6.rész

6.6K 349 127
                                    

ISKOLÁBAN
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ádám szemszög

Jó lenne hamar beérni az osztályba hogy helyet tudjak foglalni. Ablak felöli padsor, harmadik pad a padsorból így pont a közepén van, és az ablak felöli hely tökéletes soha nem szúrnak ki maguknak  tanárok mert nem is ülök se túl közel se túl hátul ki tudok nézni az ablakon az élet nagy dolgairól gondolkodva...

Hát jó itt be kell vallanom, hogy hazudtam csak bambulni szoktam.

Beléptünk majd megcsapott az a kötelező életúnt rodhadás szag ami másodpercenként sírásra kényszerít és visszahozza az iskola élményét, szóval segít belerázódni a dolgokba.

Szépen helyet foglaltam Emma mellett mivel Nóri és Sára egymás mellé szerettek volna ülni.

-Mivan nyomi megint csajnak érzed magad?-"kérdezi" felém magasodva Noel egy idén is megkeserítem az életed pillantással.
Ezt csak közönyös fejjel díjjazom..nem tud meghatni tavaly így is szarrá vertek ha most visszaszólnék mégjobban kapnék.
- Hagyd békén a kis barátnője mindjárt neked ugrik- mondja Kristóf majd levágódik az elöttünk lévő helyre és Noel mint egy jó kiskutya követi őt.
Hát igen kettőnk közül inkább Emma a férfi. Már nem egyszer ütötte meg valamelyiket miattam..csak az fájt hogy utánna a szemébe röhögtek és mégjobban megvertek de azért jól esett hogy kiállt értem.

Pár percel később belépett Bence, oldalán 3 haverjával és utánnuk 3 vihogó kis kurva  akiket utálok. Ivett a szőke Anna a hisztis és Klaudia a beképzelt. Nóri és Emma is utálják őket mivel piszkálták szegény Emmát és ezért Sára beszélt velük azóta hozzá se szólnak, de Sára jóba lett velük valahogy amit a mai napig nem értek.

Bencéék lepacsiztak az elöttünk ülőkkel majd mögöttünk foglaltak helyet.
Bence és Patrik egyből mögöttünk a másik kettő meg az utólsó padban.

Az osztály többi tagja lassan szivárgott be Heléna és Laura akik nem az eszükről híresek Dominik akit szintén gyűlölök Regina a másik "stéber" és további 4 ember akikkel egy szót se váltottam egész életembe.

Becsengetnek

Belépett az osztályfőnök Kővágó Annabella tanár nő...nekünk csak Kővágó tanár nő vagy asszonyom vagy alig ismert nevén KCS (Kréta Csikorgató).

Félre ne értsetek imádom a nőt csak az a baj hogy 2 fajta hangulata létezik..
1. Imádom az osztályom és megölöm aki gonosz velük.
2. Lusta idióták vagytok akiket még a szüleik se szeretnek.

Végignézett az osztályon majd egy erőltetett mosoly után megszólalt:

-Mindenki össze szedi a cuccait és felkel a székről. Csináltam egy ülés rendet felmérve a tavalyi viszonyokat és tanulmányi átlagokat...

Hmm tavalyi viszony jut is eszembe:

《《《Visszaemlékezés《《《

Osztályfőnöki óra:

-Tanár nő!-Jelentkezik a mellettem ülő Nóri .
-Igen Nóra? Mond csak.
-Szeretném megkérni magát hogy Bencét és Márkot legyen szíves elültetni a mögöttünk lévő padból mert a két fiú megállás nélkül rugdossa a székünket, a maga múltkori szóbeli figyelmeztetése ellnére is.
Megjegyzés: Bence rugdosta az én székem
-Drágáim megpróbálnátok nem egy 5 éves szintjén viselkedni? Majd következő évben megváltoztatom az ülésrendet erre a 3 hónapra már felesleges.

SzobatitokWhere stories live. Discover now