První společný případ

136 3 0
                                    


Hned jak si toho David všiml, řekl poměrně nepříjemně.
D: ,,Ještě něco potřebujete."
M: ,,Ne." Odpověděla stroze.
Vyšla z primářovny, kde na ní stále čekala Lucka. Když viděla její zmatený pohled. Hned k ní přišla.
L: ,,Tak co?"
M: ,,To je pořád tak arogantní?"
L: ,,Jo je, ale tak na to si zvykneš on je takový hlavně na začátku, pak už je v pohodě. Tak jdem pro ten mundur?"
M: ,,Jo." Usmála se na ni a vyrazily pro mundur.
Lucka ji ukázala, kde se může převléct a pak ji zpátky dovedla k primáři a šla si po svý práci.
M: ,,Tak jsem tady."
Řekla poté co zaťukala a byla vyzvána, aby vešla.
D: ,,No tak pojďte za mnou."
Vzal si telefon do kapsy a spolu vyrazili. D: ,,Tak začneme tady. Tady, jak sama dobře vidíte je příjem přiváží sem případy. Tamhle jsou boxy a tam lůžka."
S: ,,Pane primáři potřebovala bych podepsat papíry."
D: ,Jděte zatím na box, já za váma přijdu." Řekl Mery a podepsal sestře potřebný dokument. A šel za Mery. Ukázal ji celý box a takhle postupně celý urgent.
D: ,,Tak a to je celý."
M: ,,Dobře, děkuju za prohlídku."
David jen zakýval hlavou a vydal se pryč, když v tom mu zapípal telefon.
D: ,,Máme příjem a vás si beru s sebou, tak pojďte, chci vás vidět při práci."
Mery se s Davidem rozejde k příjmu. David si příjem převezme a jdou s ním na box, je to polytrauma a tak se při vyšetřování hraje o čas.
D: ,,Odeberte laborku. Napíchněte žílu."
Mery hned to co David nakázal začne dělat, ale jelikož je tam poprvé, ještě není tak rychlá. 

Na jednu noc nebo ne?Kde žijí příběhy. Začni objevovat