L: ,,Achjo Mery, vždyť je to děvkař."
M: ,,Já vím, a proto si to snažím zakázat." Chvíli to ještě řešily a pak se obě vydaly po své práci.
Mery se snažila Davidovi vyhýbat, pokaždé co mu měla donést nějaký papíry, rozpis služeb nebo dokumenty, vždy tam poslala za sebe nějakou sestru, a když to šlo vyhýbala se mu. David dělal zase vše pro to, aby Mery viděl.
Přesuneme se teď na nemocniční ples, který se koná čtrnáct dní po líbacím incidentu.
Mery se tam moc nechce, protože tam bude i David, a ani po čtrnácti dnech si to nevyříkali, a Mery se mu stále vyhýbala. Holky ji nakonec přemluvily a tak na ples nakonec půjde. Za půl hodiny tam mají být. Holky se ještě zkrášlují a po pár minutách vyráží. Když dorazí na místo, kde se ples koná, většina už tam je.
Po zahájení se začne tančit.
Lucka jde tančit s Matym a Vali s Romanem. Mery si usedá k baru a objednává si víno. D:,,Netančíš?"
Objevil se jí za zády pro ní už moc dobře známý hlas.
M: ,,S tebou nikdy."
Odpověděla stručně a doufala, že David odejde.
To se ale nestalo.
David si k ní sedl a objednal si to stejný co má Mery.
M: ,,Nevím, jestli jsi to pochopil, ale nechci aby jsi se ke mě přibližoval."
D: ,,Ale zlato."
Pohladil jí po tváři.
M: ,,Davide přestaň."
D: ,,Tak se hned nerozčiluj."
Usmál se na ní kulišácky.
D: ,,Stejně tě dostanu."
Slezl s barový židličky, kde seděl, naklonil se k Mery a políbil jí.
Mery při polibku zavřela oči a bylo vidět jako si tu chvíli užívá. David se od Mery odtáhl.
ČTEŠ
Na jednu noc nebo ne?
FanfictionMery nastupuje na urgentní příjem jako vrchní sestra ale už od začátku se nepohodne s primářem Davidem Hofbauerem. Co je důvodem všech neshod a jak se bude vyvíjet vztah Davida a Mery? To se dozvíš tady...