Шинэ он гарахад яг долоон цаг дутуу байна. Би эдгээр өдрүүдэд Никитэй уулзаж чадалгүй явсаар маш ихээр санаж байв. Өнөөдөр шинэ он гарах өдөр юм чинь цас орвол сайхандаа. Бас миний Ники байвал болоод л явчихна. Гэвч шинэ он гарахад Ники бид хоёр тусдаа байх нь дээ.
Сонү "чи чинь яагаад санаа алдаад байгаа юм бэ? Сая чи нэг дор таван удаа санаа алдчихлаа"
Би "яагаачгүй ээ"
Сонхүн "Хэсон, Мина, Сонү бид дөрөв чамайг хараад дагаад санаа алдаад байна"
Би "шинэ оноор хүн бүхэн хайртай хүнээ тэврээд гаргаж байхад би ганцаараа байх нь дээ. Муу адгийн Жон Жонгүг хүртэл нөхөртэйгөө гаргаж байх-"
- БИ ХЭЗЭЭ АДГИЙН БАЙСАН ЮМ БЭ?
Би "цочоочих юм"
Жонгүг "энэ яачихсан юм?"
Мина "энэ жил бас л хосгүй шинэ оноо угтах нь гээд эмороод байна"
Жонгүг "за чи өмнө нь ганцаараа гаргаад болоод л байсан биздээ"
Би "Сонүтай хамт гаргаж байсан"
Сонү "гэхдээ чи надтай үерхэхээсээ өмнө ч ганцаараа гаргаж байсан биздээ?"
Би "тэр үед чинь жоохон байсан болохоор гэрийнхэнтэйгээ гаргадаг байсан юм"
Тэхён "тэгвэл бид нартай цуг оноо гарга"
Би "өнөөдөр гэртээ очиж агаар салхи оруулах ёстой. Бас ээж аав хоёр очиж хүүхдийн шинэ өрөөгөө хар гээд байналээ"
Жонгүг "би ямар азаар эмэгтэй биш юм"
Би "тэгвэл Тэхён ах ядаж эмэгтэй байхгүй. Адгийн муу Жон Жонгүгийг хамт алахгүй юу! Тиймээ, ахаа"
Жонгүг "хөөе чи-!"
Тэхён "гэхдээ ах нь эмэгтэй байсан ч нөхрөө алахгүй л дээ"
Жонгүг ах түүний хацар дээр үнсэхэд бүгд ярвайж байлаа. Энэ хүн аав ээжид эрхэлдэг байж байгаад, нөхөртэй болсноо бас л эрхлээд унах юм. Бүр надад эрхэлж бананатай сүү авхуулдаг байсан даа. Бүр миний гүзээлзгэнэтэй сүүг булаачихаад ууж дууссаныхаа заваан амттай гэсэн.
Тэхён "гүзээлзгэнэтэй сүү уух уу?"
Би "залхчихсан. Харин надад шоколадтай bubbletea хэрэгтэй байна"
Жонгүг "тийм илүүдээ гарсан мөнгө байхгүй!"
Би "дарга нөхөртэй юм байж мөнгөн дээрээ голоо цохиод байх юм. Явж үхээч!"
YOU ARE READING
My Little Boyfriend || 𝓝𝓲𝓴𝓲 [✅]
Romance-Миний бяцхан найз залуу болон бидний хайрын түүх. "Таван насны зөрүүтэй хосууд байлаа гээд яана гэж? Тэр миний бяцхан найз залуу. Тэгээд л болоо"