''Ik wil dat wel''Zijn gezicht is ongelofelijk dichtbij. Zijn ogen zijn donker gekleurd. Ik slik. Met mijn ogen volg ik zijn hand die richting mijn gezicht gaat. Zijn tedere hand raakt mijn huid, rillingen over mijn lichaam. Hij verbreekt het oogcontact niet. Ik kan mezelf niet inhouden, ik zoen hem. Vol met lust. Zijn handen gaan over mijn rug en nek, mijn handen gaan door zijn haar. Die fucking zachte haren van hem, mijn god. Ik loop achterruit, hij loopt vooruit. Met mijn hand achter mij frummel ik aan de deur. Ik verbreek het contact met zijn lippen. Hij kijkt mij doordringend aan en ademt hard. Met kracht gooi ik de deur open en we lopen binnen. Opnieuw vinden onze monden elkaar weer. Uit het niets tilt hij mij op. Zijn handen stevig op mijn billen. Hij zet me neer op het aanrecht. Ik ga met mijn handen door zijn nek. Zijn mond vind mijn nek, ik sla mijn hoofd naar achter en kreun. Ik voel hem grinniken inmijn nek. Ik trek naar achter. ''Zit jij mij nou uit te lachen?'' vraag ik zacht en verleidend. Voor hij iets wilt zeggen pak ik hem bij zijn kruis. Ik zie hem verstijfen. Nu ben ik degene die grinnikt. Hard is hij wel, dat zonder twijfel. ''Word je geil van mij Matthy?'' vraag ik. Hij knikt serieus. Ik zoen hem weer. Ik wrijf met mijn hand over zijn erectie. Ik grijns in zijn mond. Hij trekt beneden aan mijn trui, hij wilt hem uit. Ik gooi mijn armen omhoog. Mij trui vliegt ergens naar de andere kant van de keuken. Hij kijkt naar mijn borsten. Lang ook. Ik pak zijn kin en til hem naar boven. Ik kijk hem duidelijk aan. "Is niet netjes" fluister ik. Hij glimlacht. Hij gaat weer langzaam naar beneden. Zijn tong glijd over mijn nek en glijd af naar mijn borsten. Net boven mijn beha blijft hij bezig. Ik kreun zachtjes. Hij gaat verder naar beneden. Zijn tong blijft boven mijn broek. Ik zet lichte druk op zijn hoofd. Zijn handen glijden naar mijn gulp. Bij elke onverwachte beweging snak ik naar adem. De handen van Matthy zijn groot, met mijn ogen volg ik de grote aders op zijn handen en vingers. De vingers maken de knoop en rits van mijn broek langzaam open, sensueel kijkt hij mij aan, met mijn ogen smeek ik hem. Hij grijnst, hij grijnst van de macht die hij over mij heeft. Wacht maar. Mijn broek trekt hij enorm snel uit, ook dit kledingstuk belandt ergens anders in de ruimte. Ik zit in mijn lingerie. Zijn hoofd tussen mijn benen, begint hij zachte zuig zoenen in mijn liezen te zetten. Ik voel mijn string van mijn lijf verdwijnen. Zijn tong glijd over mijn clitoris. Ik grijp naar boven en pak de eerste beste keuken hendel die ik vind. Ik hou mij er an vast, de steun kan ik gebruiken. Terwijl zijn tong nog over mijn clit glijd, steekt hij zonder aankondiging 2 vingers naar binnen. Een luid geluid verlaat mijn mond, van de schrik. De schrik veranderd langzaam in genot als zijn koude vingers op en neer gaan. Kleine kreunen verlaten mijn mond, ik wil hem niet laten weten dat hij fantastisch is. Ik bijt op mijn onder lip, proberend mijn geluiden binnen te houden. Het gevoel wordt steeds beter, mijn grip versterkt op de hendel. Ik zit er tegenaan. In een keer trekt hij zijn vingers uit mij. Ik herpak mezelf weer, ik moest en zal niet laten blijken dat hij macht over mij heeft. Hij zoent me weer. Ik sla mijn benen om hem heen. Ik begin te zitten aan zijn riem, terwijl ik de riem los maak steunen onze voorhoofden op elkaar. Onze warme lucht kruist