3 - #TouyaİçinAdalet

447 42 11
                                    

Dün gece dünya,Kötüler Birliği'nden Dabi'nin şok edici, gerçek kimliğini öğrendik. Onun aslında 1 numaralı kahraman, Endeavour'un, en büyük oğul olduğunu öğrendik.

Endeavour, en küçük oğlu Shouto Todoroki ve şimdi Touya Todoroki olarak bildiğimiz, aşağı şehir bölgesinde helikopterle savaşırken görüldü. Kötü adamın iki kahramana karşı sahip olduğu kan davası hala bilinmiyor. Ancak bunun aile geçmişleriyle ilgili olması gerektiğini düşünüyoruz.

Üçlü alev duvarlarıyla çevriliydi ve kimsenin savaş alanına girip çıkmasına izin vermiyordu.

Kameralarımız, birbirlerine yaptıkları ölümcül bir saldırıdan sonra, babalarının kollarında kanlar içinde kalan kardeşlerin yıkıcı bir görüntüsünü yakaladı. Daha fazla bilgi, biz-

Bakugou, hastanelerin bekleme odasındaki TV'yi kapattı ve bu sürekli bir döngüde tıpatıp aynı yayını oynuyor gibiydi. Bu ya da hemen hemen her haber istasyonu aynı lanet hikayeyi bildiriyordu. "Yarım piç'in budalalar Birliğinden o piçle kardeş olduğuna inanamıyorum."

"Hey, en azından biraz daha endişeli konuşabilir misin Kacchan?" Deku kırmızı spor ayakkabılarına baktı. "Arkadaşımızı neredeyse kaybediyorduk. Hayatta olduğu için bile şanslı."

"Midoryia haklı Bakugou. Todoroki ve Da-yani Touya'nın ikisinin de kanamasından hemen önce birinin gelmesi bir mucizeydi." Momo yumuşak bir sesle konuştu. Todoroki'nin yaşadığı acıyı ve ıstırabı düşününce gözünden bir yaş düştü.

"Hücreleri manipüle etme ve kopyalama konusunda bir tuhaflığı olan o doktor için çok şükür. Eğer göğüslerindeki ve midelerindeki delikler kapanmasaydı..." Iida cümlesini bitirmekten vazgeçti. Tek önemli olan dün gece nasıl 0 ölüm olduğuydu. Başlangıç ​​için bu büyük bir kazançtı.

"Ohhh..." Uraraka gergin bir şekilde ileri geri yürüdü. "Onu ne zaman görebiliriz?"

"Sakin olun çocuklar. Doktorlar Todoroki'nin iyileşeceğini söyledi. O sert bir adam! Hepimiz bunun üstesinden gelebileceğini biliyoruz." Kirishima kendinden emin bir şekilde konuştu.

Denki omuz silkti, "Ağabeyimin hem benim hem de babamın ölmesini istediğini öğrendikten sonra nasıl hissedeceğimi bilmiyorum. Kendi etimin ve kanımın benden bu kadar nefret ettiğini bilmek beni içten içe öldürür." Jirou'nun gözleri kısıldı ve ardından kafasına bir şaplak indirdi. "Ah! Üzgünüm! Üzgünüm! Benim hatam!"

Bakugou homurdandı, "Eğer bize iyi olduğu söylenmişse neden hala burada kalmak zorunda olduğumu anlamıyorum."

"Henüz uyanmadı dostum." Sero ensesini ovuşturdu. Belli ki sınıf arkadaşı için endişeleniyordu. "Onun için burada olmalıyız."

"Evet." Asui, "Son 24 saat içinde yaşadığı tüm duygusal travmadan sonra, arkadaşları olarak, bir şeye ihtiyacı olursa her zaman yanında olacağımızı bilmeli." dedi.

Mina sessizce oturdu, uçlarına kadar aşınmış tırnaklarını gergin bir şekilde çiğnedi. "Ya Touya? Ona ne olacak? Polisin sırf Endeavour'un oğlu olduğu için işlediği suçları affedip unutacağından şüpheliyim."

"Bilmiyorum." Derince içini çekti. "Onun hakkında veya içinde bulunduğu durum hakkında hiçbir şey duymadım. Onun için endişelenmem kötü mü? Yani, Kacchan'ın kaçırılmasına yardım etti. Ve birçok şüpheli cinayetin zanlısı. Ama... O. hala Todoroki'nin kardeşi. Bunun bir anlamı olmalı, değil mi?"

"Tch!" Bakugou çenesini avucuna dayayarak bakışlarını kaçırdı. "Kim bile bilir. Endeavor ciğerlerinin tepesinde çığlık atmaya başlayana kadar bu görüntülerin hiçbirinin fazla ses getirmediği gibi."

| ᴛᴏᴜʏᴀ ᴛᴏᴅᴏʀᴏᴋɪ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin