🐺TANITIM🐺

26.7K 901 103
                                    

Keyifli okumalar kurtlarım ❤😘

🐺🐺🐺

**********************

------------------------------
TANITIM
------------------------------

Üzerimde ki kan kırmızısı elbise ile içeri girdiğim andan beri bütün bakışlar üzerimdeydi, bundan ne kadar rahatsız olsam da babam için bu davette duruyordum.

Yıllardır kızını herkesten saklayan adam bugün neden çıkmasına izin verdi ki?

İşte şaşırdığım nokta buydu zaten.

Telefonum çaldığında bakışlarımı etraftan çekip çantam dan telefonumu çıkarıp baktım.

Babam mı?

Hemen açtım.

"Alo babacığım?"

"ELLİE NERDESİN KIZIM SEN!?"

Hiddetli çıkan sesi ile kaşlarım havalandı.

"Hani bana dedin ya baba önemli bir davet var sende katılacaksın diye, oradayım işte."

"LANET OLSUN ELLİE BEN SANA ÖYLE BİRŞEY DEMEDİM. ÇABUK, ÇABUK ÇIK ORADAN!"

Artık korkmaya başlamıştım.

Bir yandan çantamı kapatmaya çalışıyor bir yandan da babam ile konuşmaya çalışıyordum.

"Baba! sakin ol ve bana ne olduğunu anlat."

"Kızım yalvarırım çık oradan lütfen, lütfen."

Dehşete kapılmamaya çalışarak hızla kapıya doğru koştum, işte o sırada arkamdan masaların devrilme sesi geldi.

Tam kapıdan çıkacakken arkama dönme gafletine düştüm.

Devrilmiş masaların arasında göğsü hızla inip kalkan tıpkı bir kaplan gibi gözlerini bana dikmiş adamı gördüm.

Bana dehşete düşmüşçesine bakıyordu.

Hızla kapıdan çıkıp arabaya doğru koştuğum da arkmadan koşan adımlarını duyuyordum.

Arabaya bindiğim de kapılar kapanıp araba hareket ederek hızla uzaklaştığında duyduğum son şey ise onun göğü yırtan kükremesiydi.

"DUR!"



********************

TANITIM SONU...

Nasıldı??

Yeni kurgu uzun zaman sonra. Ancak bunda ne kotu yorumlar nede başka bir şey asla hevesimi kıramaz. Sonuna kadar gerekirse bildirimlerime goz ucuyla bile bakmadan ilerleyeceğim.

Sizinle beraber...

Ve karakter kısmını size bırakıyorum.

Yani o Türk dizilerine tas çıkaran hayal gücünüze, çünkü siz birer watty okuyucususunuz. Ne tur badireler atlattiniz biliyorum. Sacma cringe kitaplar da kafayı yediniz onu da biliyorum.

Verdiğiniz tüyolar, final hakkında ki tahminlerinizin gücünü bildiğim de hayal gücünüze güveniyor ve karakter kısmını size bırakıyorum miniklerim.

Hadi kendinize iyi bakin.

Sınavlarınıza cok çalışın.

Seviliyorsunuz. ❤

RUH EŞİM (Mühür Serisi 2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin