İşte oradaydı. Rei Todoroki'nin odası. Dabi, onun kapısının önünde durduğuna inanamıyordu. Onları ayıran bir duvar olmasına rağmen, sanki dünyalar ayrıydı. Kapı kolunu tutarken eli titriyordu ama bir sorun vardı. Onu çeviremedi. Bütün bu kötü düşünceler beynini doldurmaya başladı. Yapılacaklar gibi, beni ne hatırlamaz olur? Ya onu korkutursam? Ya benimle hiçbir şey yapmak istemiyorsa?
10 yıl boyunca annesini tekrar görmek için dua ettikten sonra, yapamadı. Ceketinin kapüşonunu yüzünün yarısını kaplayacak şekilde daha da aşağı çekti ve ağzının yarısını kaplayacak şekilde fermuarını sonuna kadar çekti. "Lanet olsun." Küfür gibi bir ses çıkarırken alnının kapıya çarpmasına izin vererek küfretti.
"İçeri gel." Yumuşak, meleksi bir ses cevap verdi.
Dabi'nin elleri ağzına vurdu. Kalbi hızlandı ve vücudu titredi. Bok! Bok! Bok! Sadece koşabilirdim. Şu anda! Koş ve bu hiç olmamış gibi davran.
"Oğlum, içeri girebileceğini söyledim."
Dabi gözlerini sımsıkı kapadı ve çenesini sıktı, "Siktir et." Odaya girdi ve kapıyı arkasından hızla kapattı. Annesini pencereden dışarı bakarken sandalyesinde oturduğunu gördüğünde nefesi neredeyse ciğerlerinden çıkacaktı. Güzel beyaz saçları omuzlarının altına düşüyordu. Yüzü hatırladığı kadar genç görünüyordu. Ve sesinin tınısı, en zarar görmüş ruhu bile teselli etmeye yetiyordu.
"Oğlumun ziyarete geldiğini söylediler." Sessizce konuştu, "Shoto sadece hafta sonları ziyaret eder ve Natsuo her zaman kız kardeşiyle gelir. Peki sen kimsin?" Rei, arkadaki adama bakarak başını çevirdi. "Kocamın bir arkadaşı mı? Onun bana bir mesajını iletmek için mi buradasınız?"
"Hayır." Dabi'nin söyleyebileceği tek şey buydu. Hiçbir kelime yoktu. Elbette, annesini bir daha görürse ne diyeceğini kafasında sayısız kez uygulamıştı ama artık bunların hiçbiri doğru gelmiyordu. Ne hissettiğini kelimeler ifade edemezdi. Rei ayağa kalktı ve hızla ona yaklaştı, Dabi'nin irkilmesine ve bir adım geri atmasına neden oldu. "Daha fazla yaklaşma." Onun yaralı yüzünü görebileceği korkusuyla uyardı.
"En azından bu ceketi çıkarabilir misin?" diye sordu, bir tepeyi çalmaya çalışırken başını eğerek.
"Korkmuyor musun?" diye sordu.
Yumuşak bir şekilde kıkırdadı, "Olmalı mıyım? Buraya beni incitmek için gelmiş gibi görünmüyorsun."
"Hayır."
"Öyleyse problem nedir?"
Kolunu kaldırdı ve kapüşonunu yerinde tutarak bir elini başının üstüne koydu, "Bunu yapmadan önce bana bir söz vermelisin. Lütfen, ne yaparsan yap." Dabi sulu gözlerini sımsıkı kapattı, "Lütfen hayal kırıklığına uğrama."
"Söz veriyorum." Yumuşak bir şekilde gülümsedi.
"Peki." Titrek bir nefes verdi ve yavaşça kapüşonunu çıkardı ve ceketinin fermuarını hafifçe açtı. Gözlerini bile açamayacak kadar korkmuştu. Ya annesinin yüzündeki ifade tam olarak hayal ettiği gibi olsaydı. Kesinlikle korkmuş. Bir süre sessiz kaldıktan sonra gözlerini açmaktan başka yapacak bir şey kalmamıştı. Deniz mavisi küreleri annesinin gri küreleriyle buluştu. Ne düşündüğünü söyleyemezdi. Korkmuş görünmemesi kesinlikle iyiye işaretti.
"S-Sen... İyi misin? Biri seni incitti mi?" Çekini avucuna daha da yaklaştırırken yüzünü avuçlayarak elini uzattı. Gözyaşları yüzünden aşağı süzüldü. On yıl annesinin dokunuşunu hissetmeden geçti. Ve hatırladığı her şey olacaktı. Buz gibi olmasına rağmen elleri soğuktan farksızdı. Aslında, sıcak ve sevgi doluydular. "Hey, en azından bana adını söyleyebilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| ᴛᴏᴜʏᴀ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ |
FanfictionDabi'nin ailesini ve kendisini affetmeye çalıştığı bir hikaye. Yani sanırım özet yazmada hep berbattım Okursan öğrenirsin diyelim :)