''Kennissen''
Hij kijkt me aan, hij weet dondersgoed dat dat lullig was. Ik kijk hem verbaasd aan. Wat een lul. Ik focus mij weer op de dokter die duidelijk ook de spanning voelt. Hij kijkt mij vragend aan. Ik knik. ''Kennissen, u hoort het'' zeg ik duidelijk. Hij knikt en noteert iets. ''Oke nou helemaal prima mag ik uw pols even zien?'' vraagt de man. Ik haal de zak erwten eraf en laat mijn pols aan de dokter zien. ''Zo dat is een flinke klap geweest'' zegt hij lachend terwijl hij mij aan kijkt. Ik knik en lach. ''Goed nou doet dit pijn'' zegt hij en ik voel dat hij druk zet op mijn pols. Ik knik. ''Een beetje'' zeg ik. ''En dit?'' vraagt hij als hij wat hoger op mijn arm druk zet. ''Nee niet echt'' antwoord ik. De man knikt en kruist iets aan op een papier. ''Oke en dit'' zegt hij en hij draait mijn pols voorzichtig rechtsom. ''Tering ja stop'' zeg ik boos. Hij kijkt me even aan en lacht. ''Sorry'' zeg ik en ik moet ook lachen. ''Fair enough, even kijken lopen jullie mee naar de röntgen-kamer ?'' vraagt hij terwijl hij op staat. ''Ik wacht wel in de wachtkamer'' zegt Matthy tot mijn verbazing. ''Matthyas, je staat nu op en loopt fatsoenlijk mee'' zeg ik streng. Hij staat geïrriteerd op. Ik rol mijn ogen naar de dokter en loop hem dan achterna.
Als we de foto's hebben gemaakt moeten we weer naar een andere kamer om ze te bekijken. Als wij zitten in de kamer en de dokter de deur sluit hoor ik Matthy naast me zuchten. ''Ja Matthy? Heb je het zwaar?'' vraag ik zacht en hij rolt zijn ogen. Man wat kan ik me toch aan de jongen irriteren. ''Oke even kijken hoor..'' de dokter logt in op zijn laptop. ''Ah hier kijk'' Ik kijk gespannen naar het apparaat. ''U heeft een scheur in uw pees, ziet u hier dit stuk hoort netjes naast elkaar te liggen en hier wijkt het af'' zegt hij terwijl hij met zijn wijsvinger naar het scherm wijst. Hij heeft zulke aantrekkelijke handen. ''Oh oke dus niks gebroken?'' vraag ik. ''Nee mevrouw maar zo'n scheur is vergelijkbaar, u hoeft niet in het gips maar de komende 2 weken kunt u uw pols niet belasten. Het moet echt rusten.'' zegt de man serieus. Kutzooi. ''Nou oke dat is fijn'' zeg ik sarcastisch. De man geeft een glimlach uit medelijden. ''Af en toe een paracetamol is aan te raden voor de pijn en u kunt ook zulk sport tape halen dat houd de boel een beetje bij elkaar'' zegt de dokter terwijl hij opstaat. Wij staan ook op. Ik schud zijn hand. ''Nou heel erg bedankt dokter'' zeg ik veel te overdreven dat weet ik zelf ook wel. ''De naam is Daan'' zegt hij en hij geeft me een knipoog. Ik voel dat ik rood wordt. ''Bedankt Daan'' zeg ik. ''Oh en wacht'' zegt hij en hij loopt snel terug naar het bureau. Hij schrijft wat op een papiertje en vouwt het op. Hij komt terug lopen en stopt het papiertje in mijn zak, waardoor hij best dichtbij komt. ''Voor als het je toch allemaal net iets te zwaar valt'' zegt hij met een grijns. Ik lach. Dan wilt hij een hand aan Matthy geven maar inplaats van het gebaar aan toenemen, kijkt Matthy Daan diep in de ogen aan en loopt dan weg. ''We gaan'' zegt hij en hij loopt de deur uit. Ik haal mijn schouders op en geef dan een knipoog aan Daan, god wat is hij toch knap.
