Yeni Bir Başlangıç

11 2 0
                                    

(7 Ay Sonra)
~Leyla'dan~
Evde yalnız başıma çok sıkıldım.Dizi izlemekten de sıkıldım.Zaten Ji Chang Wook kıza alerjisi olduğu halde çilekli dondurma verdi yaa.Ah...Telefonum sürekli titriyor kızlar gruptan mesajlaşıp duruyor.Neyse girip bi bakayım.

Jay Park'ın Kuzucukları

Niss:Ya of çok yoruldum.

İremcik:Ya bende.Basketbol yordu.

Gonca:Lan bi ben mi işe gelince yorulmuyorum?

Nesli:Bende de durum aynı Gonca.No problem.

Niss:Oh Ela evlendi kurtuldu.Gerçi bende evliyim ama çalışıcam diye ısrar ettim.Aptal kafam.

Ela:Kurtulmak?!Gelde evde sıkıntıdan öl!!

Ece:Of kafam şişti amk.Ne yazışıyonuz.Uykum var benim lan!!Sabah sabah!!

İremcik:Ne sabahı kız.Saat 13:43 dalga mı geçiyorsun?

Ece:Oha çok erken.Benim için sabah!

Niss:Onu bunu bırakın bizim kız nerde? Leyla.Ufaklık?!Orda mısın?!

Ne var be?Dizi izliyom ama bi susmadınız!:T

Ela:Kusura bakma canım yaa dalga mı geçiyon knk??Bugün asıl meseleyi hepiniz umuttunuz.

Gonca:Aa evet bugün Yusuf gelecek.Özledik yahu!

Yusuf kim aq?!Ben niye tanımıyom bu Yusuf'u?!:T

Niss:O şeyin arkadaşıydı.Seninle sürekli tanıştırmak istiyorduk hani o işte.

Artık ona "Şey,Eskiden vardı ya" gibi şeyler :T
söylemeyin.Ona söz verdiğim gibi hayatıma devam ediyorum işte.

Niss:Üzgünüm neyse hadi ben işe devamkee bay öptüm.Akşam gelin toplanın Yusuf'la yemek yicez unutmayın.

*Niss Çevrimdışı*
*Gonca Çevrimdışı*
*Ela Çevrimdışı*
*İremcik Çevrimdışı*
*Ece Çevrimdışı*
*Nesli Çevrimdışı*
*Leyla Çevrimdışı*

Ah ben size neler olduğunu anlatmadım değil mi?Hemen anlatayım.

O gece Görkem öldükten sonra o adam bana vuracakken içeriye polisler daldı.Tüm adamları çıkardılar.Sonra Görkem'in cansız bedenini çıkardılar.Uzun süre kendime gelemedim.Daha bir ay önce düzgünce yemek yemeye ve insanlarla iletişime geçmeye başladım.Bu süreçte mezarını ziyaret etmeye çok gittim.Hâlâ da giderim.Neyse Nisa,Ela,Gonca ve Ece evlendi.İrem ve Ozan nişanlandılar.Neslihan ve ben ise hâlâ bekarca geziyoruz.Tek derdimiz:Bts. Eheheh neyse hadi normale dönelim.

Akşam saatlerine geliyordu.Hızlıca hazırlandım.

Giyindikten sonra evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyindikten sonra evden çıktım.Taksiye bindim ve hemen Nisa'yı aradım.

(Telefon konuşmalarını altı çizili yazıcam.)

T:Alo Nisa nerdesiniz?
-Hazırlandık bekliyoruz hepimiz burdayız bir sen bir de Yusuf eksik.Hah birbirlerinize huy olarak gerçekten benziyorsunuz.
T:Her neyse tamam ben taksideyim ama siz bana tam adres atın.Evinizin yolu çok karışık hep unutuyorum.
-Tamam ben konum atarım sana bekle.
T:Tamam hadi görüşürüz.

Kapattı.İnsan bir görüşürüz der ya.Of neyse.Hah bildirim geldi.Konumu attı herhalde.

Niss: *Konum*
Niss:Biraz hızlı gel Yusuf gelir şimdi.
T:Ok.

Yağmur yağmaya başlamıştı.Hemde çok şiddetliydi.Gök gürültüsünden korkuyorum.Bir an yan tarafta elini kaldırıp indiren adama baktım.Ah ıslanıyor.

"Abi al onuda ıslanmasın.Beni bırakırsın onu gideceği yere götürürsün"

Taksici abi(T/A)

T/A:Senin için sorun yoksa olur kızım.

Durduk.Adam hızla taksiye bindi.Sweat'inin şapkasını açınca yüzü ve gözleri daha net gözüktü.Saçları ıslanmıştı.Yani şapka pek işe yaramamıştı.Ama böyle yakışıklı görünüyordu.Öf ne saçmalıyorum ben.Bir anda bana uzatılan el ile tüm düşüncelerim uçtu,gitti.
(İsmini bilmiyoruz o yüzden A dicem)
A:Teşekkür ederim durup beni aldırdığınız için.Bu arada ben Yusuf.

Yusuf mu?!Lan yoksa?!Hayır ya sadece isim benzerliğidir.

L:B-bende Leyla.Me-memnun oldum.Ha birde rica e-ederim.

Olm ben neden kekeliyorum.Lütfen düşündüğüm şey olmasın.Daha 10 dk bile olmadı tanışalı.Hass- yaa.Nisa'ların eve gelene kadar gülüp eğlendik birbirimize yaptığımız en saçma şeyleri anlattık.Arada acıklı şeylerde oldu.Örneğin;Ben Görkem 'i ve o gece yaşananları anlattım.O da babası yüzünden zorla şirket işlerinde olduğunu ve annesinin onu terk ettiğini anlattı.Sonunda Nisa'ların evine geldiğimde Yusuf ile vedalaşıp taksiden indim.Belki onunla karşılaşamayacaktım ama yine de bu 1 saatim eğlenceli geçti.Eve girdiğimde herkes oturmuş ve kahkahalar atıp sohbet ediyordu.7 aydır ilk defa bu kadar çok gülüyorlardı.İçerisi soğuktu.Ama onlar üşümüyor çünkü onlara sarılan sıkı kollar var.Ah duygulanmak yok.Bugün mutlu olucaz.Aradan biraz zaman geçti.Benim yanımda ki sandalye hâlâ boştu.Kapı çaldı ve içeriye giren kişiyle kalbim deli gibi atmaya başladı.

...

Sizce kim geldi?Kolay aslında ya.Bu sefer fazla heyecan yok.Neyse diğer bölümde görüşürüz.Öptüüümmm.Aşağı bir adet Jk koyayımda bayılın.

Aşağı bir adet Jk koyayımda bayılın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aish ter yakışır mı insana amk?!

Balo FaciasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin