Nasilmis minik kurtlarım 😘
Hadi bölüme geçelimmm
🐺🐺🐺
**********************
2.BÖLÜM "DAVET"
Daha fazla ortada dikilmeyip merdivenlere yöneldim.
Sanırım biraz ders çalışmak aklımı boşaltabilirdi. En azından bir şeye odaklanınca başka şeyler düşünmüyordum.
Kalan iki basamağı da geçip odamın kapısını açarak içeri girdim.
Daha çok mavi ağırlıklı odam erkek odası gibiydi.
Ben öyle hayran olabileceğim bir sanatçı bulamamıştım. Daha doğrusu zamanım yoktu. Müzik dinlemeyi severdim ancak öyle özellikle bir kişinin yada bir grubun müzikleri değilde önüme gelen neyse onu dinlerdim.
Bu yüzden de duvarlarıma posterini asacak kadar hayran olduğum biri yoktu.
Yatak örtüm koyu mavi halılar açık mavi ve beyaz duvarlarım ise bebe mavisiydi.
Maviyi severdim.
Gökyüzü gibiydi çünkü.
Üzeri boş olan koyu mavi komidinler olmayan makyaj masam ile cidden burası sıradan bir odaymış gibiydi.
Makyaj yapmazdım. Gün boyunca evde olduğum için boşuna uğraşmazdım diyelim.
Bu yüzden de makyaj masası gereksiz gelmişti.
Geri kalan eşyalarım ise iki kapaklı beyaz dolabımdaydı.
Kapıyı ardımdan kapatıp yatağıma doğru ilerleyerek yumuşak saten örtüye oturdum.
Okumak ister miydim? Bilmiyorum, öyle illa da okuyacağım diyen biri olmadım.
Çünkü anladım ki okumak sadece zaman kaybıymış, ah hayır hayır okul zaman kaybıydı. Orada geçirdiğim saatlerde evde daha verimli çalışabiliyordum.
Veteriner olmak isterdim.
En büyük hayalimdi. Ama bu sadece hayalde kaldı. Anladım ki bir insanı mutlu eden meslek değil mesleğin içindekiydi.
Benim en sevdiğim şey hayvanlardı, bunun için veteriner olmaya gerek yoktu ki. O zaman mutlu olamazdım ki. Aksine yorulur eve gelince hemen uyur ertesi gün yine aynı şeyleri yaşar eve gelirdim.
Ne gerek vardı.
Ders çalışıyordum çünkü birgün olurda meslek kazanabilirsem veteriner olmayı seçerdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİM (Mühür Serisi 2)
RandomRuh eşi düşmanları tarafından sürekli kendisinden saklanılan bir kurt. Hector NORTH... Yıllardır aradığı ruh eşini, mühürlüsünü bulabilecek mi? **** "Ah güzel eşim, seni sonunda buldum." Titreyerek karşım da ki heybetli normal bir insan olamayacak...