Matthy loopt veel sneller dan ik en is al bij de uitgang. Ik moet bijna rennen om hem in te halen. Hij stapt de auto in, ik ook. Hij rijdt snel de weg op. Het is stil en ik herinner me het briefje in mijn zak. Ik graai in mijn jaszak en haal het opgevouwen A4tje eruit. Ik vouw het papier open en daar staat op, jawel een telefoon nummer. Het nummer staat in grote cijfers en daaronder staat Bel me . Ik moet een beetje lachen. ''Waar zit je nou om te lachen?'' vraagt Matthy bot. Ik kijk hem verbaast aan. ''Vind je het heel erg om een keer normaal te doen?'' vraag ik boos. Hij schud zijn hoofd. ''Jezus wat deed je sletterig naar die Daan'' zegt hij dan. ''Nee maar eerlijk hoe durf je dat te zeggen ben je gek in je hoofd?'' zeg ik nu nog bozer. ''Ik ben niet gek hoor nee'' zegt hij veel te kalm wat me nog meer ergerd. ''Matthy doe nou is een keer normaal!'' ''Ik doe toch normaal?'' zegt hij terwijl hij de oprit oprijdt. Ik stap uit en sla de deur hard dicht. Ik loop boos naar de deur en pak mijn sleutels die nog in mijn zak zaten. Hij volgt en smijt de deur dicht. ''KENNIS?'' schreeuw ik als ik mijn jas ophang. ''Kennis? Echt Matthy, dat we geen beste vrienden zijn oke. Maar kennis vind ik toch wel heel kil na 3 jaar he?!!'' Ik kijk hem recht in de ogen aan, met gebogen hoofd kijkt hij naar beneden. ''En ik snap jou sowieso niet. Je hebt me nooit gemogen, maakt over alles waar ik plezier in heb een lullige opmerking maar als ik een keer sjans krijg van een man? nou ho maar!'' zeg ik. Hij kijkt me aan, diep in mijn ogen. Hij zwijgt. ''Ja zeg nou is iets jezus man'' zeg ik terwijl ik mijn handen in de lucht houd. Inplaats iets te zeggen loopt hij naar me toe, Hij pakt met twee handen mijn gezicht vast en zoent me. Ik trek terug uit pure verbazing. Ik kijk hem met vol ongeloof aan. Zijn blauwe ogen glinsteren. Ik zoen hem terug. Ik ga met mijn handen door zijn haar. Dit voelt zo goed. De zoen is ruig en wild maar aan de andere kant zo zacht en teder. Zijn lippen zijn zo zacht. We raken in elkaar op. Hij duwt me tegen de muur aan maar mijn been stoot de plant in de hal om. De pot flikkerd in scherven op de grond. Van het geluid schrikken we op in de realiteit. Ik raak mijn lippen aan, in ongeloof dat dit is gebeurd. hij gaat met zijn handen door zijn haar. ''Oh nee, nee nee nee ehm'' zeg ik terwijl ik de scherven paniekerig bij elkaar probeer te rapen. Hij gaat ook door zijn knieën en komt naast mij zitten. ''He Sam het is oke'' zegt hij terwijl hij helpt met de aarde van de plant op een hoop te krijgen. Ik stop direct waar ik mee bezig ben. ''Nee Matthy het is niet oke even kijken eh eh we gaan dit nu onmiddellijk vergeten zie je loop ben het al vergeten is nooit gebeurd Oke?'' zeg ik terwijl ik langzaam achteruit loop en weet ik veel wat allemaal doe. Ik zie dat hij nog iets probeert te zeggen maar ik draai me al om. Ik ren mijn kamer in en smijt de deur dicht. Ik ga op bed zitten en schuil in mijn handen. Wat the fuck heb ik zojuist gedaan?
Hey cuties! hier deel 8. Heftige shit ouwe! nou hoop dat jullie ook dit keer genoten hebben en ik hou zoveel van de lieve dingetjes die jullie zeggen wordt er oprecht heel blij van. Nou dat was het wel weer. Heb Eem heerlijke jaarwisseling sletjes!
Heel veel kusjes.
JE LEEST
I'm not falling for him.
FanfictionSam zit in de bloei van haar leven. Het 22 jarige meisje geniet vol op, maar zonder haar vrienden kan ze het niet hoor. De vriendengroep kan het fantastisch met elkaar vinden. Sam heeft ook niet veel anders dan de jongens. Sam hoor je nooit over haa...