İçeri giren kişi Yusuf'tu.Hani şu takside konuşup güldüğüm birazcık ağladığım var ya o.
(şimdi diceksiniz Görkem'i anlatınca tanımadı mı?Hayır,tanımadı.Çünkü onunla konuşurken hiç isim vermedim.)
Herkes sırasıyla sarıldı.Sırtını sıvazladılar hatta Mert çocuğun sırtını kırıyordu.Canının yandığı gözlerinden anlaşılıyordu.Herkes sarılınca sıra bana gelmişti.Ela beni iterek Yusuf'un önüne getirdi ve iki elini omuzlarıma koyarak konuşmaya başladı.
E:Bu da bizim güzeller güzeli Leylamız.
Y:Aaa taksideki kız? Sen burada ne arıyorsun?
T:B-ben buraya geliyordum ama seni tanımadığım için buraya geleceğini bilmiyordum.Ş-şey tekrar tanışmaya gerek yok galiba.Hadi geçelim.Kekelemek...Bunu sürekli yapıyorum.Neden? Ah...Cidden bu olmuş olmasın henüz hazır değilim.
Yusuf benim hemen yanıma oturmuştu.Saatler geçtikçe sohbet koyulaşıyordu.Konu ne ara aşktan açıldı ya.Kerim(K),Cemil(C),Mert(M),Ateş(A),Berk(B),Yusuf(Y)
Gonca(G),Ela(E),Neslihan(N),Nisa(N),Ece(EE),
Leyla(T)Diceksiniz burada birisi eksik.Evet Ozan hani şu başımıza tüm belaları açıp o geceden 2 hafta sonra ortalıktan kaybolan sonra ortaya çıkıp irem ile nişanlanan Ozan.O önemli bir iş için Ukrayna'ya gitti.Uzun bir süre gelmeyecek.Her neyse evet sohbet konusu;AŞK.
C:Eee Yusuf sende var mı?
Y:Ne var mı?
A:Aşk meşk işte yahu
Y:Ha yok ya benim o konuyla pek alakam yok.
N:Aha tam bizim Leyla.Onunda yaklaşık 7 aydır pek işi yok bu konuda.
G:He valla.Görkemden sonra hiç kims-Konuyu Görkemden açınca Yusufun gözleri dolmuştu.Tabi hepimizin dolmuştu.Yapma işte yapma bunu kendine yapma.
Y:Ah şey kusura bakmayın ben biraz özledim de.
M:Hepimiz özledik.Her neyse eee Görkem'e verdiğin sözü yerine getirmedin?
Y:Ne sözü?
T:Ş-şey Görkem o gece bana söz verdirtti.Ondan sonra dürüst,iyi kalpli ve beni gerçekten sevecek birini bulma sözü.Ah...Bunu unutmuştum.
Y:Yaa bana da hep derdi ki "Bak kardeşim ben olurda senden önce ölürsem benim sana emanetim sevdiğimdir."Bunu pek ciddiye almazdım ama o da bana söz verdirtti.
T:Ne sözü?
Y:Bunu sana yalnızken söylesem?
T:Peki,olur.Konuşma artık sadece Görkem ile ilgili olduğunda ağlamamak için zor durdum ve en sonunda hızlıca bahçeye koştum.Çimlerin üstüne yatıp gök yüzündeki yıldızlara daldım.
((-) klasik wattpad hıçkırığı)
"Görkem biliyorum sen beni- görüyorsun.Seni- çok özle-dim.Geri gelsen keş-ke.Tekrar sarılsak tekrar birlikte gez-sek ve şar-şarkı söylesek.Elimde olsa hemen ya-yanına gelirim ama henüz sözümü- tutmadım.Bu-bugün arkadaşınla tanıştım.Biliyor musun?Senden bu yana ilk defa- böyle gülüyoruz.O gerçekten- iyi birisi.İyi anla-şıyoruz.Senin yerini tabi ki- alamaz ama yine de o-onu çok sevdim."Ben bunları söyleyip ağlarken üzerime bırakılan ceket üşüdüğümü fark etmemi sağladı.Tam kalkacakken omuzlarımdan tutup tekrar yatırdı.Yüzünü göremedim çünkü hep arkamdaydı.Ama şimdi net görüyorum.Yusuf bu.
"Benim hakkımda böyle düşünmen güzel ama lütfen ağlama"
-Üzgünüm,ben kendimi- tutamıyorum.
"Ah biliyorum bunu bende yaşıyorum."Eliyle yanımı göstererek;
"Yatabilir miyim?"
-Ah şey tabi.
"Heyecanlanıyor musun sen?Yoksa bana mı öyle geliyor?"
-H-hayır neden heyecanlanayım ya?
"Bilmem,her neyse.Hangisi?"
-Ne hangisi?
"Konuştuğun yıldız,derdini döktüğün yıldız veya Görkem diye adlandırdığın yıldız?"
-Ah...Şu bak.Elimle konuştuğum yıldızı gösterirken bir yandan yaptıklarımı sorguluyordum.Bu doğru mu?Onunla bu kadar yakınlaşmam?Bilmiyorum ama anın tadını çıkarıcam.Birden havadaki elimi tuttu ve bana baktı.
"Bak ne dicem.Görkemle yapmayı özlediğin,yapamadığın veya yapmayı planladığın bir şey var mıydı?"
-Aslında şey,evet var.Lunaparka gitmek,piknik yapmak,bara gitmek,birlikte deli gibi dans etmek,Leyla'ya yüzme öğretmek,arabada bir gece geçirmek,köpek sahiplenmek -adı Milka olması şartıyla-,birlikte köyde bir yerlere gidip gezmek,birlikte ayrı eve çıkmak ve evlenmek.
"Sanırım son ikisi hariç hepsi olur"
-Ne olur anlamadım?
"Bak şimdi"Oturur pozisyona geldiğimizde ellerimi avuçları arasına aldı.Kalbim yerinden çıkacak şimdi.
"Görkemle yapamadığın,ertelediğin veya yapmadığın her şeyi birlikte yapıcaz"
-Hmm güzel fikir.
"Ama artık ağlama"
-P-peki,ağlamam.Derken yine de gözümden yaşlar geliyordu.Başımı tutup omzuna yasladı (şey gibi tae ağlarken jk'in yaptığı var ya 2018de törende).Bir süre sonra başımı kaldırmadan konuştum.
-Sarılabilir miyim?
"Bana mı?T-tabi olur"Kollarımı ona sardım o da elini belime koydu.Ah şu an kalbim çıkacak gibi ama üzüntüm bunun bile önüne geçiyor.Bir süre daha öyle kaldık ve sonra uykum gelince gözlerimi kapattım.
...
Ayy çok iyi yaa.Biraz k-drama gibi oldu sanki.K-drama demişken Hae enişte ve Jisoo öpüştü ya.Çıldırdım ben,çok iyi.Vallahi kızları özledim yaa.
Yirim sizi <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balo Faciası
Teen FictionMezun olacaktık.Her şey harikaydı.Bir anda neler olduysa oldu.Hayatımız bir gecede mahvoldu.Arkadaşlarımızın hayatlarını da mahvettik.Her şey resmen bitecek gibiydi.Aşk durumu zaten çok karışıktı. Görkem ve Tuğçe(ben) Ateş ve Nisa Kerim ve Gonca Cem...