Se ti líbí?

130 2 0
                                    

L: ,,Vždycky tě nejvíc štvou chlapi co se ti líbí. Pamatuješ na střední."
M: ,,Jo, ale s Hofbauerem je to úplně jiný. Představ si to, že mi včera udělá přednášku o tom jak nepracuju a popíjím jen kafíčko a dnes ho přistihnu se sestřičkou v primářovně."
L: ,,On je prostě takový jiný."
M: ,,Jiný? Děvkař to je. Ještě k tomu si o sobě myslí, že on je ten nejlepší."
L: ,,A to tě tak vytáčí?"
M: ,,Tebe snad ne?"
L: ,,Ne tady jsme už na něho zvyklí. Jako je jiný, ale jako doktor a primář je dobrý. No a to, že má každý den jinou sestřičku je pravda, tak si na něj dávej pozor."
Celý tento rozhovor přerušil přijíždějící příjem. Který si vzala Lucka s Davidem. Pacient krvácel do břicha a tak museli jet na sál. 

Na sále.
D: ,,Lucko?"
L: ,,Ano? Teče to ještě někde?''
D: ,,Ne, vypadá to v pořádku, ještě bych to zkontroloval než to zavřem."
L: ,,Souhlasím."
D: ,,Jen jsem se chtěl zeptat, jestli ti vrchní něco neříkala o mě nebo tak."
L: ,,Proč se ptáš?"
D: ,,No jen tak."
L: ,,A co by tě tak přesně zajímalo?"
D: ,,No já nevím."
L: ,,Se ti líbí?"
D: ,,Co? Ne jak tě to napadlo."
Vyděsil se.
L: ,,No, tak jen slepý by si nevšiml, že se po ní vozíš."
D: ,,Já se po ní nevozím, jen chci aby byla dobrá vrchní sestra."
L: ,,To bych ti radila, je to moje kamarádka. Tak na ní nic nezkoušej, oba víme co jsi zač." Při této konverzaci zkontrolovali jestli to ještě někde neteče a pak pacienta zašili.

Na jednu noc nebo ne?Kde žijí příběhy. Začni objevovat