Herkes farketmesede illaki katil olmuştur .Sadece kalp durdurularak mı katil olunur?Tabiki de hayır.Tıpkı bedenin olduğu gibi ruhunda akacak kanı elbet vardır.Bazen söylediğimiz cümleler kimilerini öldürür, tamam belki söylediğimiz cümle onun ruhunu hemen öldürmeye bilir ancak yaralar derinden ya da hafif sıyrıklar...
Bir şekilde kan kaybettirir ama bazen sözlerimiz kan kaybetmiş bir ruha büyük bir hasar verir.Verdiğimiz hasar o kişinin ruhen ölümüne sebep olur Yaşama sebebini kaybetmiş, bedenindeki güçle yaşamla mücadele etmeye başlar.Herşey çok gürültülü ve gereksiz görünür Siz ise bir katilsinizdir fakat haberiniz olmadan yaşamınıza mutlu mutlu devam edersiniz.Belkide sizinde acılarınız vardır sizde yaşama amacını ve sevincini çok gerilerde bırakmış,ruhen öldürülmüş hayata bedeniyle devam eden insanlardansınızdır.
Eğer böyle iseniz karşıdaki kişiyi kırıp,kırmadığınızı ya da öldürüp öldürmediğinizi anlamanız daha zor olabilir ancak empati kurarak kolay hâle getirebilirsiniz.
Peki yalnızca biz mi öldürüyoruz insanları? Sadece biz mi katiliz? Diğer insanlara zarar veren vahşi ruhlu kişi tek biz miyiz?
Hayır tabikide!Yolda yürürken yanımızdan o kadar çok ruh katili geçer ki bazıları birden fazla ruh öldürmüştür ancak yüzlerindeki o gülümseme tertemiz bir hayat yaşadıklarına inandırır bu yalana kendileride inanmışlardır.
Kimileri her ettiği lafta bir ruh serer yere.Bazı mücadele ruhunu yitirmiş bedenler kendi canlarına kıyarlar.Ölüm sebeplerinde "İntihar" yazar.Peki sizce onlar kendilerini mi öldürdü?Elbette mücadele ruhunu yitirmiş kişiler onlar ama sırf mücadele ruhunu yitirdiği için tek suç onlarda olamazki!Ruhunu öldüren kişiler yüzünden ölmüştür.
Farkında olmadan yarı cinayet zanlısı olmuşuzdur.Elimizi kana bulamadığımız için rüyalarımızda kanlar içinde bir beden ,kana bulanmış bir el ya da alnında kan damlarken gözlerimizin içine bakan bir surat görmeyiz.Ruhunu öldürdüğünüz kişinin öldüğünden bile haberimiz olmayabiliriz.
Yanımızdan geçen binlerce insanın masum olduğunu düşünmek ne kadar pasif bir düşünce.
Oysa cadılar gibi herkesten şüphelenseydik insanlar tarafından kandırıldığımızda o kadar canımız yanmazdı bence.𖣘𖣘𖣘