🌼Chapter 12🌼

230 60 17
                                    

හැම දවසකම බය වුණ ඇත්ත ටේයොන් කියද්දි මගේ ඇස් වලට කදුලු පිරුණේ තවත් මට ඉවසන් ඉන්නම බැරි නිසා. හැමවෙලේම හිත සනසපු යුන්හි පවා ඈතට වෙලා හිටියෙ තවත් මට දුකක් දැනෙද්දි. අනුකම්පාවෙන් වගේ මං දිහා බලන් ඉන්න යුන්හියි ජීමින්ගෙනුයි ඈත් වෙලා රූම් එකෙන් එලියට ආවෙ මට මං ගැනම තරහක් එද්දි.

මගේ හිතෙනුත් මං පිලි අරන් තියෙන්නෙ මං වැරදි කාරයා කියලා. මගේ වැඩත් එක්ක ටේයොන් තනි වෙලා ඉදලා තියෙන්නෙ කියලා කවදාවත් මට තේරුණේ නෑ. ස්කූල් එකේ ඉදන්ම හැමදාම එයාට යාලුවෙක්වත් නෑ කියද්දි මට බැරි වුණා තනිකම නැතිකරන්න එයාගේ. ඒත් යුනිවර්සිටි එකේ යාලුවෙක් හම්බුණා කිව්වම මට සතුටු හිතුනා ගොඩක්. එයාගෙම හියුන් නොවුණත් මං හැමවෙලේම ටේයොන් ගැන හොයලා බැලුවා. සමහරවිට එයාට තරහා ඇති මට එයාගෙ හියුන්ව හොයාගන්න බැරි වුණ එකට.

මියානේ ටේයොනා... චින්චා මියානේ... මං කොහොම හරි ඔයාගෙ හියුන්ව හොයලා දෙන්නම්.

හිත හයිය කරන් මෙච්චර දවසක් හිටපු මගේ ඇස් වලිනුත් කදුලු ගලද්දි හොස්පිටල් එකේ පුටුවක ඉදගත්තෙ තවත් හිත හයිය නැති නිසා. ටිකකින් මං ලගින්ම ඉදගෙන මගේ උරහිසෙන් අත තියාගත්තෙ යුන්හි.

ඩිම්පල්...

ඒ කටහඩ ඇහුණ නිසා කදුලු පිහදලා කෙල්ල දිහා බැලුවෙ හිනා වෙන ගමන්මයි.

ඩිම්පල් දුකෙන් ඉන්න එපා.. ටේයොන් තේරුම් ගනී කවදම හරි එයාගෙ හියුන් එයාට ආදරේ තරම්.

අනී... මං එයාගෙ හියුන් නෙවෙයි. ඇහුන්නැද්ද දැන් කිව්වා. එයා හැමදාම හෙව්වෙ එයාගෙ හියුන්ව.

මං එහෙම කියලා කෙල්ලගෙ උරහිසෙන් ඔලුව තියාගත්තම කෙල්ල එකපාරටම ගැස්සිලා ගියා. ඒත් ඇයි ඒ...?? ඊයෙ රෑ මාව හග් කරද්දි වත් ඔහොම හැසිරුණේ නෑ කෙල්ල. ඒ නිසාම උරහිසෙන් ඔලුව අරන් කෙල්ල දිහා බැලුවෙ ඇයිද අහන්න.

යුන්හියා... මොකද මේ...??

අහ්.. අනී... කවදාවත් නැතුව එකපාරම මෙහෙම හැසිරෙන්නෙ මොකද ඩිම්පල්...

මෝ..??? පිස්සු කෙල්ල... විහිලු නොකර ඉන්නවද..??

හිනාවෙවීම කෙල්ලගෙන් අහද්දි තාමත් ඒ ඇස් පුදුම වෙලා.

𝙳𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎 | 𝙺𝙽𝙹 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin