"T-Touya... Nasıl..."
Todoroki'nin boğazında bir hıçkırık düğümlendi. Az önce söyledi mi? Hayır, bu imkansız. Bunca zaman en büyük ağabeyi, yüzünü zar zor hatırladığı biriydi. Şimdi ise bunca yıl yaşayıp yaşamadığını bilmeden tam karşısında duruyordu.
"Şaşırdın mı? Öyle olacağını düşünmüştüm baba." sesindeki kötülükle bu son sözü vurguladı.
"Hayır. Bu olamaz! Touya zayıftı! O olamazsın!" Endeavour tartıştı. "Zayıftı. Kendi gücünü bile kaldıramadığı için öldü."
"Bunu söylemen komik." Dabi parmaklarını boynunun arkasında birleştirdi. "Kaçtığım günü hatırlıyor musun? Muhtemelen hayır, zar zor hatırlarsın. Her iki durumda da, tüm o geceler umutsuz ve yalnızken, asla hayal etmediğim bir şey oldu." sabırsızca ileri geri yürüdü.
"Yarattığın onca kargaşadan sonra. Küçümsemeyi yaşamak, istesem de koruyamadığım annemden, kardeşimden ve ablamdan sürekli acı ve hüzün çığlıklarını duymaya zorlanmak-!" onun izinde ölü durdu. Gerçek hüznün üzerine taktığı öfke maskesinden kimse görmesin diye yüzünü çevirdi.
"Hala eve daha güçlü dönebilmek ve seni gururlandırabilmek istedim... Korumak benim işim olmalıydı... Ve yapamadım. Bunu bile doğru yapmadım... Hep senden ayrılmayı ve kurtulmayı hayal etmiştim ama o gün geldiğinde, aslında hiç de istediğimin bu olmadığını anladım... Tek istediğim umrumda olmandı. Sen beni daha güçlü ve daha iyi biriyle değiştirmeye çalışırken ben de burada kalarak kendime işkence ettim ve yaşamak zorunda kaldım." Sarsılarak Endeavour ve Todoroki'nin irkilmesine neden oldu.
"Bu beni içten içe öldürdü! Ama umursamadın! Kimse umursamadı!" Gözlerindeki kırmızı damarlar nabız gibi atıyordu.
"Kendine ne yaptın Touya?"
"Seni gururlandırmayı o kadar düşündüm ki bu beni deliliğin eşiğine getirdi." Sözleri kasvetliydi. Dabi'nin etrafa bir duvar ördüğü duygularını kesip atmak. "Büyürken hep üşürdüm. Vücudum içten dışa donuyormuş gibi." oyunculukla göğsünü sıkıca kavradı, "Nedenini hiç bilmiyordum, ama bu beni çok zayıf hissettirirdi."
Endeavour hırladı, "Hastalığın benim suçum değildi. O yüzden başarısızlıkların için beni suçlamaya kalkışma. Kendinden çok başkalarını suçlamak için tipik bir kötü adam."
Dabi parmağını salladı, "Konuyu kaçırdım. Görüyorsun, neden hep böyle hissettiğimi sonradan keşfettim. Hiç tuhaf olmadım. Sadece kimsenin anlayamadığı bir gücüm vardı. Annemin genleri yüzünden içim buz gibiydi, bana izin veriyordu. ateşimi aşırı ısınmadan maksimum düzeyde kullanmak için."
Todoroki ve Endeavour'un gözleri şoktan büyüdü. Bu sefer anlamışlardı. Touya neden dokunulamayacak kadar soğuktu ve hiçbir şey onu ısıtamayacaktı. Çocuğuna gerçekte neler olduğunu göremeyen babasının ilgisizliği nedeniyle, çocuk gücünü nasıl kontrol edeceğini asla öğrenemedi.
"Tek sorun şu ki, o zaman bunu bilmiyordum. Güçlü olmak istiyordum, bu yüzden gücünü kullanmak için çok uğraştım. Cehennem ateşini sadece tüm vücudumdaki deriyi neredeyse kömürleştirmek için kullanmaya çalıştım. " Kolları ve bacakları gerildi, yıllar önce yaşadığı korkunç olayın geçtiği o karanlık ara sokağa geri döndü. "Artık vücudumun soğukluğunu dengelerken onu sadece ellerimle kontrol edebileceğimi biliyorum." yüzündeki zımbaları işaret etti. "Bunları görüyor musun? Derim kastan düşmeye başladı, ben de onu yerine zımbaladım. Bunu kendime böyle görünsem de tam bir canavar olmadığımı hatırlatmak için yapıyorum."
"Bu sen değilsin." Todoroki sonunda konuştu. "Bu sen değilsin. Artık böyle olmak zorunda değilsin. Seni hatırlayamadığım için üzgünüm. Nasıl hissettiğini değiştiremem. Ama bunun ötesine geçebiliriz!" kardeşinin koluna uzandı ve onu bileğinden yakaladı. "Tek odaklandığın şey kötü olduğunda, geçmişte olan her şeyi unutmanın kolay olduğunu biliyorum. İnan bana Touya. Biliyorum. Benim için çok önemli biri, gözlerimi açmadan hemen önce, tek gördüğüm annemin ağlamasıydı. Beni nasıl incittiğini hatırladım. Bütün bunlar olurken, neden bir kahraman olmak için çabaladığımı gözden kaçırdım. Onun gibi olmak istemedim! Bir kahramanın olması gerektiği gibi olmak istedim! Nefret ettiğini biliyorum. Ben de çok uzun bir süre ettim. Muhtemelen davranışlarını asla affetmeyeceğim, ama beni dinle. Böyle değil. İşlerin nasıl bitmesini istiyorsun! Bizi öldürmenin işleri daha iyi hale getireceğini mi sanıyorsun?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| ᴛᴏᴜʏᴀ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ |
FanfictionDabi'nin ailesini ve kendisini affetmeye çalıştığı bir hikaye. Yani sanırım özet yazmada hep berbattım Okursan öğrenirsin diyelim :)