Je ráno. Mery dnes stává o trochu dřív, aby byla u Davida včas, nedokáže si představit co by udělal, kdyby přišla o chvilku později. Když dorazí do nemocnice, jde se převléct a jde rovnou do primářovny. David tam ale ještě není. Sáhne na kliku a je otevřeno a tak si jde sednout si dovnitř, kde vyčkává příchod Davida. Čeká asi půl hodiny a David konečně dorazí.
D: ,,Co tady děláte?"
Zeptá se poté co vejde dovnitř.
M: ,,Čekám tady na vás. Neříkal jste, že mám přijít v čas? Já tu včas byla, ale vy ne." D: ,,Jsem se spozdil. Jak jste se sem dostala?"
M: ,,Jak myslíte? Lítat neumím."
David zakoulel očima.
M: ,,Měl jste odemčeno."
D: ,,Aha."
Udělali potřebnou práci a Mery odešla na urgent. Během odpoledne měla Mery Davidovi přinést vyplněné výkazy.
Zaklepala a vešla. Kdyby jen věděla co se tam děje určitě by dovnitř nevstoupila. Když vešla do primářovny upoutal jí pohled na polonahého Davida s jednou sestřičkou na jeho klíně.
M: ,,P..Pardon."
Řekla zaskočeně.
D: ,,Neumíte klepat?"
M: ,,Já jsem klepala, ale asi jste byl tak zaneprázdněn, že jste to neslyšel." Neodpustila si rejpavou poznámku.
M: ,,No já přijdu později, až to tady...no prostě přijdu později."
Řekla a vystřelila z primářovny. Přesuneme se o hodinu později, kdy Mery svoje štěstí zkusila znovu. Zaklepala a vešla.
D: ,,Dále."
M: ,,Doufám, že jsem vás opět při něčem nevyrušila."
D: ,,Tentokrát ne. A kdyby jste pořádně zaklepala nemusela jste mě vyrušit ani poprvé."
ČTEŠ
Na jednu noc nebo ne?
FanfictionMery nastupuje na urgentní příjem jako vrchní sestra ale už od začátku se nepohodne s primářem Davidem Hofbauerem. Co je důvodem všech neshod a jak se bude vyvíjet vztah Davida a Mery? To se dozvíš tady...