zase se po tobě vozí?

132 3 0
                                    

M: ,,Tak to já se omlouvám, ale nemohla jsem tušit, že tady v pracovní době provádíte takovéhle aktivity. Pokud vím, byl jste to vy, který mi říkal, že se v pracovní době má pracovat. Tak doufám, že jste si to tady aspoň užili, i když jsem vás vyrušila."
D: ,,Tak tohle bylo už zbytečné ne?"
M: ,,To včera taky."
David na ní zaměřil naštvaný pohled.
D: ,,Co vůbec potřebujete?"
M: ,,Přinesla jsem vám ty výkazy jak jste chtěl."
D: ,,Jo tak děkuju."
M: ,,No tak já už půjdu, viděla jsem toho už dost."
D: ,,Počkejte."
M: ,,Potřebujete ještě něco?"
D: ,,Bylo by fajn, aby jste o tom co jste tady viděla pomlčela. Neprospělo by to mě, ani vaší kolegyni.''
M: ,,Nebojte, nemám zapotřebí to někde vytrubovat, a ve volným časem o vás mluvit fakt nechci."
Řekla a odešla po své práci. I když mu Mery pěkně pila krev, musel uznat, že na ní něco je, co ho k ní přitahuje. A není to jen její krásná postava. Mery si vytočeně sedne na židli k počítači a jde dopisovat dokumenty. Toho si všimla i Lucka a tak se k Mery přisune na židli.
L: ,,Co se stalo?"
M: ,,Nic."
L: ,,Tak vidím, že jsi naštvaná."
M: ,,Hofbauer."
L: ,,Zase se po tobě vozí?"
M: ,,Ne tak úplně, ale strašně mě štve. On je tak arogantní a sebestředný."
L: ,,Že ty jsi se do něho zakoukala."
M: ,,Co? To nemyslíš vážně, já? Tak to určitě." Řekla tak rychle, jen aby tento mýtus vyvrátila.


Na jednu noc nebo ne?Kde žijí příběhy. Začni objevovat