4 - Buz, Ateş, Acı

367 36 6
                                    

Geçtiğimiz birkaç gün garip bir asit gezisi gibi geldi. Sanki dünya ikiye bölünmüş ve baş aşağı dönmüştü. Hiçbir şey mantıklı gelmiyordu. Toplum, fikirlerinin doğru olup olmadığından emin değildi. Düşünceleri, onlar için oluşturulmuş ahlaki kurallara uyuyorsa.

Dabi'nin kimliği açıklandıktan sonra insanlar taraf seçmek zorunda kaldı. Halk tarafından yapılan spekülasyonlar ve istismar teorileri nedeniyle 'kötü adamı tutuklayın' veya 'onu kurtarmaya çalışın' gibi fikirler ortaya çıktı.

Endeavour hastane binasının penceresinden dışarı baktı. Aşağıda protestolar vardı. Bu iblis adamın yeni bilinen soyadı nedeniyle özel muamele görmemesi gerektiğini savunan insanlar. Ve diğerleri onun tarafını dinlemeyi söylüyor. 1 numaralı kahramanın kapalı kapılar ardında kötü bir adam olduğuna inanmak istemediler, ama durum buysa. O halde, yıllarca süren işkencenin etkisinde kalan hareketlerinden tamamen oğlu sorumlu tutulmamalıdır.

1 numaralı kahraman, üçüncü ameliyatından sonra oğullarının iyileşme odasına geri dönerken burnunun kemerini sıkarak içini çekti. Touya birkaç saattir dinleniyordu ve Endeavour onun şimdiye kadar uyanmış olacağını düşündü.

Odaya girdiğinde oğlunun da pencereden dışarı baktığını gördü. Toplumların inançları ve ahlakları çöküyordu.

"Senin için çok gürültülülerse, polisin onlara mülkün dışına kadar eşlik etmesini sağlayabilirim." dedi, hastane yatağının yanındaki masaya bir bardak su koyarak.

"Beni rahatsız etmiyor. Sürekli çığlık atmaya alışkınım." duvara yaslanmış yumuşak koltuğa oturdu. Göğsündeki baskı artarken dudaklarından yumuşak bir homurtu çıktı.

"Etrafta dolaşmamalısın. Dinlenmen gerek."

"Ne zamandan beri biraz sevecen oldun Enji?"

"Sana zaten söyledim-"

"Hayır. Özürlerine ihtiyacım yok." babasından uzağa bakarak çenesini avucuna dayadı. "Sadece git."

Endeavour yere baktı. Bütün o davranıslarının onu kıçından ısırmak için geri döneceğini asla hayal etmemişti. Sessizliklerini satın almak için insanlara ne kadar para verirse versin, bu iş bitmeyecekti. Bu kafayla yüzleşmek zorundaydı.

"Ne yapmamı istiyorsun Touya?"

"Ölü bırak."

"Benim yüzümden böyle olduğunu biliyorum ama elini bu kadar masum insanı öldürmeye zorlamışım gibi göstermeye çalışma!"

Touya'nın deniz mavisi gözleri babasına dik dik baktı. Yavaşça babasına doğru yürürken kendini bastırmak için mücadele etti. "Sen çok körsün! Bu benden büyük!" Aşağıdaki tartışan insanların üstündeki pencereyi işaret etti. "Bu senden daha büyük! Toplum karmakarışık çünkü kime güveneceklerini bilmiyorlar! Artık iyi ile kötü arasındaki farkı bilmiyorlar! Hayat senin sözde kahramanın yapmaya çalıştığı kadar siyah ve beyaz değil. öyle görünüyor! Şimdi... Hepsi kayboldu. Haklı olarak öyle."

Endeavour'un gözleri büyüdü, "Planın bu muydu? Sadece itibarımı zedelemek değil, aynı zamanda kahraman katilleri ideolojisini sürdürmek mi?"

"1 taşla 2 kuş vurmak denir buna."

"Pekala, istediğini aldın. Umarım kendinden memnunsundur." Endeavour odadan çıkmak için topuklarının üzerinde döndü.

"Sana bir şey sorucam Enji." Durdu, elini hala kapı kolunda tutuyordu. "Gerçekten böyle olmak istediğimi mi sanıyorsun? Olduğum şeyden gurur duyduğumu mu?" Endeavour tek bir kası bile kıpırdatmadı. "Muhtemelen kahraman olmak istediğimden ne kadar çok bahsettiğimi unutmuşsundur. Senin gibi güçlü ve korkusuz olmak. Ama tek yaptığın beni görmezden gelmekti. Hayır. Beni değiştirdin."

| ᴛᴏᴜʏᴀ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin