Keyifli okumalar kurtlarım ♡
🐺🐺🐺
*************************
13.BÖLÜM "YENİ KİŞİLER"
Kulağıma fısıldadığı cümle nevrimi şaşırtırken annesinin omzuna ağzını dayayıp bize gülerek bakan bebeğe kızmak istesemde kıyamıyordum.
Sıcacık nefesi kulağımı okşayıp geçmiş ve benden bir cevap beklemediğini belli edercesine gülüp önüne dönmüştü.
İlgisinin benden uzaklaştığını görüp rahatça nefesimi vermiştim, kazık yutmuş gibi dik duran bedenimi serbest bıraktığımda pelte misali koltuğa yaslanmıştım.
Gelen geçen bizimle konuşup, daha doğrusu Hector ile, tekrar masalarına doğru geçerken bir zaman sonra bize doğru gelen büyükçe bir ekip ile koca bir eli belimde hissettim.
Büyükçe olan eli belimi sıkıca kavrayıp bizi oturduğumuz yerden kaldırırken sesimi çıkarmayarak ona uydum.
Sonunda yanımıza ulaşan grubun içinden çıkan biri ile ikimizin dikkati de ona kaymıştı.
Yüzünde mimik oynamadan bize doğru gelip Hector'un karışısında birkaç saniye dikilip aniden beni irkiltecek şekilde hareket edip hızla yanımdaki adama sarılmıştı.
Birbirlerinin sırtlarına hunharca vuran adamlar ile birbirlerini tanıdıklarını anlayıp rahat bir nefes alarak diğerlerine döndüm.
Eşit sayıda kız ve erkeğin olması onların çift olma ihtimalini arttırırken bakışlarımı fark eden kızlar hemen bana vermişlerdi tüm ilgilerini.
"Merhaba, Luna. Ben Amy, tanıştığımıza memnun oldum."
Esmer ve oldukça uzun olan kız bana elini uzatıp tüm sevecenliği ile konuşurken elimi elinin arasına bırakıp karşılık verdim.
"Ah bende Ellie. Tanıştığımıza memnun oldum."
Aynı şekilde kıza gülümserken 'Ayy!" Diye bir nida çıkmıştı kızlardan birinde.
Diğer kızlar gülüp ona dönerken iki elini birleştirmiş, göğsünde kavuşturarak utangaçca beni izlediğini gördüm.
Sarı kısa saçları ve benden bile minik olan bedeni ile küçük bir çocuğu andırıyordu.
"Özür dilerim, şey siz çok tatlısınızda kendimi tutamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİM (Mühür Serisi 2)
RandomRuh eşi düşmanları tarafından sürekli kendisinden saklanılan bir kurt. Hector NORTH... Yıllardır aradığı ruh eşini, mühürlüsünü bulabilecek mi? **** "Ah güzel eşim, seni sonunda buldum." Titreyerek karşım da ki heybetli normal bir insan olamayacak...