(Artık karakterin ismi Tuğçe değil Leyla.)
~Yusuf'tan~
Yatağa yatınca o da yanıma yattı.Sarhoş olduğunu unutma sarhoş olduğunu unutma! İşaret parmağını kaslarımın arasından geçiriyor.Üstlerine görünmez bir şeyler yazıyor.Bazen kaslarımı avuçlamaya çalışıyor.Eli bazen daha aşağılara kayıyor sonra özür dileyip tekrar kaslarıma doğru çıkıyor.
Dokunduğu yerlerde sanki ateş yakıyor of.Derken bir anda yanımda doğruldu.Ne yapıyor bu?!-Bunun için izin istemedim özür dilerim.
"Ne iç-"Demeye kalmadan dudağıma yapıştı.Yapma karşılık verme karşılık verme.Olmuyor.Ah dudağımı ısırdı.En sonunda pes edip karşılık verdim.Hafifçe altıma alırken eli pantolonuma kaydı.Olmaz işte ancak bu kadar.Daha fazlası olmaz.Bu ona yeter de artar.Elini kavrayıp pantolonumdan uzaklaştırdım.Sonra dudaklarımızı ayırmayı denedim ama dudağımı ısırıyordu.Bıraksana yahu.
Son anda artık nefessiz kalınca bırakmak zorunda kaldı.Elini alıp kaslarıma koyduktan sonra nefesimi düzene sokup;
"Bir daha yapma bunu!Seni uyardım.Elin veya her hangi bir yerin burdan başka yere gitmeyecek!Tamam mı?!"Konuşamadı.Çünkü henüz nefesini düzenleyemedi.Artık düzenlediğinde konuştu.
-Tamam bir daha yapmam ama güzeldi ve hoşuna gitti kabul et.
"Hayır Leyla gitmedi.Bunu tekrar yapma."Deyip sinirle yerimden kalktım.Öf yeniden lavaboya.
{SABAH}
~Leyla'dan~
Sabah uyandığımda başım patlıyordu.Üstümde pijama?Ben en son bardaydım.Of ya bi kerede akşam olduğum yerde uyanayım ve ya haberim olarak bir yere geleyim.Of of of.Üstüme buraya gelirken giydiğim kıyafetleri aldım.Aşağı indim.Yine ilk günkü gibi kimse yoktu.Bu kez Nisa'ya mesaj atmak yerine Yusuf'a attım.
Yusufçuk
Şey neredesin ?
Ben seni uyandırmak istemedim.
Şirkette çok ufak bir sorun vardı.
Onu hallettim.
Şimdi arabadayım.
Geliyorum.Ben seni merak etmiştim.
O zaman bende kahvaltı hazırlıyım.Hayır beni bekle.Birlikte hazırlayalım.
Olur tamam.
Niss arıyor...
Alo knk naber?
İyi sen?
İyi bende.Kahvaltıya bize gelsenize
Herkes gelicek sadece siz yoksunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balo Faciası
Teen FictionMezun olacaktık.Her şey harikaydı.Bir anda neler olduysa oldu.Hayatımız bir gecede mahvoldu.Arkadaşlarımızın hayatlarını da mahvettik.Her şey resmen bitecek gibiydi.Aşk durumu zaten çok karışıktı. Görkem ve Tuğçe(ben) Ateş ve Nisa Kerim ve Gonca Cem...