Yanında olmak istiyorum

3.8K 180 21
                                    

Musmutlu yıllar!! ❤️💚🎊🎉🤶🏻🎁🎅🏼


Ocean ödevlerini bitirdikten sonra biraz dinlenmeye karar vermişti.Neredeyse 2 gündür uyuyamamıştı.Kabusları tekrardan başlamıştı, tekrar olmaz sanmıştı ama olmuştu işte. Şimdi ise sadece uyanık kalarak çözebileceğini düşünüyordu.Onlardan kaçmanın tek yolu uyumamaktı.Ailesinin ona verdiği binlerce izden sadece biriydi kabuslar.. Üstelik geçen hafta Levya'nın sırf onu mutlu etmek için yaptığı at çiftliği seyahatinden dolayı piyano dersini de ekmişti ve yarın kesinlikle kaçamayacağını Levya'nın ona attığı mesaj ile onaylamıştı.

Levya:

> Merhaba küçük hanım.

Ocean:
> merhabaa bay Levya 🐰

Levya:

> Yarın dersimiz var ufaklık.Ama bu kez direkt ders yapacağız.Başka hiç bir aktivite yok, anlaşıldı mı?

Ocean:
> hiiçç mi 😳

Levya:

> Hmm, olmasını istediğin bir şey mi var yoksa?

Ocean:
> bilmemm ama ya acıkırsak
> ya derste karnım konuşursa hı?? 😔

Levya:

> Hm, o zaman karnını okşayıp, onu besleyeceğimi söylerim.
> Bende istediğin şeyin seni öpmem olduğunu düşünmüştüm.

Ocean:
> ya bay Levya 😾
> neler diyorsunuz öyle ya

Levya:
> Neler diyormuşum prenses?
> Sert öpücüğüm hoşuna gitmiş gibiydi. Yanakların renk değiştirmişti yine.Bende tekrar isteyebileceğini düşündüm.Yanlış mı hmm?

Ocean:
> ya bay Levyaaa 😖😖😔😔😔😪😪
> ah tanrım susun lütfen ya
> yani susmayın ama
> ama neden böyle konuşuyorsunuz ya
> çok ayıp cidden!! hmmmff😔😔

Levya:
> Peki peki.
> Susuyorum.
> Yine de istersen söylemen yeterli.

Ocean:
> ya bay Levyaa!! 😾😾😾 size çok kızdım 😾😾😾

Levya:
> Hmm, tanrım ne kadar da korkutucu bir minik bu..

Ocean:
> korktunuz mu gerçektende?

Levya:
> Evet küçüğüm, çok korktum.
> Öpseydim geçerdi..

Ocean:
> hmmmfffgg😾😾😾😾😾
> Kandırıklık yapıp durmayın beni!!

Levya:
> Senin gibi akıllı bir kızı kim kandırabilir ki?
> Çok akıllı ve tatlı bir miniksin sen.



Ocean, zaten kim kaçmak ister ki diye düşündü içinden.
Ona daha yakın durmak istiyordu. Belli etmese de içten içe Levya ile daha fazla yakınlaşmak istiyordu. Çünkü anlamadığı bir şekilde Levya ona fazla iyi hissettiriyordu. Bu yanlıştı. Muhtemelen kimseye asla güvenmemeliydi ama .. Ama Levya'dan uzak durmak istemiyordu. Böyle hisler onun için yeni şeylerdi.Nasıl başa çıkılır, ne tepki verilir ya da nasıl davranılır bilmiyordu bile. Ama elinden geleni yapacaktı işte.


My Atlantis Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin