Ölme Yalvarırım

11 1 0
                                    

Hatırlatma!!
Tam ona sarılacağım sırada
...
Bir el ateş edildi.Kurşun Görkem'in tam midesinin üstüne geldi.Korkuyla ona koştum.Sımsıkı sarılıp konuşmaya başladım.

T:NEDEN YAPTIN BUNUUU?!Görkem ne olur dayan!Beni bırakma! Gitme n'olur!Ben sensiz ne yaparım lütfen!
G:T-tamam n-ne olur sakin ol.B-beni dikkatli dinle!

(Duraksama ve nefes aralıklarında (.) koyucam)
Bu zamana kadar hep (.) senin ile doğru dürüst konuşmayı denedim.Her zaman yanına gelip (.) sana itiraf etmek istedim.Bir türlü (.) sana açılamadım.Ama bence sen anlamışsındır (.) çünkü sen akıllı bir kızsın.Şimdi senden son bir (.) isteğim var.B-ben öl...

Lafını kestim bunu duymak istemiyorum.Ona bir şey olmayacak.Biz böyle konuşurken kızlar ve sevgilileri de yanımıza geldi.Hepsi korkmuştu ve gözleri dolu doluydu.Görkem bileğimden tutup elimi ağzından çekti.Konuşmaya devam etti.

G:B-ben öldükten sonra asla tek (.) kalma ve bu yaşananlar için (.) kendini suçlama.B-ben senin benden sonra b-birini bulmanı istiyorum (.) asla yalnız kalma.Yalnız o kişi iyi biri olsun.Sana yardım edecek ve (.) seni gerçekten sevecek birisi olmalı.Tamam mı?(..)Söz ver bana.
T:A-ama G-görkem lütfen böyle konuşma.Bir yere gitmeyeceksin asla beni bırakmayacaksın.
G:Üzgünüm ama bu olmak zorunda.B-bak ben burdan çıkamayacağım.

Benden çekti gözlerini ve Berk'e döndü.

G:B-berk sen sadece Layla'ya  değil buradaki tüm arkadaşlarıma sahip çık.En aklı başında (.) sensin burda.
B:T-tamam.

Evet bu doğru en aklı başında ve büyük olan Berk.Hem şu an bile en sakin kalabilen o.

G:D-dediğim gibi kendine yeni (.) birini bul söz mü?
T-A-ama (.) s-söz.

Görkem kan kaybederken onu vuran p*ç Burak sırıtıyordu.Hadi ama bu kadar şerefsiz olamazsın.Bir cesaretle ona doğru yürüdüm.Şu an üstümde hiç korku yok aksine ayrı bir cesaret var.Hızlıca ona koştum.Yüzüne yumruğu geçirdim.Ah hangi cesaretle yapıyorsun geri zekalı.

B:Ah...Bana bak ufaklık sen fazla oluyorsun.Yaptığın her şey senin aleyhine oluyor.Ya da sevgilinin.O yüzden uslu uslu otur.
T:Yaa başka isteğin var mı? Bana bak salak adam senin sözünü asla dinlemeyeceğim.Bana istediğini yap umurumda değil!!
B:Peki,sen istedin.

Dedikten sonra silahını yeniden Görkem'e doğrultup ateş etti.Ben şaşkınca ona bakarken Görkem 'in gözleri kapanmaya başladı.Hayır,olamaz.

(Yarım Saat Sonra)
~Nisa'dan~
Aradan yarım saat geçti.Görkem çoktan gözlerini kapadı.Ne bizim ağlamamız ne de Leyla'nın yalvarışları bir işe yaramaz artık.Leyla neredeyse 15 dkdır Görkem 'in cansız bedenine sarılmış hâlde duruyor.Ateş'in kolları arasından sıyrılıp yavaş adımlarla Leyla'ya yaklaştım.Elimi omzuna koyunca bir anda irkildi.Kulağına eğilip saçlarını bir omzuna topladım(Anladınız demek istediğimi).

N:Hadi artık bırak onu öldü o.
T:Ya korkarsa...Ya onu bıraktığımı düşünürse...
N:O böyle d-düşünmez.Lütfen gel bak Burak p*çi gelirse kızar hadi.
T:T-tamam ama O ne olacak?

Görkem'in başını hafifçe bıraktı,saçlarını okşadı ve öptü.Sonra ondan uzaklaştı.Burak ile bağıra çağıra konuşmaya başladı.

T:BUNU NİYE YAPTIN Kİ?BANA ZARAR VEREBİLİRSİN DEDİĞİM HALDE ONA NEDEN ZARAR VERDİN.SEN ÇOK PİS ÇOK İĞRENÇ BİR ADAMSIN.HATTA SEN ADAM BİLE DEĞİLSİN.SANA BİR HAYVANIN ADINI SÖYLEMEK İSTERDİM AMA HAYVANA HAKARET OLUR.SEN NE KADAR İĞRENÇSİN YA P*ÇSİN SEN.OR*SPU ÇOCUĞUSUN.DUYUYOR MUSUN HA?!HATTA SEN SÜRTÜKSÜN.ERKEK SÜRTÜK.HAH!!

Ah salak arkadaşım ya.İyice sinirlendirdin.Tam Burak elini kaldırıp Leyla'ya vuracaktı ki

...

EHE yine heyecanlı yerde kestim.Görkem'i erken mi öldürdüm acaba yahu?! Neyse medyadaki Taetae harika değil mi?

Balo FaciasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin