D: ,,Já se tady o tom nebudu bavit. Se potřebuju soustředit."
Mezitím co David operoval, Mery už měla papíry hotové a šla s Luckou na kafe do bufetu na urgentu, byl klid a teď měla chvíli pauzu.
L: ,,No a jak se ti tu jinak líbí? Až na Hofa."
M: ,,Je to tu moc hezký."
Obě si sedli ke stolu. David zrovna šel z operace a uviděl Mery v bufetu. A tak se za ní vydal.
D: ,,Slečno Černá jestli chcete tady pracovat, tak bych vám doporučil přestat vysedávat po kafíckách a štěbetat s Krutinovou a věnovat se své práci. Tady to za vás nikdo neudělá. Už před hodinou jsem po vás chtěl ty výkazy."
L: ,,Davide to je snad už trochu moc ne?"
D: ,,Moc? Tady se pracuje jestli to tady kolegyně nepochopila."
M: ,,To už trochu přehaníte ne? Výkazy už máte dávno na stole v primářovně. Svou práci mám hotovou a na urgentu je teď klid."
David najednou neměl co říct.
Mery jen nevěřícně zakývala hlavou, vzala si kafe a odešla. Lucka na něho chvíli koukala a pak odešla taky. Celou službu se mu Mery snažila vyhýbat. Když jí konečně skončila služba, šla se převléct. Měla na sobě bílé tílko a na tom košili a k tomu bílé džíny. S: ,,Mery, prosím tě máš jít ještě za primářem."
M: ,,Teď? Nestačilo by to zítra, jsem už na odchodu."
S: ,,Prý ne."
M: ,,A nevíš kvůli čemu."
S: ,,Tak to netuším. Možná kvůli těm papírům co jsi mu donesla."
M: ,,Tak já za ním jdu."
Dala si ještě bundu do skříňky a vydala se za Davidem. Zaťukala a vešla.
M: ,,Potřeboval jste ještě něco?"
D: ,,Ano jde o ty papíry co jste mi donesla." M: ,,Je s nimi něco?"
D: ,,Chybí jedna strana."
M: ,,Vážně?"
D: ,,Tak se podívejte. Chybí strana 13."
ČTEŠ
Na jednu noc nebo ne?
FanficMery nastupuje na urgentní příjem jako vrchní sestra ale už od začátku se nepohodne s primářem Davidem Hofbauerem. Co je důvodem všech neshod a jak se bude vyvíjet vztah Davida a Mery? To se dozvíš tady...