Kaçmayı Denemek 2

14 2 0
                                    

T:Ben artık seni anlamıyorum.Demek beni sevmiyorsun ha?Sana para için yapıştım öyle mi?Hah!Şu haline bak.Burdan kurtulunca ayrılıcam senden.Yapışıkmışım zaten.Artık yapışık olmam.
G:SAÇMALAMA LÜTFEN
T:Ben mi saçmalıyorum?

Adam bana yaklaştı ve;

Ad:Hmm istersen onu terk edince bana gel.Ben seni daha mutlu ederim.
G:KAPA ÇENENİ P*Ç!
Ad:Bak böyle iğrenç kelimeler yok tamam mı?Yoksa canınız yanacak.
G:YAK HADİ YAK!
Ad:SINIRLARIMI (derin nefes alarak)Sınırlarımı zorlama çocuk.
T:Tamam kesin artık ya!
G:Sen karışma güzelim.
T:Susar mısın?!Sen hiç konuşma!

Görkem'den
O videoda konuştuklarımız tamamen yalandı.İçimden gelerek söylemedim.O bana yapışık değil.Sadece ben ona aşığım ve ona zarar vermelerinden korktum.Bu şerefsiz bana bakarak konuşmuyor artık.Yaklaşık 2 saattir buradalar.Sürekli Leyla'ya  bakıyor.Bu beni sinir ediyor adamları bıraksa onun ağzını gözünü parçalarım.

Leyla'dan
O kadar çok sıkıldım ki.Ne beklediğimizi de bilmiyorum ama bir şekilde kaçmalıyız.Fark ettiğim şeyle gözlerim büyüdü.Adam benim neye baktığımı anlamaya çalışıyordu.

Ad:Neye şaşırdın küçük hanım?
T:H-Hiçbir şeye.Sadece gözüm dalmış.
Ad:Öyle olsun bakalım.

Fark ettiğim şey arkada bi acil çıkış kapısı olduğuydu.Ordan kaçabilirdik belki.Ben bu adamdan kurtulmanın yolunu bulsam önce.Of çok karışık.Ben düşünürken Ela 'nın korkarak bana yaklaştığını fark ettim.Kulağıma  eğildi ve;

E:Kapıdan kaçmayı deneyemeyiz aklından bile geçirme.Bizi anında yakalarlar hem Görkem 'i burada bırakıp kaçacak mıyız?

Adam bana ve kulağıma eğilmiş olan Ela 'ya baktı.Garipçe bize yaklaştı sonra Ela'nın saçından tutup onu benden uzaklaştırdı.Ela bir yandan adamın elini itiyor bir yandan da acıyla inliyordu.Cemil çok sinirliydi yerinden ayrılıp Ela'nın saçını adamdan kurtardı sonra adama yumruk attı.Adam neye uğradığını şaşırdı.Bense bunu fırsat bilip adamın karnına tekme attım.Sonra kapıya koştum (Salak olduğum için adamlarını akıl edemedim🤦🏻‍♀️).O sırada adamları beni yakaladı.İçimden küfür edip yerime doğru yürüdüm.Adam bana yaklaşıp tokat atacakken kolunu tutup sertçe ona baktım.İçten içe korksamda cesaret edip bana vurmasına izin vermedim.Adam bir bana bir de bileğini kavradığım elime baktı.Sanki çok güçlüymüşüm gibi hâlâ sinirle bakıyordum adama.O ise hiç takmıyordu.Bileğini kavrayan elimi çekmek zorunda kaldım.Çünkü adamın bakışları çok korkunçtu.Tam ben bunları düşünürken telefonuma bildirim geldi.

Anne:Nerdesin?

Adam bana baktı.Sonra da mesaja.
"Ona partide olduğunu ve arkadaşlarında eğlendiğini söyle"
T:T-tamam

  Partide arkadaşlarımla eğleniyorum:T

Anne:Peki,eğlenmene bak.Ama geç kalma.Eğer geç geleceksen bana haber ver.

Tamam:T

Annemle yazıştıktan sonra adam hızla elimdeki telefona yöneldi.Elimden telefonumu hızla alıp yere fırlattı.Görkem'e doğru baktım.Gözleri dolmuştu.Burda kimsenin elinden bir şey gelmiyor.
Adam bir anda çenemden tutup ona bakmamı sağladı.Sonra çok bağırmadan ama sert bir tonla konuşmaya başladı.

A:Şimdi gelelim asıl mevzuya küçük hanım.Sevgilin ve onun aptal arkadaşlarının borcunu nasıl ödeyeceksiniz?

O benim çenemi bırakmadan kafasını yana çevirdi.Bu tarafa sinirle bakan Berk(Ece'nin manita) bağırarak konuşmaya başladı;

B:BANA BAK BİZİM BORCUMUZU ONLARA ÖDETMEYECEKSİN.YOKSA SENİ GERÇEKTEN BİTİRİRİM.SONUÇTA SENİN BİR ÇOK SIRRINI BİLİYORUZ.HERKESİN ÖĞRENMESİNİ İSTER MİSİN BURAK?! HA?!

Demek adamın ismi Burak'mış. Kaç yaşında acaba? Ben bunları düşünürken birden bir ses duyuldu. Bize destek geldi zannettim çünkü içeriye bir sürü adam girdi.Ama destek bize değil Burak'aymış.Of cidden.

B:"Ooo beyler hoşgeldiniz."
A:"Hoşbulduk.Bunlar mı borçlu şahıslar?"dedi kafasıyla bizi işaret ederek.
B:"Evet.Bak bu da ölecek olan kişi"dedi Görkem'i göstererek.
Bir dakika,ne?!Hayır,bu bir saçmalık.Bunun olmaması gerek.Yapamaz bunu.O anki korku ve heyecanla bağırmaya başladım ne dediğim umurumda değildi.

T:ONA BUNU YAPAMAZSIN SENİ BURDA KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRÜRÜM DUYDUN MU ÖLDÜREMEZSEM HAYATINI KARARTIRIM.BİR ŞEKİLDE SENİ BİTİRİRİM TÜM HAYATIN BOYUNCA BU GECEYE LANET EDERSİN DUYDUN MU?!!
B:Ovvv küçük hanım sinirlendi.Sakin ol dediklerin hiç bir şeyi değiştirmeyecek.Eninde sonunda ölecek sevgilin.

Dedikten sonra Görkem 'e doğru yürüdü.Belindeki silahı çıkarıp ona doğrulttu.Yapma lütfen yapma.

B:Sevgiline son kez bak ve sarıl.Hadi gel son kez sarıl.
T:L-lütfen y-yapma o-onun h-hiç suçu yok.Onu bırak.Ne olur!
B:Bak ya gel sarıl yada direkt bay bay de.
T:T-tamam sarılıcam.Dur!

Artık kabul etmiştim sanırım veda etmek zorundayım.Tam ona sarılacağım sırada
...

Tam yerinde durdurdum merak olsun diye eheheh.Neyse yeni bölümde görüşürüz.👋

Balo FaciasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin