5.BÖLÜM 🐺ALFA🐺

16.9K 1K 183
                                    

Keyifli okumalarrr ❤

🐺🐺🐺

**************************

5.BÖLÜM "ALFA"

Ne demişti az önce, "Alfa onu almaya gelince", Alfa kimdi ve en önemlisi beni neden alsın ki?

Ben yutkunup öylece onlara bakarken masada koca bir sessizlik olmuştu.

Az önce konuşan adam histerik bir şekilde gülüp sandalyesini yere sürüyerek ayağa kalkıp tekrar o korkunç kalın sesiyle konuşmaya başladı.

"Alfa onu alacak, eninde sonunda alacak hemde. Ya bir katliamla ya da sessiz bir şekilde. Bu bizim elimizde eğer kızı vermezsek içimiz de çok kan akacak ama eğer kızı ona verirsek belki de yıllardır onlar ile aramızda süregelen bu savaş bir barış antlaşmasıyla bitebilir."

Tek bir solukta söylenmişti bunu.

Ben mi?

Ben bir enkazdım.

Benden orda değilmişim gibi bahsetmeleri, Alfa deyişleri beynimde dönüp duruyordu.

Alfa kimdi? Benden ne istiyordu.

Başım dönüyordu sanki.

"Hayır! Asla, duydun mu beni kızımı o vahşiye asla vermem!"

Babamın haykırışlarını duyuyordum. Ancak bu bile kendime gelmemi sağlamıyordu.

"Kızım mı? Cidden mi Albay, o senin kızıngerçekten?"

Şüpheyle sorduğu bu soru başımdan aşağıya kaynar suların dökülmesini sağlamıştı. Ne demek gerçek kızın mı? Bunu ne hakla, neye dayanarak söylüyordu ki?

"Kızım?"

Babamın bana doğru seslenmesiyle anladım ki her şey gerçek, benim burda oluşum, onların benim hakkımda söyledikleri. Hepsi gerçek.

Bedenim yalpaladığında gözlerim hayal kırıklığı ile kapandı.

"Kızım?"

Bacaklarım geri geri gittiğin de yutkunup etrafıma bakındım. Hala buradaydım, neden buradaydım ki? Gitmem lazımdı hemen!

Babamın bana doğru gelmesini gözardı edip hızla kapıya doğru koştum.

Muhtemelen kapı her zaman ki gibi kilitliydi ancak en azından şansımı denemiş olacaktım.

Elim kapı koluna asılıp aşağıya doğru indirdiğin de açılan kapı ile kalbim hızlanmaya başladı.

RUH EŞİM (Mühür Serisi 2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin