𝐀𝐧𝐚𝐭𝐨𝐦𝐢(𝐘𝐚𝐧𝐥𝛊𝐬̧𝐥𝛊𝐤𝐥𝐚-)

21 3 0
                                    

!Bu bölümü kandan tiksinenlerin okumasını önermiyorum!

"Bedeni boynundan başlayarak ikiye ayırmışlardı.Kaburgalara yapışmış akciğer koyu kırmızıydı.Soldaki lobu 3 parçadan sağdaki lobu ise kalbe ithafen iki lob idi.Doktor, elini uzatarak matkap istedi ve matkapla göğüs kafesinin hafif çıkıntılı yerini kesti.Akciğere artık daha rahat ulaşılabilirdi.Doktor atmayı uzun zamandır bırakan kalbin aortunu yani en büyük damarını keskin bir bıçak ile kesti damarın içinde kalan kanlar fışkırmıştı.Ameliyathaneye girerken giyilen temiz beyaz önlükler koyu kırmızı kana bulanmıştı.Doktor mendil istedi ve gözlüklerini sildi.Kalbin vücuda bağlı diğer damarlarında kesti ve kalbi eline aldı.masaya koydu.


Sol karıncığın üzerindeki zarı neşterle kesti sonrasında dokusunu dikkatlice keserek pens ile tuttuğu pamukla akan kanları sildi.Sağ kulakçıkla birbirne bağlanan kapıdan parmağını soktu.Mavi eldivenleri artık mavi değil kıpkırmızıydı.Sağ kulaçkıkla arasında olan kapıyı yırtmışti ve aortun kalbe bağlandığı noktayı bulmuştu.Makasla damarı kesti ve vücudun en büyük damarını masanın öteki kısmına koydu.Kalple işi aortu alıncaya kadardı.Kalbi ömür boyunca atıp  sonunda durduğu akciğerlerin arasına koydu.Hasta 50 yaşında bir kadın idi.Kalp krizi geçirerek ölmüştü.Aortu kolestrol sebebiyle tıkanmış ve vücuduna kan gitmemeye başlamıştı yani öyle düşünülüyordu.Doktor masanın farklı bölümünde olan Aortu keskin bir bıçakla ikiye ayırmıştı.Sanınılanın aksine damar birikmiş kolestrol ile tıkanmamıştı.İçinde siyah ,kırmızı ışığı yanıp sönen şeyi gördü.Ameliyathanedeki diğer cerrahlar doktora cımbız verdi.Doktor cımbız kullanarak aldı ve hazır açılmış,dezenfektanla temizlenip kurulanmış poşetin içine koydu.Bu kalp krizi değilde bir cinayetti!"
༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄༄
   Doktor ameliyathanenin kapısından çıkınca neredeyse birbirinin üstüne çıkacak olan muhabirlerin onun otopsisinde gerçekleşen herhangi farklı durum olup olmadığının cevabını almak için mikrofon ve kameralarıyla insanları boğuyorlardı.Doktor aralarından sert bakışlarıyla geçince yol vermişlerdi.Odasına geçen doktor müdürü aradı ve bugün otopsisini yaptığı kişinin aslında kalp krizinden ölmediğini söyledi.Müdürü bu durumu emniyete bildireceğini ve bu cinayeti kimin işlediğini bulacağını söyleyip telefonu kapatmıştı.Herkes aynı şeyi söylüyordu ancak kimse bulamıyordu katili.
    Doktorun mesai saati bitmiş ve evine gitmek için arabasına binmişti.Yalnız yaşıyordu ailesi başka şehirde idi.24-25 yaşlarında olan bu delikanlı işinde başarı kazanmış ünlü bir doktordu.Eve vardığında kapısı açıktı ve her yerde kan lekesi vardı.Eve elleri ve ayakları titreyerek girdi.Oturma odasından derin derin nefes alıp verme sesleri duydu.Soğukkanlılıkla kapıya yöneldi ve  açtı.
     -Aman Allah'ım buda ne?
Diyip şoka girdi dizlerinin üstüne çöktü ve yerdeki cesede baktı.Paramparça yapılmıştı.Artık bir bütün olmadığı aşikardı.Karın bölgesi kesilip bağırsakla mide birbirinden ayrılmış yerde uzatılmış bir şekilde duruyordu.Cesedin yanına gidip saçlarıyla kapanmış yüzüne baktı komşusuydu.Şaşkınlığına ve korkusuna ara verip polisi aradı ve ihbarda bulundu.Polis gelesiye kadar dışarıda bekledi.Son günlerde enerji sıkıntısından dolayı fazla elektrik kesintisi oluyordu ancak bugün elektrikk kesilmesi gibi bir durum söz konusu değildi.Doktor,komşusunun neden evde ölü bulunduğunu sorgularken polisin siren sesleri duyulmaya başladı.Yaklaşık 10-15 dakikada polis alanı sarı şeritlerle sarmış ve olay inceleme ekibiyle araştırma yapıyorlardı.Bankta oturan doktor ise esen rüzgarlardan dolayı üşümemek adına evden bir pike alıp örtüsü ve  evinin karşısındaki kaldırım kenarında olan çıkıntıda oturup olan biteni izliyordu.Yanına biraz sonra iki polis geldi yanına gitti ve soruşturma yapmak için karakola gitmek istediğini söylediler.Genç doktorda zorluk çıkarmayıp hemen kabul edince polis arabasına binip gittiler.
✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎✈︎
     Sorgusu bitmişti ve karakoldan çıkmıştı.Eve doğru yürüyordu.Son iki günde ne kadar çok ceset görmüştü.Bugün gördüğü bağırsaklardan sonra kimin midesi bulamaz ki.
       Eve gidip her yeri temizledi ve yatağı yatıp kaçış yolunu uykuda bulmuştu.
                               𖣘𖣘𖣘

"Sessiz Ol"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin