Keyifli okumalar ❤
🐺🐺🐺
*******************************
7.BÖLÜM "BAŞKA BİR DÜNYA"
Elimde ki valizi korumaya verip babama döndüm.
Bana ıslak gözleri ile bakarken içinin yandığını biliyordum, ancak bunu yapmak zorundaydım. Belkide değildim ancak bunun en iyi karar olduğunu düşünüyordum.
Şart koşacaktım...
Eğer benden onun yanında kalmamı istiyorsa şart koşup babama asla zarar vermemesini isteyecektim.
İki kolunu genişçe açtığında hızla koşarak kolları arasına girdim.
İşte o an ne kadar dolduğumu anladım, içim o kadar ağlamak istiyordu ki, ağlayarak içimi boşaltmak istiyordum.
Birbirimize sıkıca sarıldık birkaç dakika boyunca.
Ben onu bırakamadım, o beni bırakamadı. Ancak bunun sonunun gelmesini ikimizde biliyorduk. Ayrılmamız gerektiğini ve benim o arabaya binip o canavara gitmem gerektiğini biliyordum.
Korkuyordum.
O kadar korkuyordum ki dizlerim evden ayrılmamak için harekete geçmiyordu sanki.
Biraz daha öyle durduktan sonra benden ayrılan babam hemen yüzümü avuçları arasına aldı.
"Lütfen, bak beni dinle gitme gel eve girelim üşürsün şimdi, hadi kızım hm?"
Gözlerim tekrar dolduğun da başımı iki yana sallayıp yüzümde ki ellerinin üstüne ellerimi koyup okşadım.
"Gitmeliyim baba, bugün olmazsa yarın olmak zorunda. Eğer onları daha da sinirlendirmeden gidersem belki sana zarar vermezler."
Babamın dolu gözleri taşacak kadar dolsa da o yaş hiç akmadı oradan.
Biliyordu ancak bilmezden geliyordu. Bana zarar vermemelerini umarak alnıma dudaklarını bastırdı.
Sanki kızını evlendirmiş bir baba gibiydi.
O evlenen kızlar ile aslında ortak bir noktamız vardı.
Onlar yaşamı en güzel şekilde öğrenecekleri yere sevdiği insanın yanına giderlerken.
Ben ölümü en korkunç şekilde bana öğretecek canavarın yanına gidiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİM (Mühür Serisi 2)
RandomRuh eşi düşmanları tarafından sürekli kendisinden saklanılan bir kurt. Hector NORTH... Yıllardır aradığı ruh eşini, mühürlüsünü bulabilecek mi? **** "Ah güzel eşim, seni sonunda buldum." Titreyerek karşım da ki heybetli normal bir insan olamayacak...