🔞
Ahogy jött a Covid mindenkinek online oktatás következett be, úgy ahogyan neked is! Hyunjin már 6:00-kor fent volt hogy reggelit készítsen neked. Mikor kész lett bevitte a szobába, majd felébresztett téged. "Jó reggelt Kicsim! Kelj fel már hasadra süt a nap!" "Hmm?" kérdezted fáradt hangon. "Készítettem neked reggelit!" "Köszönöm szerelmem" mondtad mosolyogva. "Viszont nekem mennem kell" vissza mosolygott majd adott egy lágy puszit a homlokodra és elment. Elfogyasztottad a reggelit amit Hyunjin csinált neked, majd felöltöztél és elő készültél az online órádhoz. Ahogy elkezdődött az órád gyorsan beléptél majd megszólalt a tanárod. "Na akkor jó reggelt mindenkinek és egy gyors feleléssel kezdjük aki nem más mint T/N te leszel a felelő." Szerencsédre tanultál rá. Szépen elkezdted mondani a feleleted. A tanár bólogatással jelezte hogy jól mondod. Aztán egyszer csak annyit hallasz hogy egy ajtó nyílik, majd csukódik. Mikor az ajtó felé kaptad a fejed, megláttad hogy ott áll Hyunjin. Egy percre elnémultál. "T/N jól vagy?" Kérdezte a tanárod. "Elnézést egy percet kérhetnék?" Kérdezted meg a tanárodtól "Persze de gyorsan!" Gyorsan lenémítottad magad. "Hyunjin te meg mit keresel itthon? Nem hogy dolgozni vagy?" Kérdezted meglepődve. "De, csak itthon hagytam valamit és úgy gondoltam kicsit benézek hozzád." Mondta Hyunjin "Rendben. De mostmár mehetsz is nehogy elkéss." Mondtad neki majd vissza némítottad magad és fojtattad a felelést, de Hyunjin nem ment el hanem becsukta maga után az ajtót és oda fekütt az ágyra. Egyre jobban dadogva mondtad majd egyszer csak érezted hogy Hyunjin végig simította kezét a lábadon majd, a kezét a két lábad között érezted. "Hyunjin mit csinálsz? Nem látod hogy épp órán vagyok?" mondtad halkan és ideges hangon de Hyunjin csak elengedte a füle mellett majd óvatosan levette a nadrágodat és a fejét érezted a két lábad között. Már alig bírtál magaddal és megszólaltál "Elnézést tanár úr de valamiért nem jó a netem. Majd következő órán esküszöm hogy bepótlom Viszlát!" Gyorsan elköszöntél majd kiléptél. "Nem fogsz elkésni a munkádból?" Kérdezted meg Hyunjin-tól majd ezt válaszolta. "Most az egyszer ez nem számít!" Majd egymásnak estetek. Persze következő órádra se mentél be.
YOU ARE READING
Stray Kids és Te
FantasyElőfordulhat káromkodás legtöbbször 16+-os vagy 18+-os sztorik de vannak benne cuki sztorik is Remélem tetszeni fog:)