5 - Seni Öldüreceğim

335 29 1
                                    

Endeavour, koridorlarda ağırlıksız bir şekilde yürüdü. Bunca yıl özel hayatını korudu, şey... özel. Karanlıkta. Kilitli. Nasıl bir kötü adam canı isterse gülüp gülebiliyorsa, canı istediğinde nezaket gösterebiliyorsa, bir kahraman da gerçekte pek de hoş olmayan bir insan olabilir. Kahramanlar bir kaide üzerine konur. İnsanların öveceği ve hayran kalacağı biri. Korktuklarında ve korunmaya ihtiyaç duyduklarında, günü kurtarmak için gölgelerden çıkacaklarını umarak dua edin. Gerçek bir kahraman, insanlara kalplerinin iyiliğinden yardım etmek istemelidir. Sadece onların işi olduğu için değil.

Yıllarca Endeavour bu rolü oynadı. Bir kahramanın parçası. Gerçek sonunda ortaya çıkana kadar bir eylemi ancak bu kadar uzun süre devam ettirebilirsin.

Endeavour ne bekleyeceğini bilemeden oğullarının hastane odasına geri döndü. Touya'ya bir bakış attı, güneş yüzünün kenarını sıyırırken parlak deniz mavisi gözlerini fark etti. Siyah saçlarından yansıyan ışık, kırmızı buklelerini daha görünür hale getirdi. Touya'nın yüz hatlarının ardından ne kadar çok şey aldığını hatırladı. Kızıl saçlı, mavi gözlü, güçlü olma tutkusu bile kendiyle örtüşüyordu. Ona nasıl elini uzatabilirdi ki? Yaptığı her şeyden daha yeni pişmanlık duymaya başlaması bir utançtı.

"Neden?" Touya'nın yüzü buruştu. "Neden yaptın-"

"İşleri düzeltmeye çalışıyorum, Touya." "Biliyorum çok geç ama değiştiğimi görmeni istiyorum" diye açıkladı.

Touya kollarını göğsünde kavuşturdu, "Umarım sana karşı olan tüm kan davalarını bırakıp yoluna devam etmemi beklemiyorsundur. Beni mahvettin Enji. Senden her zaman nefret edeceğim ve ne söylersen söyle ya da ne yaparsan yap bunu asla değiştirmeyecek."

Aşağı baktı, "Biliyorum. Özürlerimi önemsemediğini biliyorum ama gerçekten üzgünüm. Ben olmasaydım, böyle olmazdın. Natsuo böyle hissetmezdi. Uzaklara taşınman gerek. Kız kardeşin bu parçalanmış aileyi düzeltmeye çalışmak için kendini strese sokmazdı. Ve Shouto... Ben olmasaydım, gücünü reddedip kendisiyle sürekli bir savaşa girmezdi. Annen onu gönderdikten sonra işlerin nasıl daha da kötüye gittiğini görseydi çok utanırdım."

Touya'nın gözleri hafifçe yanmaya başladı. Annesinin onu böyle gördüğü düşüncesi onu ölümüne korkuttu. Ne diyecekti? Ne yapardı? Korumaya çalıştığı oğlunun bir katile dönüştüğünü bilse nasıl hissederdi.

Yaralı kollarına baktı ve sert yüzünü hissetti. "Bazen değişim için çok geç olduğunu kabul etmemiz gerekir. İkimiz de çok ileri gittik ve affedilmeyeceğiz." Endeavor'un iri bedenine uzun uzun baktı, sonra yanmış bedenine geri döndü, "İyi insanlar olmadığımızı kabul etmeliyiz. Gerçek bir kurtuluş yok çünkü günahlarımız her zaman bizden ayrı olacak."

"Sen kötü değilsin, Touya."

Dikişlerinden kan damlarken gözlerini kaldırdı, "Kötü, kayıp, yozlaşmış, ne derseniz deyin... 10 yıl önceki ben değilim. Şimdiye kadar yaptığım hiçbir şeyden pişman değilim. Yaptım çünkü umursadığım tek şey intikamdı. Ve bugün senin sayende bunu aldım."

"Kanıyorsun oğlum..." Yanağının ortasındaki kanı hissetti ve damlayı başparmağıyla sildi. "Dinle beni, değişmek için asla geç değildir. Senin için öyle. Güçlüsün. Zekisin. Korkusuzsun. Ve bunu sana uzun zaman önce söylemeliydim."

Endeavour'un söylediği tüm bu sözler sadece buydu. Sözler. Ne dediği önemli değildi, bu hiçbir şeyi değiştirmeyecekti. "Diyelim ki haklısın, belki değişim mümkündür. Ama bunun olması için yaşıyor olmalısın. Daha önce de söyledim, Touya Todoroki öldü. Zayıftı. Ama Dabi değil. Dabi korkusuzdur. sonunda onu yaratan adama adım atan kişi. Dabi, yıllar önce o ara sokaktaki alevlerin içinden çıkan kişiydi. Ve eğer bunlardan sadece bazıları için vazgeçeceğimi sanıyorsan, delisin. aptal insanların beni bu toplumda kabul etmesi."

| ᴛᴏᴜʏᴀ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin