10 - Özür Dilerim

257 24 21
                                    

Dabi konuşmayı bitirip telefonu kapattı ve Enji'nin yanına gitti.

E: "Evet? Ne konuştunuz?"

D: "2 saat sonra **** sokağına gidicem"

E: "Yanlız gitmeyi falan planlamıyorsun değil mi!?"

D: "Aslında öyle olmasını çok isterdim"

E: "Seninle geliyorum Touya"

D: "Sen mi" suratını ekşitir*

E: "Aynen öyle"

Dabi memnuniyetsiz bir suratla odasına, çıktı bir buçuk saat sonra aşağı inip Enji'yi aramaya başadı.

Enji evde değildi ama masada bir not buldu

"Üzgünüm Touya seni beklemedim. Sen odana çıktın geldiğimde ise uyuyordun. O sokağa gidiyorum eğer gerçekten onları oraya getireceklerse onları yakalamak için daha iyi bir fırsat olamaz. Arkadaşların için üzgünüm ama olması gereken bu. Ayrıca uyurken bileğine taktığım bileklik eğer evden çıkarsan elektrik verecek bu yüzden evden çıkma!"

Dabi'nin anlatımıyla ---

'Hay sikeyim ben böyle işi' evde Shigaraki'yi arayabileceğim herhangi bir telefon arıyordum ama olan tek telefon Döl Artığının bana verdiği telefondu ve kesinlikle takip ediliyordu.

Yapabileceğim hiçbirşey olmadığını anladım. Evden çıkmayı denemek istiyordum ama çarpılmak istediğim söylenemezdi.

Belki de blöf yapıyordur. Evet evet kesinlikle blöftür. Yani hemen nerden böyle bir bileklik bulmuş olabilirdi ki.

Evin kapısını açıp dışarıya adım attığım anda kolumda hissettiğim acı hissiyle gözlerim kapandı ve en son yere düştüğümü hatırlıyorum.

Odamda uyandığımda hemen kalktım ama kapının önünde Enji ile karşılaşmayı planlamamıştım. Oldukça sinirli görünüyordu ve direkt bana bakıyordu.

D: "Ne oldu"

E: "Bil bakalım kardeşlerini alabildim mi?"

D: "Şey yani yüz ifadenden alamadığını anlıyorum"

Enji derin bir nefes çekti ve Dabi'nin odasına girdi. Ona verdiği telefonu alıp Dabi'ye uzattı.

E: "Shigaraki'yi ara"

D: "Aramicam-"

E: "ARA ŞUNU VE BİR DAHA BENİM EMİRLERİMİ SORGULAMA"

D: "Beni tehdit edebileceğin hiçbir şeyin yok Bay Döl İsrafı"

E: "Touya ciddiyim canını yakarım"

D: "Ayy çok korktum yapsana-"

Enji elinden küçük bir kumanda çıkardı ve üstündeki bir tuşa bastığında Dabi'nin bileğindeki bileklik aktif oldu. Önceki kadar fazla elektrik vermesede, oldukça acı vericiydi.

D: "DUR-"

Enji bilekliği durdurdu.

"Sana acı vermek hoşuma gitmiyor Touya ama kardeşlerini kurtarmak için gerekiyorsa yaparım"

D: "ÇIKAR ŞU LANET BİLEKLİĞİ"

E: "Hayır"

D: "NE DEMEK HAYIR YA ÇIKAR ŞUNU DÖL İSRAFI"

E: "Seni kontrol edebilmemin tek yolu o bileklik. Bu yüzden çıkaramam"

D: "İğrenç birisin Todoroki"

| ᴛᴏᴜʏᴀ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin