrynek idén rám volt szüksége. Persze nem arra gondolok, hogy magamat csomagolom be, viszont lehet felveszek neki egy videót, illetve írok neki egy levelet. Veszek neki a kedvenc parfümömből és odaadom az egyik agyon hordott pulcsimat egy közös képpel. Lehet ez az ajándék nem a legjobb, de tudom, hogy Harry ennek fog a legjobban örülni. Viszont nem akarom, hogy a levelet akkor olvassa el mikor még itt vagyok, úgyhogy arra ki kell valamit találjak. Akárcsak a videóra. Azt sem akkor kéne megnéznie mikor a kezét fogva ülök a kanapén. Akkor kell ezeket, majd megnéznie mikor igazán szüksége van rám. Akkor mikor el akar menekülni a világtól, akkor mikor normális esetben hozzám rohanna. Akkor nézze meg a felvételeket és olvassa el a levelemet, bújjon bele a pulcsiba, fújjon a parfümből és pihenjen. Érezze azt, hogy ott vagyok. Még ha nem is leszek.

- Szia. Te mit csinálsz itt ilyen korán? – jött le Harry a lépcsőn. Amilyen gyorsan csak tudtam elraktam a listát és kiszakadtam a baljós gondolataimból.

- Hamarabb felkeltem mint te, úgyhogy lejöttem. Féltem, hogy felkeltelek. – mondtam, majd odasétálva adtam egy puszit a szájára.

- Reggelit csináltál? – kérdezte Harry korgó hassal.

- A rohadt életbe nem. – kaptam a fejemhez. Eredetileg ezért indultam ide le, de útközben szembe jutott a lista, így azzal voltam elfoglalva.

- Semmi baj, gyere gyorsan összedobunk valamit. – mondta és intett, hogy kövessem őt a pultig.

**********************************************************************************

- Figyelj te is ma mész ajándékokat venni igaz? – kérdeztem Harryt mikor már mosogatott.

- Igen. – mondta.

- Akkor azt meg tudnánk csinálni, hogy te délután én meg most délelőtt szedem össze a dolgokat? – kérdeztem.

- Persze, ha szeretnéd. – válaszolt Harry.

- Remek. Akkor én szerintem megyek is. - mondtam, majd felmentem az emeletre arcot mosni és felöltözni.

Last Christmas /befejezett/Where stories live. Discover now