6 - Bir Randevu Ayarlamak İstiyorum

323 23 17
                                    

Bu gerçek olamazdı. Bu olamazdı. Olabilir mi? Hayır belki? Dabi geriye sendeledi, "Bir dakika... Bu olamaz... Nasıl-"

"Seni görmek için doğru zamanın ne zaman olacağını bilmiyorduk." Fuyumi konuştu.

"Bu yüzden şimdi hiç olmamasından daha iyi olacağına karar verdik."

Dabi öne çıktı ve alay etti, "Beni görmeye hiç gelmemeliydin. Bunun anlamı yok. Şimdi git." Yanında kimseyi istemiyordu. Hala kafası çok karışıktı. Kim olduğunu bilmiyordu. Kim olmak istedi. Şimdi kardeşlerinin burada olması işleri daha da kötüleştirdi. Onlarla başka nasıl iletişim kuracağını bile bilmiyordu. Dabi'nin artık Touya gibi nasıl davranacağına dair hiçbir fikri yoktu ve isteyip istemediğinden bile tam olarak emin değildi.

Natsuo yavaşça ona doğru yürüdü, "Sadece sana yardım etmek istiyoruz Touya."

Dabi daha ne olduğunu anlamadan kardeşini yakasından yakalamıştı, onu kendine çekerken ellerinden ateş yerine buhar çıkıyordu. "Yardımına ihtiyacım olduğunu mu düşünüyorsun? Sefil ve korkmuş mu görünüyorum?" Sesi bir hırıltıya dönüşürken gözleri karardı. Natsuo'nun vücudu hafifçe titremeye başladı, "Benden korkuyor musun küçük kardeşim?"

"Kes şunu." Kız kardeşi onu geri tutarken, Shouto konuştu.

Natsuo yutkundu, sonra duruşunu düzeltti ve beyaz kaşlarını çattı. "Senden korkmuyorum." Elini Dabi'nin bileğine dolayıp gömleğini bırakmasını sağladı. "Kardeşimin geri dönmesini istiyorum. Bunu söylerken hasta küçük çocuğu kastetmiyorum. Demek istediğim, önümde duran, döl israfına karşı çıkmaktan korkmayan adam... Büyümek için çok uzun süre onun kadar güçlü olmak için çok savaşan adam. Ölüme karşı savaşabilen ve göğsündeki lanet bir delikten kurtulabilen adamı istiyorum! Bu benim kardeşim! Bu sensin, Touya ! Sahte bir kişiliğin arkasına saklanan bir kötü adam değil, kardeşim sensin."

Kısa bir an için oda sessizlikle doldu. Bir an için duvarda asılı saatin tik tak sesini bile duyabiliyordunuz. Herkes Touya'nın kalbinde iyilik olduğunu biliyordu. Ama yapması gereken tek şey onu kabul etmesiydi. Zihninde kalbi, damarlarına soğuk kan pompalayan yanmış, buruşmuş bir et parçasıydı.

"Beni tanımıyorsun."

"Sen de öyle." Fuyumi sonunda araya girdi. "Kalbinde iyilik var. Çünkü olmasaydı, o gece Shouto'nun yaşamasına asla izin vermezdin."

"Fikrimi değiştirdim." Alevler ellerini sardı, "Ve istersem tekrar değiştirebilirim."

"Duymamız gereken tek şey buydu." Mor bir portaldan bir ses yankılandı. Kötü Adamlar Birliği Kurogiri'nin ısınlanma kapısından geçerken herkes dehşet içinde baktı. Shigaraki, bir parmağını yukarı kaldırarak bir elini Dabi'nin omzuna koydu. "Biz de bize katılabilmen için tekrar sağlığına kavuşmanı bekliyorduk." Sinsi bir şekilde gülümsedi. "Hadi gidelim."

"Shigaraki'nin bizim için büyük planları var Dabi!" Toga alkışladı, "Harika olacak ve hepsi senin sayende!"

Dabi'nin yüzü berbat görünüyordu o an o kadar farklı duygular yaşıyordu ki ayakta zor duruyordu bunu fark eden Twiece elini Dabi'nin omzuna koydu "onlarla kalmak istiyorsun. Ailenle kalmak istediğin için seni suçlayamayız"

Dabi önce lige sonra ailesine baktı. "Onlar hiç kimse." Elinde tuttuğu resmi gizlice arka cebine koydu. "Hadi gidelim. Hastanelerden nefret ederim."

"Bunu yapma Touya!" Natsuo uyardı.

Shouto kardeşinin yanında durdu, "Bu senin ikinci şansın. Cidden bunu böyle harcayacak mısın?"

| ᴛᴏᴜʏᴀ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin