Nemli bir gecede evime doğru yürüyordum. Sokakta benden başka kimse yoktu. Sokak lambalarının ışığında gözüken kelebekleri görüyordum. Evimin önüne geldim ve anahtarını cebimden çıkarttım. Kapının kilidini açtım ve içeri girdim. Işıklar kapalıydı, korkmuştum. Kapıyı kapatıp ışıkları açmak için düğmeye bastım ,açılmadı.Telefonumun fenerini açtım ve salonun devamındaki şartele baktım. Şartel atmıştı. Şarteli düzeltip ışıkları açtım. Allah'a şükür her yer aydınlanmıştı. Odama geçip üstümdeki yeleği çıkardım. Mutfağa girdim. Buzdolabındaki yemekleri çıkartıp ocağın üstünde ısıttım. Çaydanlığa biraz su koydum ve telefonumdan en sevdiğim şarkıyı açtım. Kapı çaldı. İlk önce her şey normalmiş gibi kapıyı açmak için kapıya doğru döndüm sonra aklıma kimseyi eve davet etmediğim ve hiçbir şey sipariş etmediğim geldi. Garipsedim. Geldim diye bağırarak kapıyı açtım. Karşımda bir insan beklerken kapı eşiğinin üstünde bir not vardı. Notu almadan önce etrafa bakındım. Kimseyi göremedim. Notu kim bıraktıysa ya çok hızlıydı ya da kapıyı geç açtım. Notu yerden aldım ve sesli bir şekilde okudum"Sen ve çevrendekiler ölecek" kendimi geriye doğru attım. Kağıda bir daha baktım. Önümdeki evin bahçesinde bir silüet gözüme çarptı. Bir çift parlayan göz görmüştüm sanki. Aniden bir rüzgar çıktı. Korktum ve içeri girdim. Perdeleri kapattım. Yemeklerin altı hâla açıktı, kapattım.Yemeğimi yedim.Telefonumu elime aldım ve saate baktım. Geç olmuştu. Pijamalarımı giydim, ışıkları kapattım ve yatağa yattım. Uyumaya çalışırken aklıma notta yazılan şey geliyor ve karanlık odayı gözlerimi açıp aydınlatıyordum. Bu beni korkutuyordu. İlk başta saçma bir şaka olduğunu düşünmüştüm ama sonra gerçek olabilme ihtimalini göz önünde bulundurdum. Dehşet verici bir şeydi bu. Çevremdeki insanların öleceğini neden bana söylüyordu ki ? Ben ne yapabilirim ölmemek için. İnsanların ölmesini bilmek dışında ne yapabilirdim? Keşke notta aklıma takılan soruların cevabı yazsaydı. Artık daha dikkatli olmam gerekiyordu. Kendimi daha iyi korumam lazımdı. Ben bunları düşünürken göz kapaklarım gözlerimle olan mücadelesini zaferle sonuçlandırmıştı.
𖣘𖣘𖣘