Kaçak Tatil

10 1 0
                                    

{2 hafta sonra}
~Ela'dan~
O arayan kişi Hakan'mış.Hani malum gecede Burak'a destek olmak için gelen adam.Hah niye yardım etti diyeceksiniz.Çünkü araları bozulmuş.Biz Buraktan kaçarken Hakan bize yardımcı oluyor.Biz sanki tatile gidiyormuşuz gibi oluyor ama aslında Buraktan kaçıyoruz.Leyla ve Yusuf şu 1 haftadır nadiren konuşup bir araya geliyorlar.Biz bir şekilde bir araya getirmeye çalışıyoruz.Tabi ki zorla onları çekip getiremeyiz ya.Hepimiz havuza girmeye karar verdik.Evet,burada denizde var ama dışarıya pek çıkmamalıyız.O yüzden havuza gidiyoruz.

~Leyla'dan~
(Ela için tek E,Ece için iki E koyucam)(Nesli için N,Nisa için NS yazıcam)
-Israr etmeyin gelmeyeceğim.
N:Ya ama herkes gelecek tek mi kalacaksın?
-Of yüzme bilmiyorum ben.
E:Kenarda oturursun.Yalnız kalma işte.
EE:Ela doğru söylüyor yalnız kalman hiç güvenli değil.
-Of iyi geliyorum.
NS:Havuza girmeyeceksin biliyorum ama mayo giysen olur mu?

Ah masum gözükmeye çalışıyor.👉🏻👈🏻 işareti yaparak tatlı durmayı deniyor hzjxjxzjh.

-Ay iyi tamam.
NS:O zaman sen hazırlan,biz havuzdayız.
-Ah,peki.

Hızlıca bi mayo buldum.Tahmin edin sadece hangi renk var? SİYAH. Olsun siyah rengi seviyorum.

Havuza indiğimde kızlar çoktan yüzmeye başlamıştı.Ben de havuzun kenarına oturdum.Ayaklarımı suya soktum.Kızlar ısrar etsede yüzme bilmediğim için giremem.Oğlanlar da yavaş yavaş gelmeye başladı.Onlar da suya girdi.Bir kişi hariç "Yusuf".O benim yanıma oturdu.Hem sohbet ediyor hem yüzüyor hem de arada bana su atıyorlar.Of... Derken Nesli şarkı başlattı.

N:Bav çiki bav bav
NS ve A:Aşkım böyle söyler
G ve K:Mav mav mav mav
E ve C:Bak atıyor kalbim
EE ve B:Çiki çiki çuva
İ ve O:Hiç durmayacak
N ve M:Giçi giçi vu
L ve Y:Ben seviyorum

Aradan yarım saat geçti.Hala deli gibi şarkı söylüyorduk.Kızlar arada yüzüyor arada çıkıp güneşleniyordu.Bense yerimden hi~ç kıpırdamadım.Yusufta yanımdan hiç kalkmadı.Ben ayaklarımı suda sallarken bir anda bi bağırma sesi duydum.Ateş bağırıyormuş amk.Korktum.

A:Yusu~f hadi sende suya gel.
"Yok ben böyle iyiyim"
-Girsene,benimle yanma burda.
"Tek kalma ama"
-Hemen şuradasın zaten bir şey olmaz hadi git.
"Tamam sen bilirsin"

Dedikten sonra ayağa kalktı.

"O zaman bende giriyorum"
-Hadi gir.

Ah keşke yüzme bilseydim.Öf yaa.
Ben bunu düşünürken birden gözlerim yerinden çıkacak kadar pörtledi.Çünkü t-shirt'ünü çıkarmıştı.Aw şimdi ben gece onlara mı dokundum?Yanlışlıkla tabiki.Derken o çoktan suya girmiş yüzmeye başlamıştı.Hatta benim yanıma gelmişti.Ellerini bacaklarımın iki yanına koydu.Yani iki bacağım onun kolları arasındaydı.Bu benim kalbimi hızlandırmaya yetmişti.Çıplak göğsü çıplak bacaklarımı değince irkildim.

"Sen de gelsene"
-Ş-şey ben yüzme bilmiyorum ki.
"Ben seni tutucam.Hem listede sana yüzme öğretmekte var."
-A-ama ya boğulursam.
"Ben seni tutucam bana güvenmiyor musun?"

Sanki kendini acındırmak istiyormuş gibi dudağını balkon yapmıştı.

-Ah peki tamam ama beni tutucaksın.
"Tamam söz asla bırakmayacağım."

Ah güvendim gitti.Giriyorum suya.

-Sıkı tut.Sakın bırakma.
"Tamam bak tutuyorum"

Elini belime koydu diğer eli ilede bacağımı tutup beline doladı.Bende kollarımı boynuna sardım.

{30 DK Sonra}
"Şimdi seni bırakıcam korkma yavaşça bırakıcam"
-T-tamam.

Suya yavaşça bıraktığında bende yarım saattir öğrendiklerimi yapmaya başladım.Artık yüzebiliyorum.Oh be.Bir süre yüzdükten sonra yemek yedik.Sonra herkes odalarına dağıldı.

Jay Park'ın Kuzucukları

N:Ne güzel yüzdünüz yaa.

G:Ay evet.Ama Leyla ve Yusuf ayrıydı.

N:E zaten

Yine ne saçmalıyorsunuz?
Bakın kesin şunu
Böyle yapınca Görkeme ihanet ediyormuş gibi hissediyorum.
Yapmayın artık şunu

G:Bak sen ona söz verdin.
Yeni birini bulucam diye
Al işte buldun
Hem dürüst,hem iyi
Hemde seni seviyor

NS:Aynen sende inat etme be knk

İyi peki denerim ama yapamam.
Büyük ihtimalle.

*Leyla Çevrimdışı*

...

Saçma sonlara bayılırım.Eheheh
Eee naber?
Soru:En sevdiğiniz renk nedir?

EhehehEee naber?Soru:En sevdiğiniz renk nedir?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alın size duvar kağıdı yapmalık fotoğraf.

Balo FaciasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin