Keyifli okumalar ❤
🐺🐺🐺
*****************************
8.BÖLÜM "GÖZLERİNİ ESİRGEME"
Hala birbirine yapışık gibi duran bedenlerimiz ile bunalmaya başlıyordum.
Yan taraflarımda duran kollarımı harekete geçirip hızla onu ittim.
Geriye çekilip bana alan tanıması ile kaşlarım çatıldı, bu kadar kolay olacağını bilsem ilk saniye de yapardım.
Aramızda oluşan iki adımlık mesafeye sanki öldürecekmiş gibi bakarken az önce sıcak bakan gözlerinin şimdi buz gibi bakması ile içimi bir korku doldurdu.
Ya bana zarar verirse, ya babama zarar verirse.
Yutkunup gözlerimi gözlerinden kaçırıp sırtımı kapıdan ayırıp ondan uzak olmak için içeriye doğru birkaç adım attım.
Zaten çatık olan kaşları daha da çatıldığın da kaşının üzerinde ki izi farkettim.
Yara izi gibiydi, ama sanki şey gibiydi şey. Pençe?
Evet pençeye benziyordu sanki ama pençe izlerinin bu kadar küçük olacağını sanmıyordum, dikkatli bakmadığınız sürece fark bile edilmiyordu.
Alnı ve göz kenarları yaşı gereği hafif karışmıştı.
Ya da bu manyağın kaşlarının sürekli çatık olması yüzünden alnı bu hale gelmişti.
Evet alnının ortasında kaşlarını rahat bıraktığın da resmen bir çizgi oluşuyordu.
Ya da çukur mu demeliyim.
Öylece durup adamı incelediğimi farkederek hızla gözlerimi kaçırdım.
Gözlerimi kaçırmadan önce gördüğüm gözlerde onu incelediğim için bariz bir keyif vardı. Bu canımı sıksada şimdilik boşverdim.
Yanıma doğru adımladığını duyunca yerde ki halılarda olan gözlerim yine üzerine çıktı. Ancak yüzüne bakmıyordum. Bakmayıda bundan sonra reddediyordum.
Bu yüzden de bakışlarımı omuzlarına dikip bana doğru gelmesine müsaade ettim.
"Otur konuşalım, yorulmanı istemiyorum," yüzümde hayret dolu bir ifade oluşacakken kendimi son anda durdurup en soğuk ve hissiz ifademi takınıp eliyle gösterdiği koltuklara doğru yürüyüp herhangi birine oturup öylece yeri izlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİM (Mühür Serisi 2)
RandomRuh eşi düşmanları tarafından sürekli kendisinden saklanılan bir kurt. Hector NORTH... Yıllardır aradığı ruh eşini, mühürlüsünü bulabilecek mi? **** "Ah güzel eşim, seni sonunda buldum." Titreyerek karşım da ki heybetli normal bir insan olamayacak...