Dnes nastupuju do nové práce v Rubavě. Budu tam dělat vrchní sestru. Je mi 30 let a po ne úplně příjemném rozchodu jsem teď právě nezadaná, tak trochu se snažím utéct před ne úplně dobrou minulostí a tak jsem tady. Našla jsem si pro sebe ideální byt a tak jsem se sem přestěhovala. No a dnes nastupuju.
Budík mám nastavený na 5. hodinu, a když zazvoní hned vstanu a jdu se připravit. Po tom co se umyju, namaluju a oblíknu se, už mě dělí od nemocnice jen pár desítek metrů. Když tam přijdu hned se mě ujme moje dlouholétá kamarádka Lucka, známe se už od školy a vlastně i díky ní sem nastupuju. Lucka mě odvede k primáři. Zaťuká a vejde.
L:,, Ahoj Davide, prosím tě vedu ti Mery, novou vrchní sestru jak sem má nastoupit.''
D:,, Jo. No tak ať jde dál."
Mery vejde. Před ní se na židli objeví pohledný muž. Se zářivýma modrýma očima a hnědýma vlasama.
Mery se hned začal líbit. To však ještě netušila, že nebude tak fajn jak vypadá.
M: ,,Dobrý den, Marie Černá dojde k němu a podá mu ruku."
D: ,,David Hofbauer, tak se posaďte." Podepsali společně pracovní smlouvu. D: ,,Ještě jsem se vás chtěl zeptat jestli by byl problém, aby jste dnes fungovala jako normální sestra, bylo by fajn kdyby jste zjistila, co kde je a jak to tu funguje, stejně jako práci vrchní sestry."
M: ,,Jo jo, není problém."
Usmála se na Davida, ale ten ji úsměv neoplatil.
Celou dobu jí přišel dost odměřený, ale tak to by asi primář takový být měl.
D: ,,No tak to by bylo vše. Teď jsi jděte vyfasoval mundur a pak se sem vraťte a já vás tu provedu."
M: ,,Dobře, děkuju."
Mery se zvedla a šla ke dveřím. Měla takový pocit, že ji kouká na zadek a tak se sama o tom chtěla přesvědčit. Otočila hlavu a ano měla pravdu.
ČTEŠ
Na jednu noc nebo ne?
FanficMery nastupuje na urgentní příjem jako vrchní sestra ale už od začátku se nepohodne s primářem Davidem Hofbauerem. Co je důvodem všech neshod a jak se bude vyvíjet vztah Davida a Mery? To se dozvíš tady...