elkaar, niemand verbreekt het oogcontact en dat maakt het geil, bloed geil. Zijn riem trek ik los. Ik spring van het aanrecht af. Ik trek zijn broek naar beneden, alleen zijn onderbroek bedekt het nu nog. Mijn mijn hand wrijf ik over zijn kruis, ik grijns. "Kappen" zegt hij met een extreem lage stem, ik schrik er een beetje van. Ik voel mijn mondhoeken omhoog krullen. Zonder twijfel trek ik onderbroek omlaag. Zijn erectie springt omhoog. Mijn ogen worden groot. Jezus Christus. Ik hoor Matthy grinniken. Ik pak zijn erectie beet, met twee handen maak ik ronddraaiende bewegingen. Hij gooit zijn hoofd naar achter. Mijn mond volgen de handelingen van mij handen. Soepel glij ik over zijn lengte. Zijn ademhaling wordt steeds onvoorspelbaarder. Ik weet niet hoe ver hij is, maar ik stop. Hij trekt mij omhoog en begint me weer te tongen. Zijn shirt moet uit van mij. Ik trek het shirt over zijn armen en een goddelijk lichaam verschijnt. Er hangt nog net geen kwijl uit mijn bek. Met mijn vingertoppen volg ik zijn spieren, rustig en langzaam. Totdat hij mijn armen pakt en omhoog gooit. Mijn mond opent zich van de schrik waar hij gebruik van maakt, zijn tong glijdt voor de zoveelste keer mijn mond binnen. In de tongzoen spring ik op het aanrecht, zijn handen glijden over mijn benen. De handen glijden omhoog, achter mijn rug. In een beweging heeft hij de sluiting ontknoopt. Ik grijns tegen zijn mond aan, "doe je vaker zeker?" Vraag ik zacht. Onze monden glimlachen tegen elkaar aan, waarnaar hij knikt. Mijn beha trekt hij van mijn lijf. Weer dwaalt zijn zicht compleet af. Ik pak zijn gezicht vast, zoekende naar adem "Neuk me" zeg ik. De enige gedachte waar ik aan denk is hem in mij. Een bredere grijns dan ooit te voren verschijnt weer is op zijn gezicht. Hij spuugt op zijn hand en maakt mijn ingang natter dan dat het al was. In een keer komt hij mij binnen. Mijn lichaam strekt zich. Ik hou hem dichter tegen me aan. Langzaam voert hij het tempo op. Mijn handen graaien door zijn haar, zoekend naar hou vast. "Je hebt geen idee hoe lang ik je al uit elkaar wil trekken" fluistert hij in mijn oor. Mijn lichaam vervuld zich met euphorie. Onze voorhoofden vinden elkaar weer. Ik kijk hem aan terwijl we nog steeds op en neer gaan. Het tempo neemt af. Zijn ogen zijn gesloten en nog steeds zie ik zijn genot op zijn gezicht. Ik beweeg nu wat meer. "Sam ik kom" zegt hij zacht. Ik knik terwijl hij dat niet eens kan zien. Nog een laatste keer stoot mijn lichaam tegen de zijn aan, waarnaar we allebei klaarkomen. Een luide kreun verlaat mijn mond. Hij ademt luid uit. Onze lichamen bewegen nog samen om ons orgasme te verwerken. Ik hou hem vast. Onze naakte lichamen tegen elkaar aan, het voelt geweldig. We zeggen niks, ik probeer mijn adem onder controle te krijgen. "Wat de fuck Matthy?" Zeg ik dan. Hij lacht en ik doe mee. Nog steeds hou ik hem dicht tegen me aan, hem nog even vasthouden voordat het ingewikkeld wordt.
Ja.... Hoi ofzo dan toch? Ik ga niet eens zeggen dat ik dit ongemakkelijk vind want dat is ook gewoon niet zo. Ehm ja doe er mee wat je wilt. Verder niks denk ik.
Kusjes?
JE LEEST
I'm not falling for him.
FanfictionSam zit in de bloei van haar leven. Het 22 jarige meisje geniet vol op, maar zonder haar vrienden kan ze het niet hoor. De vriendengroep kan het fantastisch met elkaar vinden. Sam heeft ook niet veel anders dan de jongens. Sam hoor je nooit over haa...