D: ,,Uděláme sono. Připravte to. A zavolejte na CT ať udělají celkový vyšetření. Ale trochu rychleji."
M: ,,Ano omlouvám se, ale mám jen 2 ruce." D: ,,Tak si pohněte."
Davidovi podala sono a mezitím zavolala na CT.
M: ,,Fibriluje."
D: ,,Defibrilátor."
Mery mu ho podala. Naštěstí pacient naskočil. Ještě pacienta intubovali a nechali ho odvést na CT a hned potom na sál.
D: ,,Byla jste pomalá."
Řekl naštvaně a odešel. Mery se za ním jen otočila a šla po svý práci.
L: ,,Tak co jaký byl první případ?"
M: ,,Příšerný. Podle primáře jsem byla moc pomalá."
L: ,,Z toho si nic nedělej, David sjel každýho. Hold je takový bručoun a navíc jsi tu poprvé." M: ,,Tak snad máš pravdu."
L: ,,Hele nechceš jít na kafe? Aby jsem ti zlepšila náladu?"
M: ,,Jseš hodná, ale musím tady udělat nějaký papíry a pak je donést primáři."
L: ,,Tak až to doděláš, tak si skočíme do bufetu?"
M: ,,Tak jo."
Lucka se šla podívat za svým pacientem a Mery pod dohledem bývalé vrchní sestry vyplňovala papíry. Mezitím byl David s Romanem na sále.
R: ,,David co měl být ten výstup na tom boxu."
D: ,,Co myslíš?"
R: ,,No jak si sjel tu novou vrchní."
D: ,,Byla pomalá, já za to nemůžu."
R: ,,Je tady nová, nemůžeš čekat, že hned bude vědět co kde je a bude stejně rychlá jako sestry co jsou tu několik let."
D: ,,A ty se jí zastáváš proč?"
R: ,,Protože mi to přišlo přehnaný."
D: ,,Mě je to jedno, že ti to přišlo přehnaný. A nevím proč se o tom musíme bavit." R: ,,David, že se ti líbí?"
D: ,,Ne. Jak tě taková kravina mohla napadnout?"
R: ,,Já tě znám Davíd."
ČTEŠ
Na jednu noc nebo ne?
FanfictionMery nastupuje na urgentní příjem jako vrchní sestra ale už od začátku se nepohodne s primářem Davidem Hofbauerem. Co je důvodem všech neshod a jak se bude vyvíjet vztah Davida a Mery? To se dozvíš tady...