Ádám szemszög
-Azt hitted barátok vagyunk? Kis naiv.- mondta szemrehányóan Nóri.
-Hiába próbálkozol soha se fogsz kelleni neki... nem buzi mint te- folytatta becsmérlésem Sára.Emma elsétát mellettem, követtem tekintetemmel mozgását de még csak rám se nézett tekintetét a földre szegezte és halad tovább az iskola folyosón.
Mire visszafordultam Nóriék eltűntek és Bencét láttam aki néhány lépéssel állt előttem és mosolyogva nyújtotta felém a kezét tettem a közelébe néhány lépést de hirtelen szúró fájdalmat éreztem a hasamban ezért lehajoltam... a pólóm véres volt...felkaptam a tekintetem de Bence elment már nem előttem volt hanem folyosó végén csókolózott egy lánnyal...
-Biztos vagy benne hogy őt választod?- súgta a fülembe Dominik és megérintette a vállam érintése után a pólómon lévő vér eltűnt és a folyosó világos lett.
Dominik átkarolta a derekam és meg akart csókolni de a semmiből feltűnt Bence és ellökte.
Verekedni kezdtek én próbáltam közéjük állni de körbevett egy üvegfal és hiába kiabáltam nem hallottak pedig üvöltöttem ahogy a torkomon kifért, a kezeimmel ütöttem a falat és sírni kezdtem kiabáltam azt akartam hogy engedjenek ki.....
- Hagyjátok abba!!-kiabáltam de senki se hallott meg nem figyeltek rám erre...............
-Ádám... hahó!Kelj már fel! -kiabált rám Bence és felugrottam teljesen leizzadva és könnyes arccal.
Ez egy álom volt....egy álom de de de nagyon ijesztő...
-A frászt hoztad rám! Jól vagy?
-Ugye csak álmondtam? -kérdeztem könnyes szemekkel.
- Hát ha attól sírni és kapálózni van kedved hajnali kettőkor hogy sötét van és csend akkor nem álmodtál.
-Kösz hogy felébresztettél..nagyon rosszat álmodtam-dörzsöltem meg a szemem.
Bence a kezembe nyomott egy pohár vizet és leült mellém az ágyra. A kezem még egy kicsit remegett amikor elvettem a poharat de megittam a vizet és a poharat letettem magam mellé.-Mit álmodtál?-kérdezte Bence.
Azt hogy majdnem smároltam Dominikkal....
-Már nem emlékszem- hazudtam majd egy mosolyt eröltettem az arcomra.-Sajnálom hogy felébresztettelek és köszi a vizet.-mondtam mire csak megsimogatta a hátam felkelt az ágyamról és visszament aludni.
Nagynehezen engem is elnyomott az álom.
Bence szemszög
Az ébresztő elött keltem fel 10 percel úgyhogy gyorsan kinyomtam és elmentem zuhanyozni.
Nem vagyok álmos bár Ádám este a szívbajt hozta rám de ma reggel furcsa módon kipihentnek érzem magam.Mikor visszaértem a szobába Ádám még az ágyban feküdt...sose tudott korán felkelni ígyhát amikor már valószínüleg negyedjére nyomta volna meg a szundit elvettem onnan a telefont.
-El fogsz késni-mondtam majd a fejéhez vágtam a kissé vizes törölközőm. Mivel általában annyit készül mint egy mennyasszony.
-Az első úgyis biosz...és nem vagy az anyám.-morogta majd magára húzta a takarót.
-Tényleg nem lesz időd elkészülni "hercegnő~".
Nem, tényleg nem vagyok az anyja de megígértem magamnak hogy vigyázni fogok rá.Mivel nem kaptam választ lerántottam róla a takarót de ez se nagyon hatotta meg.
Oké "B" terv.
- Azt szeretnéd ha felöltöztetnélek?-térdeltem rá az ágyára mire felpattant és a ruhásszekrény elött termett.
Önelégült mosollyal az arcomon folyattam a készülődést.....Ádám szemszög
Annyira nincs ma kedvem iskolába menni...ki hitte volna?
De ami nagyobb kérdés...mégis mit vegyek fel?Egy 10 perces keresgélés után egy fekete farmer egy világos kék póló és az új BTS-es pulóverem mellett döntöntöttem.
Gondolkodtam rajta egy sort hogy a maszkot is felvegyem-e de így is elég furának néznek. "Not today, my old friend" gondoltam magamban majd az íróasztalhoz lépve felvettem az ARMY-s karkötőm.
Kész is vagyok gondoltam és fordultam meg (Nem kellett volna).
Bence tányér méretű szemekkel meredt rám és tetőtől talpig végigmért.
-Hát Ádám...szerintem tudom miért vernek meg.-mondta irónikus hangon.
-Nagyon vicces vagy.-forgattam a szemem.Folytattuk a készülődést, miközben Bence cifra megjegyzésékkel illette kedvenc bandám majd vállára kapta a táskáját és mielőtt kilépett volna az ajtón visszaszólt:
-Ja ha már nem veszed le a pulóvered akkor legalább egy 5 percet várj mielőtt utánam jössz, nem akarok így veled mutatkozni.-mondta a végét nevetve, ha nem tudnám hogy viccel most nagyon mérges lennék rá.
-Bunkó vagy...
-Ezért szeretsz-mondta majd mielőtt válaszolhattam volna becsukta maga után az ajtót.Ezért válaszul az ajtóhoz vágtam a papucsom amit talán még hallott is.
- Nem csak ezért...
Zártam le magamban a beszélgetést és elkezdem keresni a cipőm.••••••••••••••••
Sziasztok!😅❤
Lenne itt 3 dolog.
1,Nem tudom megmagyarázni mi volt ez a nagy kihagyás, nagyon sajnálom.
2, Annyira szépen köszönöm ezt a sok pozitív visszajelzést❤nagyon-nagyon jól esnek.❤
3, Megvan 1K megtekintés😱😱annyira királyok vagytok komolyan,imádlak titeket❤köszönöm szépen❤❤További szép napot/estét mindenkinek!
YOU ARE READING
Szobatitok
RomanceÁdám egy gimnazista fiú akinek van egy nagy titka. Kiskorától kezdve alig voltak barátai és ez a középiskolában sem változott. Viszont mikor 10. osztályba kerül sokminden megváltozik az életében.... ••••••••••••• Helyenként: 16+ , 18+