46.

1.6K 93 5
                                    


נ.מ- הארי

למען האמת הייתי בהלם מוחלט שלואי הסכים לצלם איתי את הסרטון הזה. חשבתי שהוא יתן לי סטירה וילך. אבל זה לא מה שקרה.

הפעלתי את המצלמה, ווידאתי שאין אף אחד בסביבה. הסלעים הגדולים מסתירים אותנו וזה נראה מושלם. הפעלתי פלאש בטלפון כדי שיראו אותנו יותר בבירור.

״אתה מוכן?״ שאלתי ולואי הנהן, אך ראיתי את ידיו רועדות מעט.
״בסדר, בוא נעשה את זה.״ אמרתי והחזקתי בידיו הרועדות, מנסה להרגיע את לואי.

הדבקתי נשיקה קטנה לשפתיו של לואי. הוא ישב עם רגליים משולבות, ואני ישבתי על הברכיים והתכופפתי אליו קצת. לקחתי את הזמן. לא רציתי להלחיץ אותו. עשיתי יותר מדי טעויות, אני חייב שהוא יראה שאני מצטער.

לאו לאט הנשיקה הפכה ליותר אינטנסיבית. שפתיי נעו סביב שפתיו של לואי, והלשונות שלנו הצטלבו ביחד.
לואי דחף אותי אחורה והתיישב מעליי. שנינו עדיין עם בגדים אבל הוא מתנדנד מעליי, ולפי הבעת פניו נראה שמנסה לגרות אותי. לעזאזל הוא כל כך סקסי.

שילבתי את ידי סביב גבו, ותפסתי בחולצתו, ניתקתי את שפתינו והורדתי אותה ממנו. המשכתי לנשק אותו במשך כמה שניות, עד שדחפתי אותו למטה והוא נשכב על בטנו. אני הולך לעשות את זה חזק. זה יהיה סקס שהוא לא ישכח בחיים.
עליתי מעליו, הדבקתי נשיקות רכות לצווארו. הורדתי את שאר הבגדים שהיו עליו, ומהר הורדתי גם את הבגדים שעליי, ומיד חדרתי לבפנים. הוא פלט גניחה, ואני מחייך.
נעתי מעליו, וחדרתי עמוק עוד יותר, עד ששנינו מגיעים למצב של גניחות בלתי פוסקות אבל הן נשמעות כל כך טוב ביחד.

״לעזאזל... זה כל כך טוב...״ לחשתי וראיתי את לואי מחייך חיוך קטן. המשכתי לנוע מעליו.
הוא תפס עם ידיו חזק במחצלת, והבנתי שאני עושה פה עבודה טובה.
הייץי כל כך קרוב ללגמור באותו הרגע אבל זה לא יכול לקרות עדיין.

חדרתי עמוק יותר, ולואי זז באגרסיביות מתחתי.
״פאק!״ לואי צעק והרגשתי שעומד לי כל כך פאקינג חזק כרגע. הרגשתי את כל הלחץ מתפשט בגופי, ולפני שהספקתי לעשות משהו כבר גמרתי בתוך לואי. וזה היה... כל כך מדהים.

———————————————

שני פרקים ביום, ראיתם מה זה?🙀

porn star Where stories live. Discover now