S3 7. rész

2K 134 45
                                    

Dominik

Ráírtam egy csajra...
Igazából nem akármilyenre, ez a lány Bence exe. Marcival sokat beszéltünk és arra jutottunk, hogy Bencét kellene leszedni Ádámról, hiszen az előbb említett képtelen lenne megcsalni a párját, vagyis tapasztalataim szerint.

Most itt ülünk a szobámban. Marci, én és Iza.. csak egy terv kellene.
-Mi lenne ha ráírnál, hogy menjetek el valahova, mert beszélni akarsz vele? És akkor én elcsalom oda Ádit. -vetette fel Marci mire a lány elgondolkodott és elővette a telefonját.
Perceken keresztül gondolkodott, hogy mit írjon, de végül láttam ahogyan rá ment a 'küldés' gombra.
Már csak várunk.. végre édes lesz a bosszúm. Ha én nem lehetek Ádámmal, akkor Bence se legyen vele.

Bence

Patrikkal a szokásos helyünkön ettünk, a srác már a második hamburgerét tolta a fejébe mire undorodva néztem rá.
-Emma elviseli, hogy egy disznóval jár? -dobtam meg pár szalvétávak mire felröhögött és csak tovább evett, viszont ekkor kaptam egy üzenetet, így gyorsan megnéztem, viszont szinte egyből végigfutott a hideg a hátamon. Ez nem lehet..

[Szia.. tudom így lassan 3 év után furán hangzik de.. beszélni szeretnék veled.]

Olvastam el vagy tízszer mire nyeltem egyet. Iza.. 1 évig járunk, és még mielőtt elkezdtük a kilencediket, nyáron szakítottunk, vagyis ő dobott ki engem. Még mindig emlékszem.. azt mondta, hogy most nincs olyan állapotban, hogy egészséges legyen a kapcsolatunk... és ha úgy érzi, hogy minden rendben van vele, újra megpróbálhatjuk. Lehet ezért írt nekem?
De... Nekem már itt van Ádám.
Hosszas hezitálás után, gyorsan megírtam a választ és letettem a telefonom. Miért pont most? Már.. azt hittem elfelejtettem őt.. Amúgy is, Ádámot jobban szeretem! Viszont Izát a családom imádta.. Nem Bence! Meg se forduljon ez a fejedben!

[Rendben, akkor ott talákozunk]

villant fel a válasz amit egyből el is tűntettem a képernyőmről. Nem lenne szabad...

Délután a megbeszélt időpontban ott voltam. Nem lesz semmi! Meg kell nyugodnom! Ha akar is majd valamit, csak annyit mondom majd neki, hogy nem, mert van valakim. Ennyi az egész!
Iza egy pár perc késéssel megjelent a könyvtár mögött. Itt nyugodtan tudunk beszélni hiszen alig járnak ide.
Lassan ide ért hozzám viszont mikor köszönésre nyitottam a számat odalépett hozzám és lehúzva fejemet tapadt az ajkaimra.
Pár másodperc kellett ahhoz, hogy magamhoz térjek és eltoljam.
-Mi volt ez?! -lépek hátra idegesen mire ő összezavarodva néz rám.
-Nem is hiányoztam? -nézett rám szomorúan mire idegesen megtöröltem a számat.
-Nem! -vágtam rá egyből, haragból. Csakis Ádámot akarom megcsókolni, senki mást! -Évek óta nem beszéltünk, erre ide állítasz és lesmárolsz! Bele se gondoltál, hogy esetleg mi van ha kapcsolatban vagyok! -túrtam a hajamba -Eddig érdekelt mit akarsz mondani, de mostmár nem.. -fordultam sarkon és elindultam vissza a koleszba. Szóhoz sem hagytam jutni...
Magamban mérgelődve mentem mikor kaptam egy üzenetet... Ádámtól...

Ádám

-Muszáj jönnöd! -rángatott Marci. Elvileg valami nagyon "fontosat" akart nekem mutatni. Komolyan beszélt de én el sem tudtam képzelni, hogy mi lehet annyira fontos. Már egy ideje mentünk, pár méterrel előttünk ment egy nagyon szép lány. Ez ciki.. olyan mintha követnénk.
Mikor a könyvtárhoz értünk a lany megkerülte az épületet és bekanyarodott mögé, követtük őt de mikor meg akartam furdulni Marci hirtelen visszahúzott.
-Nézd! -suttogta mire összezavarodva néztem rá és a falhoz simulva az épület mögé néztem ahol...
-Mi.. -suttogtam mire Marci ismét hátra húzott és magához ölelt.
-Sajnálom.. de ha elmondtam volna valószínűleg nem hiszel nekem.. -motyogta mire nekem megeredtem a könnyeim.
Nem.. ez nem lehet igaz! Bence csakis BELÉM szerelmes, az lehetetlen, hogy ilyet tegyen! Beszélnem kell vele.. ez biztos csak valami.. rossz vicc..

Gyorsan elindultam vissza a koliba szinte futva és elővettem a telefonom.

[Láttalak azzal a lánnyal, és beszélni akarok veled. Legyen egy jó magyarázatod.]

Írtam le fájó szívvel.
Az sem érdekel ha hazudik... Csak ne hagyjon el...

••••••••••••••••

Boldog karácsonyt, és Boldog Új évet mindenkinek!🥰❤️❤️❤️

SzobatitokWhere stories live. Discover now