Kaçmayı denemek

20 3 0
                                    

Hatırlatma
Ozan:Biz borca bulaştık.Kurtulamadık.Para için bir çok şey sattık ama hiç biri borca yetmedi.Burada olmalarının sebebi bu.
İrem:Ne?Şakamı yapıyorsun ya sen?Nasıl borca bulaştınız?
Hatırlatma Bitti
O:Ş-şey kumar oynadık.Çok çok çok özür dilerim İrem çok özür dilerim.Ben yapmamalıydım.
İ:Ne saçmalıyorsun sen ozan?!

Ozan İrem'e doğru yaklaştı ama İrem sinirle geri çekildi.

O:İrem yapma n'olur

Adam lafa atladı.
Ad:Senin adın neydi güzellik?

Bana diyordu.Görkem bunu duyunca aniden sinirle adama yumruk attı.Adam yığıldığı yerden kalktı ve Görkem'in üzerine yürüdü.O ise korkusuzca bana baktı sonra adam onun karnına silah ile vurdu(silahın arka kısmıyla).Görkem karnını tutarak yere diz çöktü.Adamın yanındaki diğer adamlar geldi onun omuzlarını tutup yerden kalkmamasını sağladılar.Bense korkuyla bağırdım.

L:HAYIR YAPMA BIRAK ONU YAPMAA!!!
Ad:Ah kıyamam yoksa sevgilini öldürmemden mi korktun.Bak sevgilini bir şartla bırakırım.
L:NE ŞARTI BE?!
Ad:Benimle geleceksin ve...

Görkem adamın lafını böldü.Ne diyeceğini bende tahmin etmiştim.Görkem sinirle adama bağırdı.
"ŞEREFSİZ APTAL HERİF BU TEKLİFİ ETMEYE BİLE CÜRRET ETME DUYDUN MU BENİ?!"
Adam Görkem'e baktı sonra tekrar bana döndü.
Ad:Görüyorsun değil mi kahraman olmaya çalışıyor ama böyle giderse ancak bir ceset olur.Cesaret seni ancak ceset yapacak gibi ha Görkem.

Adama aşırı sinir olmuştuk.Gonca'ya baktım.Kerim'e sarılmıştı ve hafifçe ağlıyordu.Kerim ona sahip çıkıyordu zaten.Nisa'da Ateş'e sarılmıştı.Ela Cemil'in arkasına saklandı.Neslihan hafifçe Mert'in elini tutuyordu.İrem Ozan'a yaklaşmıyordu ama artık korkmuştu onun yanına gitti.Bense onlara baktım sonra da Görkem'e baktım.Gözlerim doldu şu hâle bakın.Adam bana yaklaştı iyice korktum ama belli edemezdim çünkü korkumu bana karşı kullanırdı.

Ad:Küçük hanım sevgilinize söylemek istediğiniz sormak istediğiniz bir şey var mı?
L:Var.Var olmaz mı?Görkem ne oldu sen neden kumara gittin?Sana soruyorum.
G:Bak cidden ben oynamayı teklif ettim ama kazanırız diye tahmin etmiştim.Ne yazık ki yanılmışım.Çok özür dilerim istemeden oldu.
L:Ha?İstemeden?Bizi bunların eline düşürdün sen ya!Bu pislik belki birimize zarar verecek!

Adam bana yaklaştı elini yanağıma koydu.İttirmeye çalıştım ama olmadı.Sonra da konuşmaya başladı.

Ad:Bak bebeğim sen bana pislik deme bende sana bir şey yapmayayım.
L:T-tamam.

Görkem adama bağırdı.
"BANA BAK ONA DOKUNURSAN SENİ BİTİRİRİM"
Adam tam Görkem'e vuracaktı ki İrem adamın kolunu tuttu.Kolunu ters çevirdi ve adamın kafasını duvara dayadı.Adam ondan kurtulmak için çırpınırken İrem adamın özel yerine tekme attı.Adam yere yattı.Orasını tutuyordu.İrem adamın karnına tekmeler attı.En sonunda adamın korumalarından birisi geldi ve İrem'i tuttu.Ben çok şaşırdım.Adam yerden kalkıp İrem'e bağırdı.
Adam tekrar benim yanıma geldi.Benimle konuşmaya başladı.

Ad:Bak güzelim başka şeylerde var.
Bana bir video açtı.Video'da Görkem vardı.Yanında ise başka bir adam.Konuşmalarını anlayamadığım için sesi açtım.Dediklerini dinliyordum.

Videodaki Adam(V/A)
V/A:Senin sevgilin yada sevdiğin var mı?
G:Var sevgilim ama ben sevmiyorum.Bana yapıştı beni bırakmıyor sanırım para için yapıyor.Bilmiyorum.Ama yakamı bırakmıyor.

Duyduklarımla gözlerim dolmuştu.Görkeme bakınca gözlerini kaçırdı sonra da yere odaklandı.

L:GERÇEKTEN BÖYLE Mİ DÜŞÜNÜYORSUN?!
G:HAYIR ASLA
L:.....
G:SAÇMALAMA LÜTFEN

*Bölüm Sonu*

Kısa oldu belki bilmiyorum.

Balo FaciasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin